The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ОХЛАЖДАНЕ НА СКОРОСТИ

#1
Здравейте колеги, имам питане за това дали някой е слагал допълнителен радиатор за автоматична скоростна кутия?
Не съм сигурен на моята кола кой модел е точно, но при много ръчкане по голям баир малко се чуди на коя скорост да включи.
Говорим за 44 градуса на сянка Smile. Сменено е маслото и т.н.
Ще е супер ако може да ме насочите нанякъде!
Колата е V70R AWD.
Благодаря предварително!
V70R AWD UPGRADED
Reply

#2
Тя си има, една нагъната тръба между радиатора на климатика и на антифриза. За да "не се сеща" да превключи проблемът е в двигателя или в нивото на маслото. Със сигурност проблемът не е в температурата, ако прегрява ще направи дискотека по таблото от червени и жълти лампи.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
От опит - при загряване на температурата на двигателя загрява и скоростната и спира да сменя скорости, след 2-ра не качва, но пък и нищо не светва, което е странно
Reply

#4
водния радиатор на автомата има тръбичка която обикаля около него за охлаждане на маслото. пробвай да изчистиш радиаторите( говоря външно между ламелите им) ако има много мухи листа и т.н, неможе пълноценно да минава челния студен въздух.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#5
Нещо друго ще е. Работният режим на хидравличната течност е 80-100 градуса. Над 110 предупреждава, над 120 минава в сервизен режим - само 3та. Високата температура е опасна не за кутията, а за хидравличната течност - над 140 градуса тя се разпада - става черна на цвят. при прегряване колата записва грешка в контролера на автоматика за смяна на течността.

Превклюването на скоростите става с обработка на сигналите от датчиците на двигателя - ако двигателя не е наред сигналите от датчиците подават стойности извън зададените на автоматика норми и той започва да сменя само на обороти с голямо закъснение.

Коя година е колата, бензин или дизел? Неподходяща течност води до подобни проблеми.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Така.....помолих за помощ ако някой е монтирал такова нещо, нямам проблем с колата като цяло, любимо занимание на всички българи е да знаят всичко и за всичко. Нагънатата тръба всъщност си е радиатор Smile който изглежда ето така: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/products/5546/105624-radiator-1993-1997-850-1998-s70-v70-c70">http://www.ipdusa.com/products/5546/105 ... 70-v70-c70</a><!-- m -->. В този радиатор влиза, маслото от двигателя, антифриза и хидравличната течност от автоматичните скорости. Всъщност не съм написал, че всички радиатори са нови, но не за това поисках съдействие!
Оценявам усилията на голяма част от хората да си чешат езиците тук. Просто ако не сте запознати моля Ви не пишете само за да има мнения.
Идеята е ето това дали някой го е правил в България? <!-- m --><a class="postlink" href="http://v70r.com/forums/topic/17552-let-the-games-begin/page__st__160">http://v70r.com/forums/topic/17552-let- ... e__st__160</a><!-- m -->
Благодаря предварително за това някой колега с реални впечатления или познания(опит).
V70R AWD UPGRADED
Reply

#7
Доколкото знам този радиатор се монтира на автоматиците, ако колата тегли каравана и/или се използва по места натоварващи допълнително трансмисията.
Reply

#8
Darkstorm Wrote:Така.....помолих за помощ ако някой е монтирал такова нещо, нямам проблем с колата като цяло, любимо занимание на всички българи е да знаят всичко и за всичко. Нагънатата тръба всъщност си е радиатор Smile който изглежда ето така: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/products/5546/105624-radiator-1993-1997-850-1998-s70-v70-c70">http://www.ipdusa.com/products/5546/105 ... 70-v70-c70</a><!-- m -->. В този радиатор влиза, маслото от двигателя, антифриза и хидравличната течност от автоматичните скорости. Всъщност не съм написал, че всички радиатори са нови, но не за това поисках съдействие!
Оценявам усилията на голяма част от хората да си чешат езиците тук. Просто ако не сте запознати моля Ви не пишете само за да има мнения.
Идеята е ето това дали някой го е правил в България? <!-- m --><a class="postlink" href="http://v70r.com/forums/topic/17552-let-the-games-begin/page__st__160">http://v70r.com/forums/topic/17552-let- ... e__st__160</a><!-- m -->
Благодаря предварително за това някой колега с реални впечатления или познания(опит).

Това което си посочил е радиатор за антифриз, пред него е охладителя на скоростната кутия (нагъната тръба), а най-отпред на климатика. Отделни части с отделни номера на части.

