The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Губене на мощност

#11
За Пловдив не мога да ти дам съвет.
Reply

#12
Волвото ти ако е от аватара е 440 - горе-долу масова кола /в сравнение с повечето от по-големите модели на марката/, с двигател Рено - би трябвало във всеки уважаващ себе си сервиз да могат да решат проблема ти, иначе в Пловдив компресията може да се замери в много сервизи - примерно Формула / в Кичук Париж, на бул. Южен / - препоръчвам ти го, дано не се приеме като реклама, защото не е, но ако модераторите сметнат че е така - моля да ме корегират, Мото Пфое е вариант за някои колеги, но аз не го препоръчвам заради доказаната им некомпетентност, безумните цени и времето за диагностициране на проблема и/или евентуален ремонт и не на последно място непрофесионалното отношение. Поздрави и успех.
Reply

#13
Сервиза си каза решението регулаш на клапаните искат ка направат и ако това не помогне да отворят двигатела. Майстора там ме посъветва да я карам така защото ремонта ще ми излезе много скъп отколто струва колата. Smile
Reply

#14
Еее светлина... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Дай сега да мислим къде ще почерпиш по бира.. :lol:

Сега сериозно. Както са ти казали нека да направят реглаж и ако няма ефект то то да отварят двигателя. От тук насетне ти си преценяваш. Само искам да ти кажа, че тоя мотор ако ти го направят кадърно ще ти се отблагодари подобаващо. Имаш един голям плюс, че частите за мотора са жълти стотинки. Направи си една справка колко би ти струвало, да си закупиш клапан (..купи си само дефектиралите. При мен бе един и купих само един.. по препоръка на майстора), гарнитура за главата и шлайф на самата нея. След това един реглаж и няма да си познаеш мотора. Естествено това е най тънкия вариант. Но пак казвам ти си решаваш, колата е твоя. Моето мнение Arrow Направи си я :!:

Между другото майсторите ти имат ли опасение и за сегмент, след меренето ?
Reply

#15
Майсторите ми казаха че от гъста (пропан бутан) кадето карам мотора даста се е по износил и ако се отвори желателно е да се сменя всичко. Човека ми просто да не влагам пари в тая кола защото тя стува 1 000лв а ремонта щял да ми легне поне 500 - 600 лв в най добрия случай. Като имам предвид че братовчетми си купи за 800 лв волво 460 и то доста добро състояние се чуда дали да го права.
Най вериатно ще го карам така колкото мога и после ще си взема едно S40.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)