The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Масло в интеркулера на Волво с40 2002 1.9д 115 кс

#1
Здравейте колеги!
Наскоро рециклирах исновно турбината след като открих обилен разход на масло което отиваше в интеркулера около 1л. масло на 100 км
Днес проверих пак маркучите и се оказа в долния до картера имаше 10гр масло , а в горния отиващ към турбината като го проверих избърсъх от него доста малко количество масло.
Нормално ли е това колеги моля за съвет ,благодаря предварително
Reply

#2
GSM input: Колега чувал съм 2 неща, но не им вярвам на 100 процента. Казвали са ми че ако имаш за смяна гумички на клапаните вкарвало масло обратно та чак и до турбото което м се струва абсурд имайки предвид посоката на потока от въздух и това че от главата през муркучите и кулера чак до турбото трябва да го качи. И второто е от запушен филтър на картерните газове, но там не знам къв е принципа и къде е вързано за да ти кажа има ли някаква истина в това







Kolega chuval sum 2 neshta, no ne im vqrvam na 100 procenta. Kazvali sa mi che ako imash za smqna gumichki na klapanite vkarvalo maslo obratno ta chak i do turboto koeto m se struva absurd imaiki predvid posokata na potoka ot vuzduh i tova che ot glavata prez murkuchite i kulera chak do turboto trqbva da go kachi. I wtoroto e ot zapushen filtur na karternite gazove, no tam ne znam kuv e principa i kude e vujrzano za da ti kaja ima li nqkakva istina v tova
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)