Posts: 569
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
bell Wrote:Vin_Diesel_9_0 Wrote:........ това тъпо купе има по-голям радиус на завиване много ограничена работа,комбито беше много по маневрено.
тъпо, тъпо - ама правиш клипчета на шосето :lol:
За кво ти е да завиваш с тия 240 коня ти се чуда?! :mrgreen:
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Сменяйте си ограничителите за завой овреме, защото полуоските не са хич евтини...
Posts: 506
Threads: 20
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Днес ми се искаше да имам ес 60 ер като на бонсо примерно - на 1 светофар, рядко се паля на такива нагли пичлемета, ама за малко да ми отнесе страничното огледало малко преди това - някво пичлигарче, но в забележете Субару Импреса Ве еР Хикс мисля че са 300 к.с. тия субарута, та на следващия светофар спряхме най-отпред 1 до друг, на старта и до 3-та бях на 1 дължина пред него, след това съвсем малко не ми достигна да го направя за смях, изпревари ме с около 1 дължина до другия светофар или около 1 км. но едва едва, ако бях в ес 60 ер или дори ц 70 240 к.с. съм повече от убеден че щях да го бия. Иначе достойно представяне за моето ес 80, 2.0 Т, 226 к.с./прави 100 км за 7,2 сек. - проверено многократно/ - оня ми вика после - евала майна, с къв мотор е тва волво. Викам му - пич тва волво е с 2-ка мотор и ме би едва едва, кво праим ако бях с ц 70, 2,3 240 к.с. или ес 60 ер, 2,5 300 к.с. - тва 300 коньово субару трябваше да го скриеш някъде май.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
joro the driver 17 Wrote:Днес ми се искаше да имам ес 60 ер като на бонсо примерно - на 1 светофар, рядко се паля на такива нагли пичлемета, ама за малко да ми отнесе страничното огледало малко преди това - някво пичлигарче, но в забележете Субару Импреса Ве еР Хикс мисля че са 300 к.с. тия субарута, та на следващия светофар спряхме най-отпред 1 до друг, на старта и до 3-та бях на 1 дължина пред него, след това съвсем малко не ми достигна да го направя за смях, изпревари ме с около 1 дължина до другия светофар или около 1 км. но едва едва, ако бях в ес 60 ер или дори ц 70 240 к.с. съм повече от убеден че щях да го бия. Иначе достойно представяне за моето ес 80, 2.0 Т, 226 к.с./прави 100 км за 7,2 сек. - проверено многократно/ - оня ми вика после - евала майна, с къв мотор е тва волво. Викам му - пич тва волво е с 2-ка мотор и ме би едва едва, кво праим ако бях с ц 70, 2,3 240 к.с. или ес 60 ер, 2,5 300 к.с. - тва 300 коньово субару трябваше да го скриеш някъде май. Вози ли са ме на такова Жоро, голяма хала е такова Субару!
Щар по щар (4х4) на 300 к.с. нали се сещаш, че при читава японка/състезател няма как да не ти направят една дължина още на третата секунда
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 506
Threads: 20
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Аз исках точно това да кажа с поста си - очаквах доста по-голяма разлика и то още отначало, при това поне на външен вид Субаруто си беше дооста добро. Сигурно тоя не е можел да кара, щото преди много години - май беше 2002 или 3 - та год. аз карах едно такова Субаро, ама по-стар модел - от 96 год. 260 или 280 к.с. май беше, 4х4 и мнението ми за тези коли е като твоето и на повечето хора разбиращи от спортни коли, а именно невероятен автомобил, направен да бъде каран на ръба. Иначе това днешното беше 2005 или 2006 г., а пичлимето беше на около 23-24 год.
Posts: 1,095
Threads: 76
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
momk0 Wrote:bell Wrote:Vin_Diesel_9_0 Wrote:........ това тъпо купе има по-голям радиус на завиване много ограничена работа,комбито беше много по маневрено.
тъпо, тъпо - ама правиш клипчета на шосето :lol:
За кво ти е да завиваш с тия 240 коня ти се чуда?! :mrgreen:
Е на шосето оплаквания нямам освен че малко малее над 240 но когато съм в града не правя изцепки и като ми се налага да правя обратен завои и ми иде да я ударя тая кола някъде. : D
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Малко off topic ама гледам ТТ данните на Виндизела и Жоро - единия е с лимузина S80 226 к.с. и прави сто за 7,2 сек.;
Дизела със спортното С70 купе и 240 к.с. е само със три стотни на долу - 6,9 сек.?!! Малка ми е разликата някак си....
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
volvo s60 R - Ускорение до 100 км/ч (сек.):5.7
това вече си е ускорение
сега забелязах че S60 Д5 като моето радиуса му на завиване е 11м, а на S60R - 13m . значи моята си е направо маневрена хихихи.
Posts: 506
Threads: 20
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
bell Wrote:Малко off topic ама гледам ТТ данните на Виндизела и Жоро - единия е с лимузина S80 226 к.с. и прави сто за 7,2 сек.;
Дизела със спортното С70 купе и 240 к.с. е само със три стотни на долу - 6,9 сек.?!! Малка ми е разликата някак си.... Малка е, колко да е - ц 70 - то е само с 14 коня и 20 нм по-мощно, тя разликата се появява там където Дизела вика че му малеела след 240 км, моята не може да вдигне повече от 225-230 км/ч, а за от 0-100 е нормално да е няколко стотни разликата, все пак те и на тегло не се различават много 2-те коли /100 кг някъде ес 80-то е по-тежко/, но съм почти сигурен, че на завои неговата кола ще е по-стабилна от моята / не че е лоша като представяне, на завои, но може да се желае още /. Та ето ти няколко разлики между мощната лимузина ес 80 и спортното купе ц 70.
Posts: 200
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo S60R
Сериозна дискусия се е заформила
Явно с радиуса на завоя съм го закъсал, но това стържене ме побърква. Уж ги гледах ограничителите, но явно и проблемът не е само при мене.
Иначе съм карал един път Импреза STI -ка 280 коня 2006-та и върви доста. Много добър автомобил. Само салона е малко спартански...
|