Posts: 44
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2007
Reputation:
0
значи проблемът ми е следния:много качва температурата дори в сравнително стуени дни или поне така твърди стрелката като включа парното спада малко или поне спира да качва отделно парното винаги духа топло без значение от настройката. перката на радиатора работи нормално нивото на водата е нормално.Баща ми (предишният горд собственик) твърди че това е нормално и да не се стряскам като сам близо до червената зона (до 1 мелиметър от нея през лятото) но аз не сам мн спокоен.
ако някой има идея или съвет нека сподели благодаря предварително!
моделът е базовият 440 1.7 карбуратор бензин и газ(допълнително слагана)
Posts: 44
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2007
Reputation:
0
значи проблемът ми е следния:много качва температурата дори в сравнително стуени дни или поне така твърди стрелката като включа парното спада малко или поне спира да качва отделно парното винаги духа топло без значение от настройката. перката на радиатора работи нормално нивото на водата е нормално.Баща ми (предишният горд собственик) твърди че това е нормално и да не се стряскам като сам близо до червената зона (до 1 мелиметър от нея през лятото) но аз не сам мн спокоен.
ако някой има идея или съвет нека сподели благодаря предварително!
моделът е базовият 440 1.7 карбуратор бензин и газ(допълнително слагана)
Posts: 248
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
и според мен няма какво да се притесняваш освен да си проветиш каналите на партото 6том все ти духа топло и клапите там
щото и на мен перката ми се включва като е малко под полувината стрелката и на сфетофар ако съм спрял примерно, грее повечко.Ако почне да ти прегрява вече е друго.
Posts: 248
Threads: 40
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
и според мен няма какво да се притесняваш освен да си проветиш каналите на партото 6том все ти духа топло и клапите там
щото и на мен перката ми се включва като е малко под полувината стрелката и на сфетофар ако съм спрял примерно, грее повечко.Ако почне да ти прегрява вече е друго.
Posts: 501
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Funky Wrote:значи проблемът ми е следния:много качва температурата дори в сравнително стуени дни или поне така твърди стрелката като включа парното спада малко или поне спира да качва отделно парното винаги духа топло без значение от настройката. перката на радиатора работи нормално нивото на водата е нормално.Баща ми (предишният горд собственик) твърди че това е нормално и да не се стряскам като сам близо до червената зона (до 1 мелиметър от нея през лятото) но аз не сам мн спокоен.
ако някой има идея или съвет нека сподели благодаря предварително!
моделът е базовият 440 1.7 карбуратор бензин и газ(допълнително слагана)
Значи това не е нормално.
Наистина, през радиаторчето на парното непрекъснато циркулира охладителна течност, но не би трябвало ако ръчката за управление на клапата да е в положение на студено, да продължава да духа топло. Навярно или се е откачило жилото или не е регулирано добре.
Това, че загрява прекалено много също не е добре - стрелката на температурата трябва да седи в хоризонтално положение, около средата при загрял двигател, а не както казваш, близо до червената зона.
Проверете си термостата!
Възможно е от това системно прегряване да замине или вече да е заминала гарнитурата на цилиндровата глава.
Posts: 501
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Funky Wrote:значи проблемът ми е следния:много качва температурата дори в сравнително стуени дни или поне така твърди стрелката като включа парното спада малко или поне спира да качва отделно парното винаги духа топло без значение от настройката. перката на радиатора работи нормално нивото на водата е нормално.Баща ми (предишният горд собственик) твърди че това е нормално и да не се стряскам като сам близо до червената зона (до 1 мелиметър от нея през лятото) но аз не сам мн спокоен.
ако някой има идея или съвет нека сподели благодаря предварително!
моделът е базовият 440 1.7 карбуратор бензин и газ(допълнително слагана)
Значи това не е нормално.
Наистина, през радиаторчето на парното непрекъснато циркулира охладителна течност, но не би трябвало ако ръчката за управление на клапата да е в положение на студено, да продължава да духа топло. Навярно или се е откачило жилото или не е регулирано добре.
