The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблеми с Vialle

#1
Здравейте колеги
Имам проблем с газовата уредба. Нещата изглеждат много странно. На ниски обороти работи ,но не е устойчиво. При вдигане на оборотите и пускане на газта оборотите се колебаят между 500 и 1200 и гасне. На светофар , ако не вдигна обороти при потегляне гасне. Опитах калибрирането на газовия компютър но без промяна в резултата. На бензин не гасне ,но оборотите също се променят. Сменях моторчето за въздуха на празния ход но без резултат. Накрая откачих стъпковото моторче за газта и нещата горе долу се нормализираха. Къде да търся проблема? Ако някой може да помогне ще черпя. Ако се видим и го решиим ще черпя много. От София съм
Р.С Колата е VOLVO 440 GL с Двигател В 18 ЕР
Reply

#2
Здравейте колеги
Имам проблем с газовата уредба. Нещата изглеждат много странно. На ниски обороти работи ,но не е устойчиво. При вдигане на оборотите и пускане на газта оборотите се колебаят между 500 и 1200 и гасне. На светофар , ако не вдигна обороти при потегляне гасне. Опитах калибрирането на газовия компютър но без промяна в резултата. На бензин не гасне ,но оборотите също се променят. Сменях моторчето за въздуха на празния ход но без резултат. Накрая откачих стъпковото моторче за газта и нещата горе долу се нормализираха. Къде да търся проблема? Ако някой може да помогне ще черпя. Ако се видим и го решиим ще черпя много. От София съм
Р.С Колата е VOLVO 440 GL с Двигател В 18 ЕР
Reply

#3
berborov Wrote:Здравейте колеги
Имам проблем с газовата уредба. Нещата изглеждат много странно. На ниски обороти работи ,но не е устойчиво. При вдигане на оборотите и пускане на газта оборотите се колебаят между 500 и 1200 и гасне. На светофар , ако не вдигна обороти при потегляне гасне. Опитах калибрирането на газовия компютър но без промяна в резултата. На бензин не гасне ,но оборотите също се променят. Сменях моторчето за въздуха на празния ход но без резултат. Накрая откачих стъпковото моторче за газта и нещата горе долу се нормализираха. Къде да търся проблема? Ако някой може да помогне ще черпя. Ако се видим и го решиим ще черпя много. От София съм
Р.С Колата е VOLVO 440 GL с Двигател В 18 ЕР

Сменяни ли са мембрани някога на изпарителя?
Reply

#4
berborov Wrote:Здравейте колеги
Имам проблем с газовата уредба. Нещата изглеждат много странно. На ниски обороти работи ,но не е устойчиво. При вдигане на оборотите и пускане на газта оборотите се колебаят между 500 и 1200 и гасне. На светофар , ако не вдигна обороти при потегляне гасне. Опитах калибрирането на газовия компютър но без промяна в резултата. На бензин не гасне ,но оборотите също се променят. Сменях моторчето за въздуха на празния ход но без резултат. Накрая откачих стъпковото моторче за газта и нещата горе долу се нормализираха. Къде да търся проблема? Ако някой може да помогне ще черпя. Ако се видим и го решиим ще черпя много. От София съм
Р.С Колата е VOLVO 440 GL с Двигател В 18 ЕР

Сменяни ли са мембрани някога на изпарителя?
Reply

#5
Не са сменяни, нали има само 2-3 майстори, които се наемат да ги сменят и то не е сигурно Smile
Свали си изпарителя, свали си стъпковото моторче и го напръскай обилно със спрей за почистване на карбуратори. Зачисти отвътре изпарителя със спрея и парцал, като внимаваш да не попадне върху мембраните. Ей така за едното чудо има шанс да се оправи и само ако източиш мизериите през пробката на дъното на изпарителя...
Замери стъпковото моторче дали дава между 50 и 55 ома на всяка от 2-те бобини...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#6
Не са сменяни, нали има само 2-3 майстори, които се наемат да ги сменят и то не е сигурно Smile
Свали си изпарителя, свали си стъпковото моторче и го напръскай обилно със спрей за почистване на карбуратори. Зачисти отвътре изпарителя със спрея и парцал, като внимаваш да не попадне върху мембраните. Ей така за едното чудо има шанс да се оправи и само ако източиш мизериите през пробката на дъното на изпарителя...
Замери стъпковото моторче дали дава между 50 и 55 ома на всяка от 2-те бобини...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#7
merck_440_1.8mi Wrote:Не са сменяни, нали има само 2-3 майстори, които се наемат да ги сменят и то не е сигурно Smile
Свали си изпарителя, свали си стъпковото моторче и го напръскай обилно със спрей за почистване на карбуратори. Зачисти отвътре изпарителя със спрея и парцал, като внимаваш да не попадне върху мембраните. Ей така за едното чудо има шанс да се оправи и само ако източиш мизериите през пробката на дъното на изпарителя...
Замери стъпковото моторче дали дава между 50 и 55 ома на всяка от 2-те бобини...

Не мога да ги разбера защо се плашат толкова да сменят мембраните на Виали! Аз си ги смених сам, само дето на българските мембрани има леко разминаване с отворите, защото явно са свалили формата от работили и вече разтегнати мембрани.
Reply

#8
merck_440_1.8mi Wrote:Не са сменяни, нали има само 2-3 майстори, които се наемат да ги сменят и то не е сигурно Smile
Свали си изпарителя, свали си стъпковото моторче и го напръскай обилно със спрей за почистване на карбуратори. Зачисти отвътре изпарителя със спрея и парцал, като внимаваш да не попадне върху мембраните. Ей така за едното чудо има шанс да се оправи и само ако източиш мизериите през пробката на дъното на изпарителя...
Замери стъпковото моторче дали дава между 50 и 55 ома на всяка от 2-те бобини...

Не мога да ги разбера защо се плашат толкова да сменят мембраните на Виали! Аз си ги смених сам, само дето на българските мембрани има леко разминаване с отворите, защото явно са свалили формата от работили и вече разтегнати мембрани.
Reply

#9
Аз имах ходене по мъките и търсене на майстори за Виали дълго време :lol: Все пак добрата новина е, че намарих добър майстор, направи ми основен ремонт на изпарителя и то без никакво притеснение и със завидна сръчност-очевидно не му беше за първи път 8) Вече 2-3000 км съм минал и няма проблем, имам писмена гаранция за 10 000 км...Сервиза се казва Аутодикс, човека се казва Даниел - в темата за сервизите съм му писал координатите. Въпросния Даниел е основател и бивш собственик на известния сервиз на Руй планина (където не ти препоръчвам да ходиш-мненията за този сервиз напоследък са доста негативни) :twisted:
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#10
Аз имах ходене по мъките и търсене на майстори за Виали дълго време :lol: Все пак добрата новина е, че намарих добър майстор, направи ми основен ремонт на изпарителя и то без никакво притеснение и със завидна сръчност-очевидно не му беше за първи път 8) Вече 2-3000 км съм минал и няма проблем, имам писмена гаранция за 10 000 км...Сервиза се казва Аутодикс, човека се казва Даниел - в темата за сервизите съм му писал координатите. Въпросния Даниел е основател и бивш собственик на известния сервиз на Руй планина (където не ти препоръчвам да ходиш-мненията за този сервиз напоследък са доста негативни) :twisted:
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)