06-19-2012, 01:17 PM
Здравейте !
Онзи ден си купих едно Волво 460 - "изчистих двора" на един приятел - иначе съм заклет Опел-джия , но за малко да изгубя жена си по пътя , от дупката в пода на последния Опел който карах - и съответно откарах за скрап... :lol: и реших тоя път да заложа на шведското качество ! .
Та така вече втори ден се чувствам "като бял човек" ! Досега никога не се бях качвал във Волво и първото ми впечатление беше , че тази кола е малко прехвалена , но с радост констатирах , че "градските легенди" за тази марка съвсем не са мит :!: Много добра возия , сигурност на пътя , куп екстри водещи до комфорт и най-вече ЗДРАВИ ЛАМАРИНИ ! (пу , пу - да не му е уруки ! :lol: )
Що годе съм в час с автомобилите , но всеки производител на автомобили си има своите енигми ... :mrgreen:
По принцип абсЕлютно всичко си и работи на колицата , НО :!: има една жълта лампа с формата на (зачертната крушка) в горния ред лампи на таблото (над километража струва ми се) , която след запалването на дв-ля остава да свети до натискане на спирачката - след това изгасва до следващото запалване на дв-ля. Питах го предишния чорбаджия за какво е този индикатор , но и той не знаеше - скоро му светнала и не се е замислял. По пътя на логиката проверих всички ел. крушки в автоМОбила и най-вече тези за стоповете , но всичко е О.К. Днес цял ден чета във форума за подобен проблем на някой от вас , но стигнах до 10-та страница (от 49) и ме заболя главата от четене , та реших да опитам по мързеливия начин - с риск да отнеса някоя "благословия" за СПАМ пускам нова тема , па дано некой от майка роден и от Волво страдал да ме разбере и упъти какво да правя с проклетото светило.
п.п. Обещавам често да досаждам с подобни въпроси за туй-онуй дето не ми е ясно по Волвото , ама вие не ми обръщайте сериозно внимание ! :mrgreen:
Онзи ден си купих едно Волво 460 - "изчистих двора" на един приятел - иначе съм заклет Опел-джия , но за малко да изгубя жена си по пътя , от дупката в пода на последния Опел който карах - и съответно откарах за скрап... :lol: и реших тоя път да заложа на шведското качество ! .
Та така вече втори ден се чувствам "като бял човек" ! Досега никога не се бях качвал във Волво и първото ми впечатление беше , че тази кола е малко прехвалена , но с радост констатирах , че "градските легенди" за тази марка съвсем не са мит :!: Много добра возия , сигурност на пътя , куп екстри водещи до комфорт и най-вече ЗДРАВИ ЛАМАРИНИ ! (пу , пу - да не му е уруки ! :lol: )
Що годе съм в час с автомобилите , но всеки производител на автомобили си има своите енигми ... :mrgreen:
По принцип абсЕлютно всичко си и работи на колицата , НО :!: има една жълта лампа с формата на (зачертната крушка) в горния ред лампи на таблото (над километража струва ми се) , която след запалването на дв-ля остава да свети до натискане на спирачката - след това изгасва до следващото запалване на дв-ля. Питах го предишния чорбаджия за какво е този индикатор , но и той не знаеше - скоро му светнала и не се е замислял. По пътя на логиката проверих всички ел. крушки в автоМОбила и най-вече тези за стоповете , но всичко е О.К. Днес цял ден чета във форума за подобен проблем на някой от вас , но стигнах до 10-та страница (от 49) и ме заболя главата от четене , та реших да опитам по мързеливия начин - с риск да отнеса някоя "благословия" за СПАМ пускам нова тема , па дано некой от майка роден и от Волво страдал да ме разбере и упъти какво да правя с проклетото светило.
п.п. Обещавам често да досаждам с подобни въпроси за туй-онуй дето не ми е ясно по Волвото , ама вие не ми обръщайте сериозно внимание ! :mrgreen:
Карам семейна четиривратка на алтернативни горива - с малко газ и на висока предавка ! Стриктно спазвам ограниченията и правилата задължително слагам предпазен колан , тръгвам само на зелен светофар...Мамка му - остарявам !