The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
за пружините

#41
Alex извинявай аз май те прекръстих...
Reply

#42
Alex извинявай аз май те прекръстих...
Reply

#43
Ама тези тампони които показвате са само за консервиране на автомобила, а не да се кара с тях. Според мен е много опасно това което правите, а относно стабилността мисля че се основава главно на амортесьорите :?
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#44
Ама тези тампони които показвате са само за консервиране на автомобила, а не да се кара с тях. Според мен е много опасно това което правите, а относно стабилността мисля че се основава главно на амортесьорите :?
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#45
Може би Shubert е прав, що се отнася до използуването на тампоните с цел по-дълготрайно "спиране от движение" на автомобила. Защото каква е гаранцията, че по време на движение всички тампони няма да се съберат един до друг... и тогава?... :evil: :roll: :?:
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#46
Може би Shubert е прав, що се отнася до използуването на тампоните с цел по-дълготрайно "спиране от движение" на автомобила. Защото каква е гаранцията, че по време на движение всички тампони няма да се съберат един до друг... и тогава?... :evil: :roll: :?:
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#47
Абе така е , и аз съм на мнение че тия тампони не са елегантно решение. След като са сложени се губи ефекта от пружината. Идеята е къде да се намерят по-здави (с по голяма товароносимост) пружини.
------------------------------------------------------
Volvo 460 GLE 1,7i 105HP 1991
Reply

#48
Абе така е , и аз съм на мнение че тия тампони не са елегантно решение. След като са сложени се губи ефекта от пружината. Идеята е къде да се намерят по-здави (с по голяма товароносимост) пружини.
------------------------------------------------------
Volvo 460 GLE 1,7i 105HP 1991
Reply

#49
LЕSJOFORDS задни за 440-460 за по 67лв бройката в мкомплект, за съжаление не видях да имат за нашите усилени пружини, иначе за другите модели има...
Аз все си мисля че ще ни се прииска да сменим Волвата много преди да се скапят новите пружини...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://emk-33.com/www/index.php?option=com_content&task=view&id=244&Itemid=35">http://emk-33.com/www/index.php?option= ... &Itemid=35</a><!-- m -->
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#50
LЕSJOFORDS задни за 440-460 за по 67лв бройката в мкомплект, за съжаление не видях да имат за нашите усилени пружини, иначе за другите модели има...
Аз все си мисля че ще ни се прииска да сменим Волвата много преди да се скапят новите пружини...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://emk-33.com/www/index.php?option=com_content&task=view&id=244&Itemid=35">http://emk-33.com/www/index.php?option= ... &Itemid=35</a><!-- m -->
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)