Това е upgrade комплекта за автоматика: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/products/6760/114070-accessory-automatic-transmission-cooler">http://www.ipdusa.com/products/6760/114 ... ion-cooler</a><!-- m -->. Оригиналното е крива нагъната тръба без ламели.

Никой не го е монтирал заради цената и липсата на нужда от него. Невключването на скорости не може да се дължи на температура, затова си чеша езика, да не дадеш 600 лв и пак да е същото.

Напиши си домашното преди да се правиш на арогантен анонимно.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#9
joro74 Wrote:
Darkstorm Wrote:Така.....помолих за помощ ако някой е монтирал такова нещо, нямам проблем с колата като цяло, любимо занимание на всички българи е да знаят всичко и за всичко. Нагънатата тръба всъщност си е радиатор Smile който изглежда ето така: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/products/5546/105624-radiator-1993-1997-850-1998-s70-v70-c70">http://www.ipdusa.com/products/5546/105 ... 70-v70-c70</a><!-- m -->. В този радиатор влиза, маслото от двигателя, антифриза и хидравличната течност от автоматичните скорости. Всъщност не съм написал, че всички радиатори са нови, но не за това поисках съдействие!
Оценявам усилията на голяма част от хората да си чешат езиците тук. Просто ако не сте запознати моля Ви не пишете само за да има мнения.
Идеята е ето това дали някой го е правил в България? <!-- m --><a class="postlink" href="http://v70r.com/forums/topic/17552-let-the-games-begin/page__st__160">http://v70r.com/forums/topic/17552-let- ... e__st__160</a><!-- m -->
Благодаря предварително за това някой колега с реални впечатления или познания(опит).

Това което си посочил е радиатор за антифриз, пред него е охладителя на скоростната кутия (нагъната тръба), а най-отпред на климатика. Отделни части с отделни номера на части.

Това е upgrade комплекта за автоматика: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/products/6760/114070-accessory-automatic-transmission-cooler">http://www.ipdusa.com/products/6760/114 ... ion-cooler</a><!-- m -->. Оригиналното е крива нагъната тръба без ламели.

Никой не го е монтирал заради цената и липсата на нужда от него. Невключването на скорости не може да се дължи на температура, затова си чеша езика, да не дадеш 600 лв и пак да е същото.

Напиши си домашното преди да се правиш на арогантен анонимно.

Поправка: На твоята кола 3те радиатора се продават като един цял. Охладителя на автоматика е в средата на пакета. Upgrade комплекта се монтира пред всички радиатори, а оригиналният остава неизползван.

Тази скоростна кутия е с lock-up от 3та скорост нагоре - движението от двигателя се предава през твърда връзка, а не през хидротрансформатор над 40 км/ч и работна температура на маслото - над 60 градуса. Маслото загрява в хидротрансформатора, когато маслото е студено колата не включва lock up докато не загрее маслото. Когато маслото стане над 100 градуса колата 'се опитва' да върви предимно на lock up за да избегне хидротрансформатора и да прекарва маслото през радиаторите избягваики загряване. На теория твоята кутия се държи като, че ли се опитва да подгрее маслото, ако се опитваше да го охлади щеше да се движи предимно на високи предавки и ниски обороти на двигателя. Ниско ниво на маслото е по-вероятна причина за това което описваш.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#10
Жоро не се правя на арогантен, а просто се опитвам да получа информация за това което ме интересува. Не се смятам за капацитет относно колите, но смея да кажа, че карайки, поддържайки моята кола знам кое как работи.
Не искам хора които нямат и идея за това какво има под капака на колата да се изказват неподготвени. Радиатора е разделен на 3 части, така е на моята кола. Това от IPD си е супер, но струва прекалено много пари, а понеже съм поръчвал от там разни неща просто не искат да сложат по ниска цена от обявената в сайта и тук на митницата пак плащаш... От това което съм гледал в магазини в Бг и не само има варианти да се направи за доста по сносна сума. Единственото ми питане беше и все още е, "Дали някой не е правил подобно нещо на неговата кола и да сподели опит" Не ме интересуват мнения на хора които просто се забавляват да обсъждат проблемите на другите, а не усещат колко са далеч от истината.
Маслото е добре и е в достатъчно количество, не е малко. Температурата ме съмнява да е толкова ниска, на новата Jetta, карам такава служебна 1,6 тди маслото си е нормално над 100гр. при ръчкане по завои и баир стига до 127.

Форума като цяло е далеч от това което според мен е необходимо за форум на известна марка. Това е друга тема.....
Дано някой от админите да не се засегне, това е лично мнение и не е за тази тема.
V70R AWD UPGRADED
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)