The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Вдигнаха ми се оборотите

#11
Между другото тук има тема по въпроса:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=144&highlight=%E7%E0%EF%E0%EB%E2%E0%ED%E5">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 2%E0%ED%E5</a><!-- m -->

Прочети, ще ти е от полза!
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#12
Между другото тук има тема по въпроса:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=144&highlight=%E7%E0%EF%E0%EB%E2%E0%ED%E5">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... 2%E0%ED%E5</a><!-- m -->

Прочети, ще ти е от полза!
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
[Image: v.gif][Image: o.gif][Image: l.gif][Image: v.gif][Image: o.gif]
Reply

#13
Ще го прочета, инак оборотите си остават високи. А за моторчето, преди време имах проблем с него и го решихме а скоро време го почистихме.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#14
Ще го прочета, инак оборотите си остават високи. А за моторчето, преди време имах проблем с него и го решихме а скоро време го почистихме.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#15
Аз съм убеден че не е от моторчето, естественно може и да бъркам.
При мен се получава обратното - понякога при студен старт първите 5-10 мин оборотите ми са около 1500-1800 като съм в движение и не съм на скорост. Абе много странна работа, като спра на светофар си падат на колкото трябва, а като тръгна и освободя от скотост пак седят високи. Смених свещи, дистрибуторна капачка и палец, смених накрая и моторчето за празен ход и пак същата работа, предполагам че щом моторчето е здраво то оборотите ЕКУ-то ги бара високи. Направихме си експеримент с Жоро Ненчев - сменихме си стъпковите моторчета и разлика никаква. Държа да отбележа че 3-4 месеца след като взех колата и я опознах започнах да я поддържам нормално и сега тази зима съм имал не повече от 4-5 пъти подобни аномалии. Жоро Ненчев си презапои спойките по ЕКУ-то и забеляза подобрение. При мен подобрение има от почистване на всички куплунзи и редовна поддръжка на всичко по пътя на високите токове и искрата.
Затова предполагам че ЕКУ-то е причина за промяната в оборотите, възможно е пък той да се побърква от някой датчик или лоша връзка към датчика, като ефекта определено се усилва при неподдържани кабели, свещи, куплунзи и прочие...
Та затова предлагам на Майкъл да зачисти дистрибуторната капачка, палец и свещи, да изпръска половин спрей за почистване на карбуратори около и вътре в дроселовата клапа (нищо че ще запали трудно) , да се въоръжи с преобразувател за ръжда - 1лв, спирт от аптеката за 60 ст и четчица за гримове от жената и да маца преобразувател и да промива със спирт всички куплунзи, като преди това е изхаби там останалата част от спрея и чак тогава ако проблема все още го има да му мисли.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#16
Аз съм убеден че не е от моторчето, естественно може и да бъркам.
При мен се получава обратното - понякога при студен старт първите 5-10 мин оборотите ми са около 1500-1800 като съм в движение и не съм на скорост. Абе много странна работа, като спра на светофар си падат на колкото трябва, а като тръгна и освободя от скотост пак седят високи. Смених свещи, дистрибуторна капачка и палец, смених накрая и моторчето за празен ход и пак същата работа, предполагам че щом моторчето е здраво то оборотите ЕКУ-то ги бара високи. Направихме си експеримент с Жоро Ненчев - сменихме си стъпковите моторчета и разлика никаква. Държа да отбележа че 3-4 месеца след като взех колата и я опознах започнах да я поддържам нормално и сега тази зима съм имал не повече от 4-5 пъти подобни аномалии. Жоро Ненчев си презапои спойките по ЕКУ-то и забеляза подобрение. При мен подобрение има от почистване на всички куплунзи и редовна поддръжка на всичко по пътя на високите токове и искрата.
Затова предполагам че ЕКУ-то е причина за промяната в оборотите, възможно е пък той да се побърква от някой датчик или лоша връзка към датчика, като ефекта определено се усилва при неподдържани кабели, свещи, куплунзи и прочие...
Та затова предлагам на Майкъл да зачисти дистрибуторната капачка, палец и свещи, да изпръска половин спрей за почистване на карбуратори около и вътре в дроселовата клапа (нищо че ще запали трудно) , да се въоръжи с преобразувател за ръжда - 1лв, спирт от аптеката за 60 ст и четчица за гримове от жената и да маца преобразувател и да промива със спирт всички куплунзи, като преди това е изхаби там останалата част от спрея и чак тогава ако проблема все още го има да му мисли.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#17
И аз съм за стъпковото моторче.
Reply

#18
И аз съм за стъпковото моторче.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)