The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
съединителя се втвърди много

#1
вчера се прибирах към вкъщи и съединителя се втвърди много неможех да го натисна. Прибрах се на 2ра скорост все пак. Разглобих помпата горната защото долната работеше. Буталцето си се движеше свободно на долната. Горната я дадох на един фен да я поправи супер майстор. Оправи я но съединителя се натиска пак адски трудно поне мога да го натисна. Той каза че проблема не е помпата а съединителя заминавал възможно ли е това вижда ми се тъпо малко.
Reply

#2
И моя почна като чели да се втръдява. Сега е на повече от 95000 км. - само при мене са толкова и се чудя дали тръгва? През зимата задна не ми вкючваше чат пат - отдадох го на студа, но в последно време съм си без задна, вкючва много рядко. Дали това не са признаци за нов съединител?
Reply

#3
Обясни ми един че ако се втвърди значи от оня диск дето е притискателен май с едни като лъчи на него са се отчупили някой от лъчите и лагера който стой по средата се е изкривил защото няма на какво да се държи и затова се натиска трудно. Дали е така незнам. АКо някой продава притискателен диск горе долу здрав да каже мога да го зема.
А това с задната според е друг проблем.
Reply

#4
milenmetodi Wrote:И моя почна като чели да се втръдява. Сега е на повече от 95000 км. - само при мене са толкова и се чудя дали тръгва? През зимата задна не ми вкючваше чат пат - отдадох го на студа, но в последно време съм си без задна, вкючва много рядко. Дали това не са признаци за нов съединител?
Това че не включва задна може и да е от втулките на щангите за скоростите .Лесно се сменяват и са евтини , но обикновенно този симптом се проявява на всички предавки.Незнам на този модел как са , но най-вероятно са щанги.Обикновено един съединител когато започва да си ''отива'' той отделя високо - при теб как отделя ? Съединтиеля се втвърдява също както ти каза.Може би е тръгнал и плаче за нов.
aleks12345 Wrote:Обясни ми един че ако се втвърди значи от оня диск дето е притискателен май с едни като лъчи на него са се отчупили някой от лъчите и лагера който стой по средата се е изкривил защото няма на какво да се държи и затова се натиска трудно. Дали е така незнам. АКо някой продава притискателен диск горе долу здрав да каже мога да го зема.
А това с задната според е друг проблем.
Да , този диск с '' лъчите '' е притискателния.Ако се отчупи някой '' лъч '' , който е част от диафрагмената пружина на диска , се втвърдява и натискането , но най-вероятно въобще няма да включва и да мърда.Аксиалния лагер обикновенно се разбива.Незнам дали може да се счупи.Сигурно е възможно.Но аз съм виждал счупен притискателен диск.При разбит аксиален лагер може да се появят шумове при движение на полусъединител.Друго което може да е възможно - твърдия педал да е от помпата.Наличие на теч или '' заминаване '' на помпата.УСПЕХ
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#5
Демпферната пружина с времето се изморява и затова съединителя става твърд, ремонтира се с нов :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ако се счупят фрагменти от пружината съединителя няма да отделя и включването става почти невъзможно :!: :!: :!: :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#6
При мен се получи така.Като свалих кутията вилката на аксиалният лагер се беше пробила в ябълката.купих нова от мото пфое и си реших проблема.
Reply

#7
Колко пари струва там. Канал ли да ползвам да разглобя кутията или може и без. Още не съм я пипвал колата
Reply

#8
Колеги точно днес и моята каляска влезе в бокса за същият проблем. Затова и ми се размина националната среща (И не само) Намерих си съединител ЛУК в комплект с аксиален лагер с добра отстъпка. Магазинна цена 520 ( взех го за 395) смяната е 130- 160 лв.
Иначе симптомите ми бяха аналогични. Твърд съединител -изключително трудно влизаха 1 и задна и отлепяше много долу. След преодоляване на твърдостта на 5 см. от ламарината изведнъж омеква и при отворен капак се чува присвирване което е явно от аксиалният лагер.
Процедурата никък не е приятна финансово, но да се надяваме че след смяната на тази важна част с по скъпият съединител на ЛУК ще си струва удоволствието.
Имах и по ефтини предложения за Английски (National) но монтьора ме отказа с съмнение в качеството
- Можело да притриса (придърпва) и не си струва да се спестяват пари от евентуални последващи проблеми. Нали ако си търсихме такива нямаше да караме Волво. Wink


<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=22620">viewtopic.php?f=6&t=22620</a><!-- l -->
Човек е толкова голям колкото големи са и мечтите му !
Не е важно колко години си живял а колко са били моментите когато ти е спирал дъха !
Reply

#9
Mitachi850 Wrote:Колеги точно днес и моята каляска влезе в бокса за същият проблем. Затова и ми се размина националната среща (И не само) Намерих си съединител ЛУК в комплект с аксиален лагер с добра отстъпка. Магазинна цена 520 ( взех го за 395) смяната е 130- 160 лв.
Иначе симптомите ми бяха аналогични. Твърд съединител -изключително трудно влизаха 1 и задна и отлепяше много долу. След преодоляване на твърдостта на 5 см. от ламарината изведнъж омеква и при отворен капак се чува присвирване което е явно от аксиалният лагер.
Процедурата никък не е приятна финансово, но да се надяваме че след смяната на тази важна част с по скъпият съединител на ЛУК ще си струва удоволствието.
Имах и по ефтини предложения за Английски (National) но монтьора ме отказа с съмнение в качеството
- Можело да притриса (придърпва) и не си струва да се спестяват пари от евентуални последващи проблеми. Нали ако си търсихме такива нямаше да караме Волво. Wink


<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=22620">viewtopic.php?f=6&t=22620</a><!-- l -->
Нещо ми се вижда висока цената за работа ,за кола със задно предаване и то Волво 7хх и 9хх.
За тази кола има една единствена уловка и тя е в скоростния мост . Не се ли обърне обратно нямат испадане скоростите.
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#10
Чавдаре, Митачито кара 850 !
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)