Posts: 129
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Здравейте колеги тази тема за гаста е много деликатна .Аз съм върл противник на гъста.Ако беше много изгодно всичи автомобилни производители щяха да ги правят на гас и нямаше да са бензин и дизел.Имам два автомобила семеини който са на метан и пропанбутан след 3г експлотацйя.пораженията са много голями по моторите Едната е БМВ 525 с газов инжекцион А втората е ланд ровър с метанов инжекцион.А волвото е само на бензин и е на най малко 450 000 км. няма тези проблеми Евтиното вина ги ни излиза много скъпо
Posts: 201
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
Възхищавам ти се, колега! С каква гордост ни показваш безумния си правопис, в този така съдържателен пост! Респект!
Volvo S40 T4, B4194 T (16V), 240 hp
Posts: 240
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
0
Кой каква марка кола, а също и модел да притежава и управлява си е негова работа - въпрос на вкус и възможности. Това в същата сила важи и за избора на вид гориво.
Разсъжденията ти не са подкрепени с никакви доводи.
Изложеното от теб и най-вече вида на преставянето му сочи, че наистина в момента е голяма жега.
Успех в грамотното писане.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Posts: 1
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Всяка година от карането на газ се спестяват пари за основен ремонт :mrgreen: каквито и поражения да има, пак е файдичка Който има парички , нека си кара на 2.55 литър бензин, а ние сиромасите на 1,16 пропан-бутан Пък като се счупи колата( ако се счупи), ще му мислим
Posts: 21
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
boiko_pz Wrote:Здравейте колеги тази тема за гаста е много деликатна .Аз съм върл противник на гъста.Ако беше много изгодно всичи автомобилни производители щяха да ги правят на гас и нямаше да са бензин и дизел.Имам два автомобила семеини който са на метан и пропанбутан след 3г експлотацйя.пораженията са много голями по моторите Едната е БМВ 525 с газов инжекцион А втората е ланд ровър с метанов инжекцион.А волвото е само на бензин и е на най малко 450 000 км. няма тези проблеми Евтиното вина ги ни излиза много скъпо
Здравей,
Би ли споделил по-конкретно, какви са пораженията предизвикани от работата на пропан-бутан върху двигателя на БМВ?
Posts: 974
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2011
Reputation:
0
Двигателист Wrote:boiko_pz Wrote:Здравейте колеги тази тема за гаста е много деликатна .Аз съм върл противник на гъста.Ако беше много изгодно всичи автомобилни производители щяха да ги правят на гас и нямаше да са бензин и дизел.Имам два автомобила семеини който са на метан и пропанбутан след 3г експлотацйя.пораженията са много голями по моторите Едната е БМВ 525 с газов инжекцион А втората е ланд ровър с метанов инжекцион.А волвото е само на бензин и е на най малко 450 000 км. няма тези проблеми Евтиното вина ги ни излиза много скъпо
Здравей,
Би ли споделил по-конкретно, какви са пораженията предизвикани от работата на пропан-бутан върху двигателя на БМВ? Ами колегата е прав че всякаква вид газ (пропан-бутан , метан) ускоряват износването на буталната група и коляно-мотовилковата група.Защо ? Ето защо , като за начало в отработените газове има няколко пъти повече вода и корозионното износване на цилиндро-буталната група при наличие на сяра в горивото е по-голямо. Факт е обаче, че при правилно дозиране и качествена пропан-бутанова смес двигателите работещи на пропан-бутан имат достатъчен моторесурс (най-често по-голям, отколкото при работа на бензин, при равни условия на изпитването, разбира се), поради по-високото октаново число на горивото, по-доброто смесообразуване, липса на горивна пелена в колектора и т.н. (това важи за моно-инжекциони и карбуратори само).Иначе всички знаем че газта е '' сухо горящо '' гориво , няма свойствата на бензина.Забелязва се и падане на мощността при каране на газ.Конкретно за пораженията - лично аз съм попадал на вкопани клапани , износен цилиндров блок (както казах по-горе защо) , нагар по клапани.В крайна сметка всеки избира как да си кара колата , но за мен лично - не е добре да се слага газ на автомобил.Да по евтино е но скапва двигателя.То ако беше много добро , всички коли щяха да излизат с метанова/газова уредба.
