The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
повишаване налягането на турбото

#1
Здравейте колеги,върти ми се нещо в главата,но имам нужда и от мнението на някой по запознат от мене.Та ситуацията е следната: колата ми е В40 Д4192Т2 мотора след като му направих пълна ревизия на мотора (смяна сегменти,клапани,биелни лагери) му сложих чип на Powerchip и колата тръгна прекрасно,но във високите обороти попрепушва малко повече.Момчетата дето сменяха чипа ми обясниха че пушенето идва от това че турбото на тоя мотор е с механично управление и електрониката е доста стара,казаха че могат да намялят пушека ,но за сметка на вървенето (което не ми се нрави Cry ).Та аз си мисля че пуши повече,защото не му достига въздух във високите обороти и нали е възможно да вдигна налягането на турбото с boost controler и да понамалее пушека тогава.поправете ме ако не сум прав, и какво би било безопасното налягане за двигателя?И дали би понамялял пушека тогава и вървенето да се подобри съответно :twisted:
Reply

#2
Налягането на турбото го дават да е 0т 0,8 до 0.95 бара при 3500 оборота.
Щом си с механично управление на бтурбото значи с чипът са ти вдигнали количеството на горивотоп само и затова пуши.
Ако искаш можеш да вдигнеш налягането посредством теголиране на лостовия механизъм на актустора на турбото.
Ако прекалиш има вероятност да ти светне грешка в компютара заради високото налягане. Това означава че си прекалил и трябва да го върнеш малко.
А свъщност мощноста при дизела идва в зоната на димност. Щом искаш да върви трябва да пуши.
Успех.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#3
благодаря колега за отговора,но не ми се иска да пипам лостчето затова питам за мнение за boost контролерите и вършат ли работа те
Reply

#4
По принцип вършат, но зависи колко е китаиски.
И ако си слагаш вземи си и един уред за измерване на налягането , за да знаеш какво си направил.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#5
Никой колега ли не е пипал турбото?Отказах се от бууст контролера,след преглед по форумите стигнах до извода,че е по-добре да го вдигна от акустора както посъветва колегата STVRI
Reply

#6
При мен колата дойде така отвън,с монтирана някаква електронна джаджа,представляваща два клапана,които са свързани и влиаят на вакума на турбото.Когато клапаните са изключени колата си е стандартно 175к.с. Като включа първия отива към 200к.с. ,а при втория над 200коня,но колко точно незнам.Кой ли не я гледа,никой не знае как се нарича туй чудо.Само знам,че мойто турбо е с ниско налягане,а това му вдига налягането на две степени,респективно оттам и мощноста.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#7
Здравей, аз съм със същия двигател и съм пипал лостовия механизъм на актустора на турбото, но явно бях прекалил много и след около 1 час се наложи да си купя "нова" втора употреба турбина Smile (~200лв. по моргите). С "новата" пуши по-малко без да пипам лостчето (явно старата е била амортизирана и като съм вдигнал налягането съм я доубил). Така че послушай stvri - купи си манометър, свържи го, врътвай по малко и замервай колко се променя налягането (избягвай да натискаш рязко педала на газта, докато не си сигурен, че налягането не прекалено високо). Както писа stvri "Налягането на турбото го дават да е 0т 0,8 до 0.95 бара при 3500 оборота." и съвета ми е да не надвишаваш 1.2 - 1.3 бара. При мен стигна 1.5 бара, но само за ~1час. Успех с тунинга! ;-)
По-страшно от изкуствения интелект е естествената простотия. (А.Айнщайн)
Reply

#8
Благодаря за отговорите.Мисля налягането да го вдигна с 0.2 над фабричното,но това ще стане след като сложа манометъра.Ще пиша за резултата
Reply

#9
Сложи си бууст кранче. Китайските вършат чудесна работа. Ей такова можеш да сложиш - <!-- m --><a class="postlink" href="http://racing-mania.com/browse/product/id/55/Univ%D0%B5rsal%D0%B5n+Buust+r%D0%B5gulator+-+rach%D0%B5n">http://racing-mania.com/browse/product/ ... ach%D0%B5n</a><!-- m -->

Върши чудесна работа. Преди да го сложиш обаче ми пиши на ЛС да ти кажа какво да преправиш (за 2 минутки работа) за да работи перфектно Smile
O.E.Motorsport - Chip Tuning Technik
Reply

#10
вдигнах налягането от лостчето направо.Преди надуваше около 0.8 , аз го направих на 1.0 сега.Колата стана доста по-пъргава .Разхода си е като преди,като се кара нормално.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)