The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Шантава работа с аларма

#1
Здравейте колеги, на някои случвало ли му се е те такова нещо ?
Та значи , проблема се появи като се позатопли ,спирам си колата заключвам с дистанционното следователно се включва и алармата , и след 10 - 15 минути алармата започва да пищи. Изключвам я пак пускам алармата и няма проблем. Това се случва без някаква последователност бях решил , че се дължи на слнцето в смисъл като я напече се повишава температурата в купето и по някаква причина задеиства обемните датчици.
Да ама не днес разкрих какво става, когато е работил климатика и угася колата след определено време се включва вентилацията на купето да исуши питата на климатроника / така беше според вадис / . Това добре ама задеиства алармата :x .
Алармата не е оригиналната а някаква присадена. Хубавото е ,че не пищи постоянно, а повии си 2-3 минти и спира, не е от онзи тип дето като се задеистват веднъж и вият цяла нощ , като на един незнаен комшия :mrgreen: .
Моля за съвет какво може да се направи :?:
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#2
Предполагам алармата има функция, където да е само на светлинен режим от дистанционното. Активираш го него, и като се присетиш вечер я активирай и сирената. Другия вариянт е да изолираш датчиците за обем...въпреки, че си мисля, че има функция да следи за консумация на ток и затова се задейства. Това е което се сещам на 1-во четене.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#3
Leper Wrote:следи за консумация на ток и затова се задейства

Без да зная каква е алармата ,но факта че е допълнителна и не е съобразена с функциите на колата
и аз залагам на същата причина.
Всяка автоаларма има програмируеми функции,предлагам ти да посетиш някой
майстор за да ти забрани т.н "токов датчик"
Ако приложиш модел ,ще ти кажа как става
Успех
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#4
Не са обемните датчици, а датчика за разклащане. На китайските аларми това е микрофон с пружинка. При разклащане на колата микрофона реагира на клатенето на пружинката. Като екстра реагира на гръмотевици, кихане около колата и вентилатора на климатика.

В упътването на алармата трябва да пише как се активира без този датчик за проба дали е той.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
Колега, от шоковия датчик е, и аз имам подобен проблем. Опитай да го намалиш от потенциометъра.
Volvo S40 T4, B4194 T (16V), 240 hp
Reply

#6
Zdravko_850 Wrote:
Leper Wrote:следи за консумация на ток и затова се задейства

Без да зная каква е алармата ,но факта че е допълнителна и не е съобразена с функциите на колата
и аз залагам на същата причина.
Всяка автоаларма има програмируеми функции,предлагам ти да посетиш някой
майстор за да ти забрани т.н "токов датчик"
Ако приложиш модел ,ще ти кажа как става
Успех

Ето малко снимков материал на алармата и компонентите и.

Това е алармата снимана отгоре
[Image: 027087822.jpg?r=0]

Тук е снимана от към куплонга и има някакво гнездо за нещо като ключ
[Image: 027087823.jpg?r=0]

Ето и обемния датчик (извинявам се за качеството)
[Image: 027087845.jpg?r=0]

А това е марката на алармата ,понеже на другите снимки не си личи
[Image: 027087848.jpg?r=0]

И ето и ключа с дистанционното
[Image: 027087854.jpg?r=0]
Относно ключа имам въпрос?
С долното копче от към ключа се отключва и заключва колата а също така се пуска и алармата,а горното ,какво прави ,когато го натискам само се включва алармата без значение дали е отключена или заключена .Другото ,което ми прави впечетление е ,че когато алармата започне да пищи не мигат никакви светлини ,чува се само звук,но когато се отключва и заключва си присветва .
И най интересната загадка е как преди няколко дни алармата се е включи по време на движение ,добре че няма блокировка на двигателя .
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#7
Би следвало да имаш и шоков датчик скрит някъде. Обикновено ги слагат на гредата под таблото.
Volvo S40 T4, B4194 T (16V), 240 hp
Reply

#8
Май това е алармата <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.carsystems.at/links/MontageGemini/7060-UK.pdf">http://www.carsystems.at/links/MontageG ... 060-UK.pdf</a><!-- m --> или <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gemini-alarm.com/WebGateR/Actors/Files/Catalogue/5003-2-UK.PDF">http://www.gemini-alarm.com/WebGateR/Ac ... 3-2-UK.PDF</a><!-- m -->

Едната има датчик за движение в купето - ще трябва да му намалиш чувствителността (ако знаеш къде са го сложили, има потенциометър за това на самия датчик). Аз също имам такъв и когато е на средата реагира на човек минаващ на 1 метър от колата.

Втората е с ултразвукови датчици за движение. В PDFа е описано как се настройва чувствителността им.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)