Това, че загрява прекалено много също не е добре - стрелката на температурата трябва да седи в хоризонтално положение, около средата при загрял двигател, а не както казваш, близо до червената зона.
Проверете си термостата!
Възможно е от това системно прегряване да замине или вече да е заминала гарнитурата на цилиндровата глава.
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
При мен от месеци постоянно загрее ли колата и стрелката стои около 3 мм над средата, винаги на 1 и също място, налях около 200гр оцет и нещата се оправиха за седмица
Виж си температурния датчик дали е в ред , като го замериш с мултицет, в секцията техническа информация има данни колко ома при каква температура е. Свали си термостата и го свари в малка купичка, трябва преди да заври водата да е отворил напълно. Ако всичко е наред, значи имаш 2 вариянта - всичко да се е задръстило от мръсотия, ръжда и котлен камък или водна помпа.
Най скъпото в случая май е основния ремонт, който може да си докараш от прегряване( има шанс и самия датчик да не е в час), под 250лв за гарнитура, шлайф на главата, почистване и регулиране на клапани няма да паднеш, докато за ремонта на проблема най скъпия вариянт е под 50лв водна помпа, 12-18лв термостат, десетина лв датчик до най евтиния - промивка и нова дестилирана/дейонизирана вода с антифриза...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
При мен от месеци постоянно загрее ли колата и стрелката стои около 3 мм над средата, винаги на 1 и също място, налях около 200гр оцет и нещата се оправиха за седмица
Виж си температурния датчик дали е в ред , като го замериш с мултицет, в секцията техническа информация има данни колко ома при каква температура е. Свали си термостата и го свари в малка купичка, трябва преди да заври водата да е отворил напълно. Ако всичко е наред, значи имаш 2 вариянта - всичко да се е задръстило от мръсотия, ръжда и котлен камък или водна помпа.
Най скъпото в случая май е основния ремонт, който може да си докараш от прегряване( има шанс и самия датчик да не е в час), под 250лв за гарнитура, шлайф на главата, почистване и регулиране на клапани няма да паднеш, докато за ремонта на проблема най скъпия вариянт е под 50лв водна помпа, 12-18лв термостат, десетина лв датчик до най евтиния - промивка и нова дестилирана/дейонизирана вода с антифриза...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 575
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
При мен има малък проблем -радиаторът ми леко сълзи, горе долу на 1 месец доливам литър антифриз, 1,7 карбуратор + газ, преди да долея, стрелката е много близко до червената зона, иначе като долея си стои на горе долу 5 мм разстояние, и обикновено на едно и също място, първоначално се покачва докато достигне червената зона - после явно отваря термостатът и спада така както го предценявам на 80 градуса. Дори когато съм долял и не съм обезвъздушил хубаво - го разбирам по това че стрелката е до червената зона, както обезвъздуша и спада на въпросното разстояние. Ясно е, че докато не сменя радиатора няма да престанат загубите, така че според мен при тебе не е нещо опасно, защото преди 2 години карах доста време без радиятор на парното вътре и ми вдигаше над 100 градуса, както го сложих всичко си се оправи и до тоя момент си е вред.
Posts: 575
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
При мен има малък проблем -радиаторът ми леко сълзи, горе долу на 1 месец доливам литър антифриз, 1,7 карбуратор + газ, преди да долея, стрелката е много близко до червената зона, иначе като долея си стои на горе долу 5 мм разстояние, и обикновено на едно и също място, първоначално се покачва докато достигне червената зона - после явно отваря термостатът и спада така както го предценявам на 80 градуса. Дори когато съм долял и не съм обезвъздушил хубаво - го разбирам по това че стрелката е до червената зона, както обезвъздуша и спада на въпросното разстояние. Ясно е, че докато не сменя радиатора няма да престанат загубите, така че според мен при тебе не е нещо опасно, защото преди 2 години карах доста време без радиятор на парното вътре и ми вдигаше над 100 градуса, както го сложих всичко си се оправи и до тоя момент си е вред.
|