The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нов колега с нова кола с много въпроси :)

#11
Ами като не искаш да даваш излишни пари иди в добър оторизиран сервиз на Волво и направи свястна диагностика и тогава решавай. Ако не ме лъже паметта ламбда сондата е откъм цена доста по тънка от катализатора пък и не съм чул за такава кола на която дотолкова да е повреден катализатора та чак да не може да се движи, а и ти не описваш подобно поведение на колата.Аз не се ангажирам да кажа категорично какъв е проблема, все едно да накараш лекар да ти даде диагноза какво ти е по телефона.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#12
Спам: Ааа има има, сещаш ли се оная ксантия на копринка като бяхме, дето заставаше на 3 гуми. На нея толкова и беше запушен, че неможа да запали. Издърпахме я до един сервиз, като незнаехме че е от катализатора. Хората я закачиха на компютър, врътнаха 2-3 пъти и се спогледаха тъпо с репликата "баси и катализатора колко е запушен" - така и стана свалиха го и колата запали и си я карат без ядове.
Reply

#13
Абсолютно съм съгласен с теб Митак и се радвам че споделяш моето виждане по въпроса.Ключовите думи в поста ти са "сервиз" и "компютър",както разбира се и човека който ще работи с компютъра за да се постигне добър резултат.Колегата цели с възможно най-малко разходи да намери решението на неговия проблем,а подмяната на ненужни части докато се стигне до същината на проблема може би няма да оправдае целта му.Между другото аз не разбирам много от автомобилна електроника но пък се замислих защо ли пък колата му има две ламбда сонди - една преди и една след катализатора? Дали пък не е за да мерят стойностите на изгорелите газове преди и след него и да се сравнява информацията? И дали пък това няма да се отрази като информация в компютъра? :roll: :roll: :roll:
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#14
2рата сонда се нарича диагностична. Тя следи газовете след катализатора за диагностика на катализатора. При някой двигатели участва в смесообразуването, но при повечето не. Според Vadis при двигателите B4XX4S2/S3 не участва в смесообразуването, само следи катализатора.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#15
Wink
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#16
joro74 Wrote:2рата сонда се нарича диагностична. Тя следи газовете след катализатора за диагностика на катализатора. При някой двигатели участва в смесообразуването, но при повечето не. Според Vadis при двигателите B4XX4S2/S3 не участва в смесообразуването, само следи катализатора.

По принцип си прав Жоро,разликата е обаче че става въпрос за двигател В5244Т3 (ако правилно съм уцелил кода на мотора :mrgreen: ), а не за B4XX4S2/S3,понеже колегата е с V70 - ка 2001г.с турбо. В PDF-а който съм качил е описана функцията на катализатора и как работят двете сонди плюс комуникацията им с компютъра. Аз не претендирам за отличен английски пък и колегата щом е в Щатите предполагам ще си го преведе за себе си Wink. В Вадис има и описание на грешките затова колега ако ти е възможно прочети ги и напиши кода и описнието на грешката/те които изписва дисплея на таблото за да гадаем още малко за ключа от палатката за твоя проблем. И още нещо - понеже често се случва проблема да е от нещо неочаквано и глупаво - колега ако имаш възможност преди да закараш колата в сервиз повдигни я и провери дали буксите на двете сонди не са разкачени случайно и дали са закрепени така че да имат добър контакт. Също така е възможно и да има прекъснат кабел някъде от триене с твърда повърхност.


Attached Files
.pdf   vcc-095398.pdf (Size: 64.47 KB / Downloads: 54)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)