The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Светеща жълта лампа на таблото на VOLVO 460 1.8i - 95г.

#1
Здравейте !

Онзи ден си купих едно Волво 460 - "изчистих двора" на един приятел - иначе съм заклет Опел-джия , но за малко да изгубя жена си по пътя , от дупката в пода на последния Опел който карах - и съответно откарах за скрап... :lol: и реших тоя път да заложа на шведското качество ! Idea .
Та така вече втори ден се чувствам "като бял човек" ! Досега никога не се бях качвал във Волво и първото ми впечатление беше , че тази кола е малко прехвалена , но с радост констатирах , че "градските легенди" за тази марка съвсем не са мит :!: Много добра возия , сигурност на пътя , куп екстри водещи до комфорт и най-вече ЗДРАВИ ЛАМАРИНИ ! (пу , пу - да не му е уруки ! :lol: )
Що годе съм в час с автомобилите , но всеки производител на автомобили си има своите енигми ... :mrgreen:
По принцип абсЕлютно всичко си и работи на колицата , НО :!: има една жълта лампа с формата на (зачертната крушка) в горния ред лампи на таблото (над километража струва ми се) , която след запалването на дв-ля остава да свети до натискане на спирачката - след това изгасва до следващото запалване на дв-ля. Питах го предишния чорбаджия за какво е този индикатор , но и той не знаеше - скоро му светнала и не се е замислял. По пътя на логиката проверих всички ел. крушки в автоМОбила и най-вече тези за стоповете , но всичко е О.К. Днес цял ден чета във форума за подобен проблем на някой от вас , но стигнах до 10-та страница (от 49) и ме заболя главата от четене , та реших да опитам по мързеливия начин - с риск да отнеса някоя "благословия" за СПАМ пускам нова тема , па дано некой от майка роден и от Волво страдал да ме разбере и упъти какво да правя с проклетото светило.

п.п. Обещавам често да досаждам с подобни въпроси за туй-онуй дето не ми е ясно по Волвото , ама вие не ми обръщайте сериозно внимание ! :mrgreen:
Карам семейна четиривратка на алтернативни горива - с малко газ и на висока предавка ! Стриктно спазвам ограниченията и правилата задължително слагам предпазен колан , тръгвам само на зелен светофар...Мамка му - остарявам !
Reply

#2
"проклетото светило" както сам си разбрал свети до натискане на спирачките, при което се прави тест за работоспособност на стоповете - ако изгасне значи всичко си е ОК, ако продължи да свети значи имаш проблем със светлините.
Reply

#3
А добре дошъл в правия път Big Grin

Провери още веднъж крушките, като гледаш дали отговарят на препоръчания ватаж. Иначе като дадеш на контакт, и натиснеш педала на спирачката, тази лампа трябва да изгасне. Чек за изгорели лампи.

Още веднъж добре дошъл и много положителни емоции с "новата" кола!
Ей и да пуснеш някоя снимка да поцъкаме малко и ние Smile
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Човек и общество...
Reply

#4
Благодаря за топлото посрещане момци ! - ще полееме със студена бира !!!

Проверих крушките - 21 вата са на стоповете , мигачите , "задна" и халогените за мъгла , а 5 вата са само габаритите - по 2бр. на стоп. Така и предположих , че "проклетото светило" е нещо като чек контрол , ама нали съм си новобранец - питай патило , а не старило ... За сега други ядове нямам - сега отивам да се повозя на климат и да се разкихам , та белким некой приятел ми каже "НАЗДРАВЕ !" .
Карам семейна четиривратка на алтернативни горива - с малко газ и на висока предавка ! Стриктно спазвам ограниченията и правилата задължително слагам предпазен колан , тръгвам само на зелен светофар...Мамка му - остарявам !
Reply

#5
А така, чакаме снимки.. :lol:

Иначе, правилно са те упътили колегите. Нормално е, да светва след подаване на контакт. И ако всичко е наред, трябва да изгасне, след като натиснеш спирачката. Не угасне ли, имаш проблем :mrgreen:

При едно разглабяне на моето табло, установих, че предния собственик бе премахнал направо крушката от цокъла, явно го е дразнела за нещо. Та, ти явно си късметлия Big Grin
Reply

#6
Значи да спя спокойно - всичко е под контрол !

Само не разбрах този чек контрол за всички крушки в осветителната система на автомобила ли отговаря - включително и тая в жабката , че преди 20-тина години брах ядове с едно Рено 25 с говорящ борд комп. , на което крушката в жабката беше изгоряла и два месеца това "чудо на техниката" не млъкна да ми повтаря на немски - нещо от сорта на : "Ахтунг ...лихт..." , докато една вечер случайно куките не ме спряха и като отворих жабката , за да извадя документацията на колата се открехнах , че крушката е изгоряла. Веднага я сметих и "Тенекиения глас" се замлъкна... А бех побъркал всичките налични електронни и гении и полиглоти в К-л да им досаждам , за да го накарат да млъкне.
Та мисълта ми беше за въпросния чек контрол на Волвото , дали ще свети постоянно при някакъв проблем в ел. системата или ако светне постоянно да търся проблемът само в стоповете ?

п.п. Снимки утре ще кача , че снимачката на телефона ми не прави хубави снимки по здрач , а цифровото апаратче е с щерка ми на екскурзия.
Карам семейна четиривратка на алтернативни горива - с малко газ и на висока предавка ! Стриктно спазвам ограниченията и правилата задължително слагам предпазен колан , тръгвам само на зелен светофар...Мамка му - остарявам !
Reply

#7
Различно е.При някои чека е само за стоп светлините.
При други следи освен стоповете и габарити и фарове и ако си с ксенон няма да ти
изгасне докато не го излъжеш с товар.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#8
При мен ако имам изгоряла крушка независимо къде лампичката свети постоянно,а ксенона не я бъркаше.
Всичко е възможно!
[Image: ab237368.gif]
раскрутка сайтов
Reply

#9
При мен "чек-а" е за габаритите и крушките в стоповете, поне така си мисля де. Щ'ото досега ми е горял габарит (..един и същ - два пъти) и мигач отзад. И винаги въпросната лампа е светвала. Може и други да следи, ама като не съм имал взимане даване.. от де да знам.

Ааа, сетих се.. сто процента не следи осветлението в купето(за плафона иде реч..), поне при мен. Откакто съм я купил съм си без крушка. Отделно съм намахал крушките от конзолата ( де седи касетофона, врътките за парното/климатика... ), но и за тяхната липса не се "обажда".
Reply

#10
Отказвам се аз бях до тук. :twisted:
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)