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
пазлы trefl
Posts: 1,311
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2008
Reputation:
0
И сте прави - и не сте, ама в крайна сметка всеки сам си взема решението и ми се струва (меко казано) безумно някой да натрапва мнението си за едно или друго нещо на околните. Ако колегата бойко от Пазарджик цели да предпази останалите колеги от "грешката" със слагането на АГУ - е извинявай ама няма как да стане (въпреки всичко благодаря за опита). Колата ми с газов инжекцион към момента ми излиза около 3 000 лв. и е на 14 години и все си мисля, че и с керосин да я карам - просто няма как да изкара още дълго без някой голям ремонт (пък бил и той заради АГУ -то) - в крайна сметка за това е кола - да се кара, а не да я гледам пред дома ми, защото А 95 гони 3 лв. и нуждата да се придвижвам става егати удоволствието.
Виж ако съм отделил 35 - 40 000 лв. за нова кола, ще си направя много добре сметката с какво гориво да си я карам, ама и за този случай си мисля, че ако имам такова вложение все ще имам кинти да се движа. И тук някакви крайни анализи от рода "АГУ - Анатема!" звучат смешно, защото в края на краищата АЗ си давам парите и АЗ решавам как и с какво да карам колата си. По отношение на ползването на АГУ има толкова изписано, че почвам да си мисля дали пусната въобще има почва при настоящия момент, когато бензина галопира стремеглаво нагоре.
Поздрави!
През 2020 се очаква да свърши света!!! Ако искаш да оцелееш - ела в България!!! Тук сме с 30 г. назад !!!
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Кралю виждаме, че си навътре с ма'трала, може ли за простосмъртните да обясниш защо само моноинжекциите и карбураторите ще имат " по голям моторесурс при равни условия" ? Какво се случва с немоноинжекциите и с некарбураторорните мотори? Те на друг принцип на работа ли са?
Относно пораженията на които си попадал - как разбра, че са станли САМО и ЕДИНСТВЕНО от газта? Може ли пояснение?
Quote:То ако беше много добро , всички коли щяха да излизат с метанова/газова уредба.
Може и да ме лъже паметта :evil: , ама май доста от новите коли излизат и с такива уретби - и сега се сещам защо го правят това нещо - защото искат да се износят двигателите по бързо и да си купим пак кола.
Има и друг вариант , може би тия който излизат от завода с алтернативни горива са инженерни недоразумения, знам ли.
п.п. извинявам се за някои от използваните термини , ама толкова са ми знанията и затова си питам
Posts: 974
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2011
Reputation:
0
traffic Wrote:Кралю виждаме, че си навътре с ма'трала, може ли за простосмъртните да обясниш защо само моноинжекциите и карбураторите ще имат " по голям моторесурс при равни условия" ? Какво се случва с немоноинжекциите и с некарбураторорните мотори? Те на друг принцип на работа ли са?
Относно пораженията на които си попадал - как разбра, че са станли САМО и ЕДИНСТВЕНО от газта? Може ли пояснение?
Quote:То ако беше много добро , всички коли щяха да излизат с метанова/газова уредба.
Може и да ме лъже паметта :evil: , ама май доста от новите коли излизат и с такива уретби - и сега се сещам защо го правят това нещо - защото искат да се износят двигателите по бързо и да си купим пак кола.
Има и друг вариант , може би тия който излизат от завода с алтернативни горива са инженерни недоразумения, знам ли.
п.п. извинявам се за някои от използваните термини , ама толкова са ми знанията и затова си питам Еми Кралю , подобри си знанията и не питай.Тогава сам ще си отговориш на въпросите.
ПП:Иначе да ще ти дам и пример Opel Combo CNG със фабрична метанова уредба , май имаше и VW Caddy с фабрична газова (пропан-бутан).Искат не искат ще минават на газ , 2.78 бензин не се търпи.
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
пазлы trefl
Posts: 909
Threads: 37
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
1
Горд собственик на: Volvo XC90 D5
Ааа не не , аз не съм крал в грешка си. Ти си кралят на пътя ,аз съм си поданик ня'кав да речем
Колкото до знанията ми - нали това се опитвам да направя и мислех че ще ми помогнеш ама явно греша и ще трябва да продължавам да си живея в незнание.
п.п. коли бол излизащи от завода с алтернативно гориво
п.п.2 аз карам такова VW Caddy '12 набор , незнам колко ще му се окаже вредна газта ама ще при изникнал проблем веднага ще споделя
п.п.3 мислех че форумите са за питане, ама явно и там трябва да си подобрявам знанията...
|