The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Изчистване на грешки

#1
Здравейте колеги , искам да попитам мога ли да си изчистя грешките на колата Волво 460 1.7 , 95 г. , без да разполагам с тестер или да ходя на елкон .
Reply

#2
Откачи акумулатора за десетина минути
460 B18EP+
Reply

#3
Това е най-сигурния начин, но ако държиш на софтуерно изчистване, начинът е следният:
За изтриване неизправности от паметта напревете следващите операции:
• Включете запалването;
• Отново прочетете информацията в запомнящото устройство;
Натиснете на бутона и задръжте в това състояние не по-малко 5 с. Светодиода трябва да светне за 3 с след отпускане на бутона;
• Натиснете още веднъж бутона също за 5 с;
• Отпуснете бутона, светодиода трябва да угасне, сигнализирайки за изтриване на паметта.Убедете се в изтриването на паметта, като направите
ново запитване.
Reply

#4
Gesch Wrote:Това е най-сигурния начин, но ако държиш на софтуерно изчистване, начинът е следният:
За изтриване неизправности от паметта напревете следващите операции:
• Включете запалването;
• Отново прочетете информацията в запомнящото устройство;
Натиснете на бутона и задръжте в това състояние не по-малко 5 с. Светодиода трябва да светне за 3 с след отпускане на бутона;
• Натиснете още веднъж бутона също за 5 с;
• Отпуснете бутона, светодиода трябва да угасне, сигнализирайки за изтриване на паметта.Убедете се в изтриването на паметта, като направите
ново запитване.
sport84 Wrote:Здравейте колеги , искам да попитам мога ли да си изчистя грешките на колата Волво 460 1.7 , 95 г. , без да разполагам с тестер или да ходя на елкон .
няма тестер човека иначе да начина е такъв, само че не под 5сек а малко над 5. Щото под 5 почва да ти чете грешката ( ако има такава)
Reply

#5
преди да предада колата на отпадъци (460 бодигард) свалих това онова !Имам самата кутийка за тестване и я подарявам на този който смята че ще му свърши някаква работа .За мен има само сантиментална стойност!
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът

[Image: ab269060.gif]
Reply

#6
Онзи ден попаднах на интересна тема за 4-ките - относно тестерите и изчистването на грешките :

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=1650">viewtopic.php?f=4&t=1650</a><!-- l -->

ама да си кажа правичката нищо не разрах... :geek:

Днес пробвах на "Старата Берта" какво ще покаже , но нещо не схванах принципа на действие - светне , угасне , светне , угасне ... Някой може ли да ми обясни (като на малоумен :lol: ) каква роля аджеба играе пръчката дето виси вързана към тестера и какви са тия кодове и къде и кога се пъха ? В кутийката има 7 дупки - коя за какво е ? ( за Волво 460 ,1.8 моно инжекция , 95-ти набор иде реч.)
Карам семейна четиривратка на алтернативни горива - с малко газ и на висока предавка ! Стриктно спазвам ограниченията и правилата задължително слагам предпазен колан , тръгвам само на зелен светофар...Мамка му - остарявам !
Reply

#7
jimvirtooza Wrote:
Gesch Wrote:Това е най-сигурния начин, но ако държиш на софтуерно изчистване, начинът е следният:
За изтриване неизправности от паметта напревете следващите операции:
• Включете запалването;
• Отново прочетете информацията в запомнящото устройство;
Натиснете на бутона и задръжте в това състояние не по-малко 5 с. Светодиода трябва да светне за 3 с след отпускане на бутона;
• Натиснете още веднъж бутона също за 5 с;
• Отпуснете бутона, светодиода трябва да угасне, сигнализирайки за изтриване на паметта.Убедете се в изтриването на паметта, като направите
ново запитване.
sport84 Wrote:Здравейте колеги , искам да попитам мога ли да си изчистя грешките на колата Волво 460 1.7 , 95 г. , без да разполагам с тестер или да ходя на елкон .
няма тестер човека иначе да начина е такъв, само че не под 5сек а малко над 5. Щото под 5 почва да ти чете грешката ( ако има такава)

Не пише "под 5 сек.", а не по-малко от 5 с.
Reply

#8
Gesch Wrote:Това е най-сигурния начин, но ако държиш на софтуерно изчистване, начинът е следният:
За изтриване неизправности от паметта напревете следващите операции:
• Включете запалването;
• Отново прочетете информацията в запомнящото устройство;
Натиснете на бутона и задръжте в това състояние не по-малко 5 с. Светодиода трябва да светне за 3 с след отпускане на бутона;
• Натиснете още веднъж бутона също за 5 с;
• Отпуснете бутона, светодиода трябва да угасне, сигнализирайки за изтриване на паметта.Убедете се в изтриването на паметта, като направите
ново запитване.


Кой бутон?
Волво S 40, турбодизел 1.9, D4192T093869, 115 к.с., регистрация 9.2004. Към момента 103 000 км. Разход 5 л. при 100 км.ч. 5.8 при 130-140 с климатроник. Колата работи прекрасно!
Reply

#9
Само един е ....
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#10
Бат Радко, много правилно си намерил линка и там е описано подробно как става, Все пак как става, вкарваш далаверата в дупка 2, даваш на контакт, да ти светнат лампите на контролното табло и натискаш бутона до червения светодиод за 1сек. И следиш - 1 мигване , интервал от 2-3сек, още 1 мигване, интервал от 2-3 секунди, още 1 мигване и край. Това е най-хубавият възможен вариант получава се 1-1-1 т.е. всичко по двигателят ти е в изправност. След това идваш тук => <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo4xx.hit.bg/">http://www.volvo4xx.hit.bg/</a><!-- m --> на "двигател-инжекцион siemens" можеш да си изчетеш всички грешки. Изчистването става по два начина или разкачаш плюса на акумулатора за 10ина минути или по начина цитиран от Gesch. А коя дупка за кое е - 1 ти е за алармата и централното ако ти е фабрична, 2 ти е за горивната система (работата на двигателя), 3 ти е за ABS, 4 и 5 е празен, 6 ти е за круиз контрола ако имаш такъв, а 7 е за SRS. Ам това е.

п.с. Gesch нищо лично дано не съм те засегнал. В свое извинение - актуална снимка от сега 1:40ам
[Image: 651437.jpg]
Понякога решителната крачка напред се дължи на здрав шут отзад!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vsgvision.com">http://www.vsgvision.com</a><!-- m -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)