01-18-2007, 08:56 AM
Аз и без това бях планирал да го сменям , че вече доста време карам така при нашия "качествен" бензин :x
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Проблем
|
01-18-2007, 08:56 AM
Аз и без това бях планирал да го сменям , че вече доста време карам така при нашия "качествен" бензин :x
01-18-2007, 08:56 AM
Аз и без това бях планирал да го сменям , че вече доста време карам така при нашия "качествен" бензин :x
01-18-2007, 08:01 PM
merck_440_1.8....mоже да е от горивен филтар,защото на газ е едно а на бензин ,на пална инжекция ,помпата ,която е в резервоара,прави голямо налягане,бензина минава през ГОРИВНИЯ филтар/които ,ако е затла4ен,не пропуска достат.коли4ество бензин и това разбира се се отразява на работата на двигателя,а инжекторите дори и да работят както трябва,като няма достатачно налягане,се явява то4но сащия проблем/бедна горивна смес,за малко се форсира мотора и след това като му доиде по множко ваздуха изгасва.може и от самите инжектори да е,а има и един баланс/или как се нари4а,не зн/за изли6ното гориво.неговата задача е да варне излишака от бенз в резервоара ,а тои ,ако не се лажа се отваря на определено налягане
01-18-2007, 08:01 PM
merck_440_1.8....mоже да е от горивен филтар,защото на газ е едно а на бензин ,на пална инжекция ,помпата ,която е в резервоара,прави голямо налягане,бензина минава през ГОРИВНИЯ филтар/които ,ако е затла4ен,не пропуска достат.коли4ество бензин и това разбира се се отразява на работата на двигателя,а инжекторите дори и да работят както трябва,като няма достатачно налягане,се явява то4но сащия проблем/бедна горивна смес,за малко се форсира мотора и след това като му доиде по множко ваздуха изгасва.може и от самите инжектори да е,а има и един баланс/или как се нари4а,не зн/за изли6ното гориво.неговата задача е да варне излишака от бенз в резервоара ,а тои ,ако не се лажа се отваря на определено налягане
01-18-2007, 08:22 PM
divia Wrote:А сега се сетих... Дали може да става от бензиновия филтър ,защото него изобщо не съм го сменял........ :? divia...Kak se СЕТИ? :roll: :roll: :lol:
01-18-2007, 08:22 PM
divia Wrote:А сега се сетих... Дали може да става от бензиновия филтър ,защото него изобщо не съм го сменял........ :? divia...Kak se СЕТИ? :roll: :roll: :lol:
01-19-2007, 08:01 AM
Ми някак случайно... Мерси много за съветите.Събота неделя ще трябва да се позанимавам с белия лебед 8)
01-19-2007, 08:01 AM
Ми някак случайно... Мерси много за съветите.Събота неделя ще трябва да се позанимавам с белия лебед 8)
01-19-2007, 02:30 PM
Каква е тая бедна горивна смес при инжекциони, там ЕКУ-то контролира колко гориво да се впръска, та горивната смес да е винаги оптимална. Ако падне налягането и инжектора пуска по малко гориво, то ЕКУ-то командва инжекторите да стоят по дълго време отворени и пак в крайна сметка горивната смес е в норма. Още повече че лек пад на налягането няма да накара дроселовата клапа сама да се отвори и мотора да се изфорсира. Винаги налягането, подавано от бензиновата помпа е малко по голямо от предвиденото за регулатора на налягането преди инжекторите, предполагам че е нарочно направено така за да се осигури винаги еднакво налягане в инжекторите. И още - ако му е толкова задръстен филтъра че да прави проблеми в минималните обороти, то това означава мотора изобщо да не може да се изфорсира.
Ясно е че филтъра е добре да се смени, но това няма да спести диагностиката, почисването и евентуална замяна на някоя дреболия...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
01-19-2007, 02:30 PM
Каква е тая бедна горивна смес при инжекциони, там ЕКУ-то контролира колко гориво да се впръска, та горивната смес да е винаги оптимална. Ако падне налягането и инжектора пуска по малко гориво, то ЕКУ-то командва инжекторите да стоят по дълго време отворени и пак в крайна сметка горивната смес е в норма. Още повече че лек пад на налягането няма да накара дроселовата клапа сама да се отвори и мотора да се изфорсира. Винаги налягането, подавано от бензиновата помпа е малко по голямо от предвиденото за регулатора на налягането преди инжекторите, предполагам че е нарочно направено така за да се осигури винаги еднакво налягане в инжекторите. И още - ако му е толкова задръстен филтъра че да прави проблеми в минималните обороти, то това означава мотора изобщо да не може да се изфорсира.
Ясно е че филтъра е добре да се смени, но това няма да спести диагностиката, почисването и евентуална замяна на някоя дреболия...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |