09-30-2013, 08:29 AM
Никой ли не е сменял и не знае какво се слага в диференциалите по спецификация?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Съвети за масла
|
09-30-2013, 08:29 AM
Никой ли не е сменял и не знае какво се слага в диференциалите по спецификация?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
09-30-2013, 09:08 AM
Тедо Wrote:Никой ли не е сменял и не знае какво се слага в диференциалите по спецификация?Тедо, сменяме ги, но повечето го правят в МП и не зная точно каква спецификация се слага Ето я и нея: Spec for Volvo OEM fluid for 2001/2002 Final Drive (PN 1161 620): Low friction type oil intended for passenger cars without differential brakes or with automatic differential lock (Eaton). Recommended as all-year oil and also for AWD final drive. Technical Data: •Quality: API GL-5 Volvo Std 1273,14 •Viscosity: SAE 80W •Color: Yellow (light) •Density: 895 kg/m³ •Base: Mineral oil •Lowest flow point -30 °C (104°F) •Viscosity at 40 °C: 95.4 mm²/s •Viscosity at 100 °C: 11.3 mm²/s Capacity of 2001/2002 Final Drive: approximately 0.7 liters. As Bill mentioned any API GL-5 spec SAE 80W gear oil is acceptable. Does not have to be Volvo OEM. А тук има още по темата ... надявам се да ти бъде полезно инфото
BG VOLVO Member #00409
10-04-2013, 07:33 AM
Мерси! А за по-новият модел 2007+ ли е специално маслото - защото по-новите имат някаква разлика в трансмисията?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
10-04-2013, 06:35 PM
Тедо Wrote:Мерси! А за по-новият модел 2007+ ли е специално маслото - защото по-новите имат някаква разлика в трансмисията?За трансмисията - не знам, само има разлика м/у маслото за Айсин и GM (при V8) .... но по-горе съм ти извадил за дифовете По-новите години са с по-нов модел Халдекс, но маслата са еднакви - поне така пишат Хамериканците и Англичаните
BG VOLVO Member #00409
10-07-2013, 06:28 PM
Carburettor Wrote:Мерцедес имат може би най-строгите критерии за одобряване на маслата за своите двигатели и маслата, които са покрили 229.50 и нагоре в техните лаборатории, наистина са добри. А знаеш ли, какво ползват Мерцедес като марка масло за новопроизведените си автомобилите?
Volvo For life!
10-07-2013, 08:04 PM
JMI Wrote:Преди години ползваха АРАЛ, но сега май са минали на КАСТРОЛ ... ти знаеш ли? Интересно ми е, за обща култураCarburettor Wrote:Мерцедес имат може би най-строгите критерии за одобряване на маслата за своите двигатели и маслата, които са покрили 229.50 и нагоре в техните лаборатории, наистина са добри. btw ... вече 5-6000 км съм с 5w40 на Статойл и ми изчезна шумния повдигач ... имах едно леко металическо звънтене, когато моторът загрееше, но сега и на топло го няма. Веднага след смяната си беше останал този шум, може би една идея по-тих, но от 5-600 км насам не го чувам. Дори и в жегите преди 2-3 седмици вече го нямаше.
BG VOLVO Member #00409
10-07-2013, 08:20 PM
Използват Фукс (Fuchs) и според мен това не е случайно. Аз също го предпочитам пред Кастрол, но за съжаление за D5 трудно се намира със спецификация Acea A5/B5 0w/30 или 40, въпреки че аз наистина нямам нужда от 40 на Острова.
Volvo For life!
10-08-2013, 04:32 AM
JMI Wrote:Използват Фукс (Fuchs) и според мен това не е случайно. Аз също го предпочитам пред Кастрол, но за съжаление за D5 трудно се намира със спецификация Acea A5/B5 0w/30 или 40, въпреки че аз наистина нямам нужда от 40 на Острова.Аз си мисля, че всичко е въпрос на договорки с доставчик и съответно цени Ако 6 фирми покриват моите изисквания, ще взема най-ниската оферта, за да печеля повече. Разсъждавам така, защото отдавна Мерцедес не е символ на 1-во качество и губи своя имидж с всяка изминала година. Не искам да насочвам темата в посока "коя кола е най-добра", а си аргументирах логиката! Според мен трябва да избягваш А5/В5 като спецификация, за да ти изкара моторът колкото на V50
BG VOLVO Member #00409
10-08-2013, 07:48 AM
Това също го има, а и факта, че немските производители предпочитат да работят с немски масла, защото трябва да се върти тяхната икономика А колкото до спецификацията вярно, че производителите покриват норми и емисии, но все пак за да напше някой A5/B5, а не WSS-M2C913-C или А3/B4 например би трябвало да има някави разлики! Поправете ме ако греша в разсъжденията си!
Volvo For life!
10-08-2013, 02:17 PM
JMI Wrote:А колкото до спецификацията вярно, че производителите покриват норми и емисии, но все пак за да напше някой A5/B5, а не WSS-M2C913-C или А3/B4 например би трябвало да има някави разлики! Поправете ме ако греша в разсъжденията си!НЕ грешиш, те ги покриват, но А5/В5 е с ниска срезливост, т.е. "икономично" масло - по-малко вредни емисии, и не е толкова лубрикиращо, ако мога така да се изразя. Не мога да намеря една таблица, където А5/В5 имаше 70% по-ниски смазочни х-ки при над 90 градуса температура на маслото, сравнено с С3/С4.
BG VOLVO Member #00409
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |