The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем

#31
Аз и без това бях планирал да го сменям , че вече доста време карам така при нашия "качествен" бензин :x
Reply

#32
Аз и без това бях планирал да го сменям , че вече доста време карам така при нашия "качествен" бензин :x
Reply

#33
merck_440_1.8....mоже да е от горивен филтар,защото на газ е едно а на бензин ,на пална инжекция ,помпата ,която е в резервоара,прави голямо налягане,бензина минава през ГОРИВНИЯ филтар/които ,ако е затла4ен,не пропуска достат.коли4ество бензин и това разбира се се отразява на работата на двигателя,а инжекторите дори и да работят както трябва,като няма достатачно налягане,се явява то4но сащия проблем/бедна горивна смес,за малко се форсира мотора и след това като му доиде по множко ваздуха изгасва.може и от самите инжектори да е,а има и един баланс/или как се нари4а,не зн/за изли6ното гориво.неговата задача е да варне излишака от бенз в резервоара ,а тои ,ако не се лажа се отваря на определено налягане
Reply

#34
merck_440_1.8....mоже да е от горивен филтар,защото на газ е едно а на бензин ,на пална инжекция ,помпата ,която е в резервоара,прави голямо налягане,бензина минава през ГОРИВНИЯ филтар/които ,ако е затла4ен,не пропуска достат.коли4ество бензин и това разбира се се отразява на работата на двигателя,а инжекторите дори и да работят както трябва,като няма достатачно налягане,се явява то4но сащия проблем/бедна горивна смес,за малко се форсира мотора и след това като му доиде по множко ваздуха изгасва.може и от самите инжектори да е,а има и един баланс/или как се нари4а,не зн/за изли6ното гориво.неговата задача е да варне излишака от бенз в резервоара ,а тои ,ако не се лажа се отваря на определено налягане
Reply

#35
divia Wrote:А сега се сетих... Дали може да става от бензиновия филтър ,защото него изобщо не съм го сменял........ :?



divia...Kak se СЕТИ? :roll: :roll: :lol:
Reply

#36
divia Wrote:А сега се сетих... Дали може да става от бензиновия филтър ,защото него изобщо не съм го сменял........ :?



divia...Kak se СЕТИ? :roll: :roll: :lol:
Reply

#37
Ми някак случайно... Big Grin Мерси много за съветите.Събота неделя ще трябва да се позанимавам с белия лебед 8)
Reply

#38
Ми някак случайно... Big Grin Мерси много за съветите.Събота неделя ще трябва да се позанимавам с белия лебед 8)
Reply

#39
Каква е тая бедна горивна смес при инжекциони, там ЕКУ-то контролира колко гориво да се впръска, та горивната смес да е винаги оптимална. Ако падне налягането и инжектора пуска по малко гориво, то ЕКУ-то командва инжекторите да стоят по дълго време отворени и пак в крайна сметка горивната смес е в норма. Още повече че лек пад на налягането няма да накара дроселовата клапа сама да се отвори и мотора да се изфорсира. Винаги налягането, подавано от бензиновата помпа е малко по голямо от предвиденото за регулатора на налягането преди инжекторите, предполагам че е нарочно направено така за да се осигури винаги еднакво налягане в инжекторите. И още - ако му е толкова задръстен филтъра че да прави проблеми в минималните обороти, то това означава мотора изобщо да не може да се изфорсира.
Ясно е че филтъра е добре да се смени, но това няма да спести диагностиката, почисването и евентуална замяна на някоя дреболия...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#40
Каква е тая бедна горивна смес при инжекциони, там ЕКУ-то контролира колко гориво да се впръска, та горивната смес да е винаги оптимална. Ако падне налягането и инжектора пуска по малко гориво, то ЕКУ-то командва инжекторите да стоят по дълго време отворени и пак в крайна сметка горивната смес е в норма. Още повече че лек пад на налягането няма да накара дроселовата клапа сама да се отвори и мотора да се изфорсира. Винаги налягането, подавано от бензиновата помпа е малко по голямо от предвиденото за регулатора на налягането преди инжекторите, предполагам че е нарочно направено така за да се осигури винаги еднакво налягане в инжекторите. И още - ако му е толкова задръстен филтъра че да прави проблеми в минималните обороти, то това означава мотора изобщо да не може да се изфорсира.
Ясно е че филтъра е добре да се смени, но това няма да спести диагностиката, почисването и евентуална замяна на някоя дреболия...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)