Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Аз съм убеден че не е от моторчето, естественно може и да бъркам.
При мен се получава обратното - понякога при студен старт първите 5-10 мин оборотите ми са около 1500-1800 като съм в движение и не съм на скорост. Абе много странна работа, като спра на светофар си падат на колкото трябва, а като тръгна и освободя от скотост пак седят високи. Смених свещи, дистрибуторна капачка и палец, смених накрая и моторчето за празен ход и пак същата работа, предполагам че щом моторчето е здраво то оборотите ЕКУ-то ги бара високи. Направихме си експеримент с Жоро Ненчев - сменихме си стъпковите моторчета и разлика никаква. Държа да отбележа че 3-4 месеца след като взех колата и я опознах започнах да я поддържам нормално и сега тази зима съм имал не повече от 4-5 пъти подобни аномалии. Жоро Ненчев си презапои спойките по ЕКУ-то и забеляза подобрение. При мен подобрение има от почистване на всички куплунзи и редовна поддръжка на всичко по пътя на високите токове и искрата.
Затова предполагам че ЕКУ-то е причина за промяната в оборотите, възможно е пък той да се побърква от някой датчик или лоша връзка към датчика, като ефекта определено се усилва при неподдържани кабели, свещи, куплунзи и прочие...
Та затова предлагам на Майкъл да зачисти дистрибуторната капачка, палец и свещи, да изпръска половин спрей за почистване на карбуратори около и вътре в дроселовата клапа (нищо че ще запали трудно) , да се въоръжи с преобразувател за ръжда - 1лв, спирт от аптеката за 60 ст и четчица за гримове от жената и да маца преобразувател и да промива със спирт всички куплунзи, като преди това е изхаби там останалата част от спрея и чак тогава ако проблема все още го има да му мисли.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър