The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно пали - въртя по 4-5 сек. - 460 GLE

#1
Скоро си купих Волво 460, 1.7 - Пълен инжекцион - 102 к.с.
Мисля, че нещо не е наред, защото пали след продължително въртене и няма значение дали двигателя е топъл или студен.
Ходих на елкон и ми казаха, че налягането на гориво е ниско или пада поради някаква причина. Какво да правя :roll:
Някой имал ли е подобен проблем? Благодаря
Reply

#2
Скоро си купих Волво 460, 1.7 - Пълен инжекцион - 102 к.с.
Мисля, че нещо не е наред, защото пали след продължително въртене и няма значение дали двигателя е топъл или студен.
Ходих на елкон и ми казаха, че налягането на гориво е ниско или пада поради някаква причина. Какво да правя :roll:
Някой имал ли е подобен проблем? Благодаря
Reply

#3
колега бензиновата помпа ти е сдала багажа(като мойта)....виж темата "бензинова помпа"
[Image: V.gif][Image: 0.gif][Image: L.gif][Image: V.gif][Image: 0.gif] [Image: 36_2_29.gif]
Reply

#4
колега бензиновата помпа ти е сдала багажа(като мойта)....виж темата "бензинова помпа"
[Image: V.gif][Image: 0.gif][Image: L.gif][Image: V.gif][Image: 0.gif] [Image: 36_2_29.gif]
Reply

#5
Попринцип и съм забелязал че 4хх палят от 2 - 3 завъртания което си е нормално,но пък като се стопли колата стават 1 - 2 завъртания.Има коли който палят от 1/4 оборот.

Но всичко над тази стойности според мен е нередовно :?
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#6
Попринцип и съм забелязал че 4хх палят от 2 - 3 завъртания което си е нормално,но пък като се стопли колата стават 1 - 2 завъртания.Има коли който палят от 1/4 оборот.

Но всичко над тази стойности според мен е нередовно :?
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#7
Малко разсъждения - без да твърдя че съм прав. Като дадеш на контакт, помпата завърта и спира след 1-2 секунди. Явно, нещо някак си държи налягането такова докато запалиш. Може да е помпата.
Нещо което няма да ти е трудно да пробваш - пробвай да запалиш при развинтена капачка на резервоара... Аз имам запушени маркучи към "канистера" и правя вакуум в резервоара, та това определено затормозява работата на бензиновата помпа. Пробвай - знае ли човек.
А може и да е джаджата дето контролира налягането да е заминала - една мембрана, чакай да сложа снимка:
[Image: menbranaiw8.jpg]
Reply

#8
Малко разсъждения - без да твърдя че съм прав. Като дадеш на контакт, помпата завърта и спира след 1-2 секунди. Явно, нещо някак си държи налягането такова докато запалиш. Може да е помпата.
Нещо което няма да ти е трудно да пробваш - пробвай да запалиш при развинтена капачка на резервоара... Аз имам запушени маркучи към "канистера" и правя вакуум в резервоара, та това определено затормозява работата на бензиновата помпа. Пробвай - знае ли човек.
А може и да е джаджата дето контролира налягането да е заминала - една мембрана, чакай да сложа снимка:
[Image: menbranaiw8.jpg]
Reply

#9
А може да е просто супер задръстен бензинов филтър, може и проблема да е комплексен - да се е задръстил филтъра, резервоара да е пълен с боклуци, оттам да се е позадръстила и мембраната за налягането и бензиновата помпа да се мъчи здраво и постепенно да се скапва. А това с canister valve-то и на мен ми прави мизерии, всеки път като постои колата повече от 3-4 минути на празен ход ми светва ламбда символа на таблото заради него ...
Xado имаха някакви добавки за дизелови горивни помпи, може да се разходиш да си поговорите по подробно как стоят нещата с бензиновите помпи и какво ще предложат в случая.
Най напред разбира се си смени бензиновия филтър и сложи някаква добавка за почистване на инжектори в двойна доза, а може и направо complete fuel system cleaner на STP да сложиш, но той е скъпичък, над 20лв беше някъде ... Непременно филтъра да се смени преди добавката, защото иначе всичко от резервоара ще иде накуп в инжекторите и освен трудното палене ще си докараш и неустойчив празен ход. След като покараш така няколко дена вече може да се мисли дали ти е зле помпата и какво да я правиш...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#10
А може да е просто супер задръстен бензинов филтър, може и проблема да е комплексен - да се е задръстил филтъра, резервоара да е пълен с боклуци, оттам да се е позадръстила и мембраната за налягането и бензиновата помпа да се мъчи здраво и постепенно да се скапва. А това с canister valve-то и на мен ми прави мизерии, всеки път като постои колата повече от 3-4 минути на празен ход ми светва ламбда символа на таблото заради него ...
Xado имаха някакви добавки за дизелови горивни помпи, може да се разходиш да си поговорите по подробно как стоят нещата с бензиновите помпи и какво ще предложат в случая.
Най напред разбира се си смени бензиновия филтър и сложи някаква добавка за почистване на инжектори в двойна доза, а може и направо complete fuel system cleaner на STP да сложиш, но той е скъпичък, над 20лв беше някъде ... Непременно филтъра да се смени преди добавката, защото иначе всичко от резервоара ще иде накуп в инжекторите и освен трудното палене ще си докараш и неустойчив празен ход. След като покараш така няколко дена вече може да се мисли дали ти е зле помпата и какво да я правиш...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)