Posts: 15
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
0
Привет! Получих подарък от приятелка в Италия много запазена, червена красавица 850 седан. По километраж е на 78 хил. не съм проверявал дали са реални, честно казано не мисля и да го правя. Вече си бръмча с колата. От Плевен съм. Пълен лаик съм, човек на хуманитарните науки съм и най-вероятно някои мои изказвания ще прозвучат смешно и неточно, но моля да ме извините.
Та, да си кажа мъката. С баща ми открихме проблем със скоростната кутия. Много трудно се включва задната и хърка тежко. Баща ми, естествено, като един инженер, веднага разкости кожата около лоста и не е трудно да се забележи, че лоста и самата кутия играят при превключване, нещо се е разгембила. Търсим нов тампон, тъй като този е скъсан със сигурност. Такова нещо в плевен за жалост в плевен няма. Баща ми, човекът, ходи и търси по морги, но нищо. Няма и майстор, който да иска да се наеме, пък и честно казано нямам много доверие. Дайте съвет какъв може да е проблемът, моля. Да търся ли нова скоростна кутия? От жилото ли е? За реглаж ли е?
Мерси предварително и весели празници!
Posts: 1,017
Threads: 78
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
4
При с/в 40 е с лостова система, при която се износват 1 пластмасови втулки, които са евтини и лесни за подмяна. При осмиците не знам как е. Вижте в мотопфое какво ще ви кажат.
XC70 T6 MY12 - (2021 - )
XC70 D3 MY12 - (2019-2021)
V70 D5 MY05 - (2015-2019)
V70 2.5D MY00 - (2011-2015)
V40 2.0 MY98 - (2008-2011)
460 1.8 MY90 - (2005-2008)
Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
Щом ти хърка задна значи не ти отделя съединителя хубаво.Скоростите за напред са със синхронизатори и за това не ти го прави.Предполагам първа като я включваш при потегляне го прави малко по-тегаво но пък нямаш база за сравнение с друга 850.
Първо погледнете нивото на маслото в кутията.
Второ помпите на съединителя ако е с хидравлика, нямам идея дали не е с жило на твойта кола.Преди всичко ги обезвъздушете и проследете за течове от тях.Ако е с жило помислете как се регулира или е с тресчотка.
Това го кажи на баща ти да го прочете понеже с техническото си образование ще разбере за какво става дума.
Не обвинявайте кутията и тампони ей така от воле за нищо.
Ако тая твоя приятелка се чуди на кого да подари едно S80 или XC70 ме имай предвид, да го пращя насам :lol: :mrgreen:
V40 B4204S '97
Posts: 15
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
0
Karlsson Wrote:Щом ти хърка задна значи не ти отделя съединителя хубаво.Скоростите за напред са със синхронизатори и за това не ти го прави.Предполагам първа като я включваш при потегляне го прави малко по-тегаво но пък нямаш база за сравнение с друга 850.
Първо погледнете нивото на маслото в кутията.
Второ помпите на съединителя ако е с хидравлика, нямам идея дали не е с жило на твойта кола.Преди всичко ги обезвъздушете и проследете за течове от тях.Ако е с жило помислете как се регулира или е с тресчотка.
Това го кажи на баща ти да го прочете понеже с техническото си образование ще разбере за какво става дума.
Не обвинявайте кутията и тампони ей така от воле за нищо.
Ако тая твоя приятелка се чуди на кого да подари едно S80 или XC70 ме имай предвид, да го пращя насам :lol: :mrgreen:
Хахаха Благодаря за мнението. Ще проверим какво се случва и ще пишем пак. Мерси много!
Posts: 15
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2011
Reputation:
0
Karlsson, определено първа и втора не влизат много гладко. Съединителят е с жило. При мястото, от което се зарежда маслото има датчик. Баща ми не смее да го пипа, за да не светне лампа. Всъщност, възможно ли е, без да свети лампа да има недостатъчно масло?
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
goaway Wrote:Karlsson, определено първа и втора не влизат много гладко. Съединителят е с жило. При мястото, от което се зарежда маслото има датчик. Баща ми не смее да го пипа, за да не светне лампа. Всъщност, възможно ли е, без да свети лампа да има недостатъчно масло? С жило е ама друг път, я по-добре закарайте колата при някой който разбира че ремонтите не са много евтини :!: :!: :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 538
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Съединитела е хидравличен а смяната на предавките става със жилжа.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Posts: 38
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
Reputation:
0
stvri Wrote:Съединитела е хидравличен а смяната на предавките става със жилжа.
С жила, ама на някоя друга кола...
Има един дебел, корав прът и той си върши идеално работата! Съединителя е хидравличен - две помпи (класика). В 850 има една единствена грешка и тя е МИРИЗЛИВОТО ГАДНО ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ!!!
За да не влизат ниските предавки при сухи отвън помпи (разбирай, да няма омазняване по корпусите), явно има проблем със самият съединител (счупени палци на притискателя). Колегата ico850 правилно го каза - идете при някой, който има идея кое къде се намира и с каква цел е там. Останалото са форумни лакърдии и изтрити бутони на клавиатурата...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://laptop4me.eu/">http://laptop4me.eu/</a><!-- m -->
Ако има нещо наистина криво в 850, то това е ГАДНОТО ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ!!!!!
Трябва да се избягват всички коли започващи с "Ф" - Фиат, Форд и Фсички френски!
Posts: 1,330
Threads: 79
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
viper_c Wrote:stvri Wrote:Съединитела е хидравличен, а смяната на предавките става със жила. ............ Съединителя е хидравличен - две помпи (класика). ...............
За да не влизат ниските предавки при сухи отвън помпи (разбирай, да няма омазняване по корпусите), явно има проблем със самият съединител (счупени палци на притискателя). Колегата ico850 правилно го каза - идете при някой, който има идея кое къде се намира и с каква цел е там. Останалото са форумни лакърдии и изтрити бутони на клавиатурата...
Да, колегата viper_c има право относно долната и горната помпа на съединителя. Ако нямат видими течове, проблемът не е в тях.
Ако е добре закрепването на стойката и елементите по нея, която държи двете жила (не са класическата нишкова оплетка, а са плътни с Фи около 4 мм) към скоростната кутия,
то тогава проблемът с трудното включване може наистина да е износен съединител.
ico850 Wrote:........, я по-добре закарайте колата при някой който разбира че ремонтите не са много евтини :!: :!: :!:
Интересно, толкова ли няма къде в София да погледнат една 850-ка за такъв дребен проблем?!
Учредител на Волво клуб България.
Притежател на клубна карта № 0014.
VOLVO 460 1.7 '91
За помощ: 089 66 42 887
Няма по-голяма сила от усмивката и добрата дума!
Posts: 147
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2009
Reputation:
0
Механизмът на скоростите е с жила - 2 броя.А самата скоростна кутия е напълно синхронизирана - включително задна скорост.Съединителят е хидравличен с две помпи.За да хърка на задна ,явно не отделя добре.Възможните причини са или износен съединител (лагер на съединителя) ,или протекли помпи (недостатъчно спирачна течност ) или износени жила (елементи на задвижването им).
На долната картинка се виждат двете жила.
Това което може да се износи са двете гумено-метални втулки на края им.Не се предлагат като отделна
част ,но могат да се изработят от стругар-от метал или твърда пластмаса(виж картинката).
Другия вариант да се мести механизма са четирите втулки с номер 11 на първата картинка.Възможно е да е достатъчно само притягане ,ако не са износени.Артикулен номер 3549232.Цена -около 5 долара на бройка в чуждите сайтове.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
|