The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ГАЗОДИЗЕЛ

#1
Някой слагал ли е газ на дизел . 9 ка 2,4тди имам предвид. Днеска гледах едно ЛТ бусче с газ и човека вика 3 нафта и 2 -3 газ разход правело. Газта се вкл над 1200 оборота с някво цека ключе на ролката на газта. Иначе на празен ход само на нафта си трака. Мисля и аз да сглобя такава джунджурия да видя как ще е разхода
Reply

#2
Има доста автобуси които работят така. Ама как точно е направено и как се дозира не ми е ясно.
А сигурно трябва да намалиш и порцията дизел по някакъв начин
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#3
aleks12345 Wrote:Мисля и аз да сглобя такава джунджурия

Ти сглоби D5 ,и го сложи на 945...,сега ще го "газафицираш" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,евала "майсторе" Big Grin
Остава да изобретиш и електрическо задвижване за 9ката Big Grin
Успех ти желая!
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#4
Електрическото ще е по-лесно и по-евтино, но няма да е толкова законно. Изградената мрежа на тролейбусите в града няма да разрешат да я ползва безплатно, иначе си е решение с 2 щеки тип "тиранти" (тя 9-ката дълга - има къде да ги събере).
А иначе по темата:
http://nobus.blog.bg/drugi/2009/12/20/ga...ova.458388
http://avtogas-bg.com/%D1%80%D0%B5%D0%BD...%B0%D0%B7/
Само че за рентабилност не може да се говори при малки двигатели. Дават го за автобуси и камиони, защото е скъпа и първоначалната инвестиция. Не зная защо обаче не го ползват ТИР-овете, дето въртят милиони километри. Да не излезе пак някоя пералня за пари на общински нива само.
Успех и пиши ако има развитие!
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Reply

#5
Д5 ка го продадох но това е друга тема. Мисля да бодна маркуча за газта преди входящия колектор някъде. Ще сложа едно копче някъде на газта така че да се вкл при 1200 оборота примерно а нафтата няма да я пипам там пипна ли ще се разбърка всичко. Поне така гледам че се правело.
Reply

#6
Да де,ама ти си с турбо,ако го направиш така както си посочил няма ли да разхерметизираш системата :?: :roll: . А дори и да стане се съмнявам че ще работи коректно и вероятно ще е трудно да се регулира. Нещо подобно бяха наскоро модата с така наречените "водородни" системи,но ефекта от икономията им не покриваше поне описаните в рекламите проценти и ако не греша те също се слагат само на мотори без турбо.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#7
Такава водородна система имах и я продадох пълна глупост като я вкл и имам чуство че колата ще загасне 15 ампера ток гълташе. Има ефект само на дълъг път около 1 литър нафта на 100км. Обаче с газта се надявам на градско смесен разход поне толко каза един дето срещнах с ЛТ камионетка с същия двигател. Ще му огледам системата пак.
Reply

#8
Колеги, темата е замряла гледам. Няма ли някой да е експериментирал с въпросната система и да сподели мнение ? Smile
Reply

#9
aleks12345 Wrote:Такава водородна система имах и я продадох пълна глупост като я вкл и имам чуство че колата ще загасне 15 ампера ток гълташе. Има ефект само на дълъг път около 1 литър нафта на 100км. Обаче с газта се надявам на градско смесен разход поне толко каза един дето срещнах с ЛТ камионетка с същия двигател. Ще му огледам системата пак.
колкото ти е горяло нафта,става наполовина а другата половина газ,само 4е трябва маистор да ти намали подаването на нафта от гнп.имам приятел с лт пьтна помощ,сами4ьк си монтира газта само ходи да му регулират гнп-то.и неговия мотор е турбо
0899 409 442
Reply

#10
Колеги,и аз имам приятел с "Пътна помощ",взима евтино и работи денонощно Wink ,ако искате мога да публикувам телефонния му номер...,за всеки случай Big Grin

п.п. един познат "супер майстор" умъртви два мотора...,мога и неговия номер да Ви дам :mrgreen:
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)