The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Шум при рязко потегляне

#1
Здрасти искам да питам: При потегляне на баир колата започва да вие след като се пусне съединителя и ускорява по рязко това е само на първа скорост.
Reply

#2
Както го обясняваш , те разбирам , че при потегляне в баир двигателя подържа по-високи обороти от нормалното и ускорява , като автоматик в старт ?! А самия педал на съед-ля в какво рположение започва да зацепва - ниско долу , по средата на хода или горе високо ? Я опитай да дръпнеш докрай ръчната спирачка (дано държи !) и да потеглиш на 2-ра с около 1200-1300 оборота. Ако пак двигателя неестествено за нормално потегляне поддържа високи обороти а не угасва и колата не ще да тръгне при отпуснат съединител - значи имаш проблем в съединителя. При това положение опитай да охлабиш гайките на жилото на съед-ля с 5-6 стъпки на резбата и пробвай пак същия номер с ръчната - ако е само за реглаж , би трябвало всичко да е О.К. , ако пак буксува съединителя - значи си за нов. Пиши какво е положението , ако трябва да търсиме други причини !

Успех !
Карам семейна четиривратка на алтернативни горива - с малко газ и на висока предавка ! Стриктно спазвам ограниченията и правилата задължително слагам предпазен колан , тръгвам само на зелен светофар...Мамка му - остарявам !
Reply

#3
Батко Радко Wrote:Както го обясняваш , те разбирам , че при потегляне в баир двигателя подържа по-високи обороти от нормалното и ускорява , като автоматик в старт ?! А самия педал на съед-ля в какво рположение започва да зацепва - ниско долу , по средата на хода или горе високо ? Я опитай да дръпнеш докрай ръчната спирачка (дано държи !) и да потеглиш на 2-ра с около 1200-1300 оборота. Ако пак двигателя неестествено за нормално потегляне поддържа високи обороти а не угасва и колата не ще да тръгне при отпуснат съединител - значи имаш проблем в съединителя. При това положение опитай да охлабиш гайките на жилото на съед-ля с 5-6 стъпки на резбата и пробвай пак същия номер с ръчната - ако е само за реглаж , би трябвало всичко да е О.К. , ако пак буксува съединителя - значи си за нов. Пиши какво е положението , ако трябва да търсиме други причини !

Успех !
НЕ МЕ разбра правилно съединителна е добре това за гаиките ми е ясно но не е от там проблема след като автомобила е потеглил и съединителят е пуснат при подаване рязко на газ и набирането на автомобила на първа предавка започва да вие до превключванрто на втора
Reply

#4
Скорости според мен
460 B18EP+
Reply

#5
и според мен е скорости ,но може и да е от аксиалния лагер на съединителя,който трие постоянно в демпфера,,,може и да е износен феродов диск или притискателен ,,пробвай да тръгнеш на ръчна все пак ..както по горен колега се изказа -има истина в думите му!
Reply

#6
според мен е скъсан тампон на двигателя
Reply

#7
malkiq112 Wrote:според мен е скъсан тампон на двигателя

при скъсан тампон на двигателя /а те са два и са хидравлични/ -при потегляне не вие а тресе ,като за световно
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)