Posts: 11
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
0
Здравейте колеги ,нов съм тук и аз като всички искам още малко кончета - не че съм недоволен колата си върви доста прилично ,но
някой запознат ли е с този начин на вдигане на мощността и дали има последствия след това.Дават ,че вдига от 319 до 380 нМ.
Ще удръшат ли двигателя,турбината и съединителя ? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.genercom.bg/bg/products/">http://www.genercom.bg/bg/products/</a><!-- m -->
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Не е най-добрият вариянт ,по-добре е Ремапването ,доста дизелаци съм гледал с Ремапнат комп и вървят Доста.
В Русе има много добър Мапер ,доста коли понаправи ,сега и Диностенд си взе ,това е сайта им <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vrperformance.net/">http://www.vrperformance.net/</a><!-- m -->
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 248
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
Аз съм със сищия двигател.
Ремапнах и разликата е голям. Като сложа спортния филтър ще направа едно дино.
Според мен по-добре ремап, това е и масовото мнение по чуждите форуми.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Аз бих избрал това : <!-- m --><a class="postlink" href="http://en.bsr.se/products/tuning-kits/volvo/s40n-v50/2.0d/">http://en.bsr.se/products/tuning-kits/v ... -v50/2.0d/</a><!-- m --> . Факта че първата им тунингована кола е Волво и това че можеш по всяко време да върнеш заводските настройки прави за мен този кит най - удачен като вариант.Достатъчно е да закупиш кита,да го свържеш към ОБД буксата и да заредиш новите настройки и си готов .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 20
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2012
Reputation:
0
Quote:Аз бих избрал това : <!-- m --><a class="postlink" href="http://en.bsr.se/products/tuning-kits/v">http://en.bsr.se/products/tuning-kits/v</a><!-- m --> ... -v50/2.0d/
Това не е ли пак вид ремап? Цената за ремап не знам каква е, но тези 946 евра ми се струват малко за 30 коня и 70 Nm.
Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Колега,темата е от 2012 та,и тогава цените на bsr бяха такива.Сега за 500 кинта може да се направи въпросният ремап.На моята 60 ка,сложих цели 75 коня и 120 нютона за 500 лева.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Kangalov Wrote:Колега,темата е от 2012 та,и тогава цените на bsr бяха такива.Сега за 500 кинта може да се направи въпросният ремап.На моята 60 ка,сложих цели 75 коня и 120 нютона за 500 лева.
Здай са бръже къде че имам един кандидат с "мъничко камионче" да ти пратя. Може и на лични.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
|