The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Свещи.... (ама не парафинови)

#51
Някой има ли впечатления от тея, за които говоря?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.partsforvolvosonline.com/product_info.php?cPath=61_134_367_834&products_id=2134" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.partsforvolvosonline.com/pro ... ts_id=2134</a><!-- m -->
Reply

#52
да поизтупаме малко темата... от прах...
Някой мерил ли е какво е разстоянието между електродите на "оригиналните" триелектродни свещи, които продават в МП за "всички S/V40 без турбо"?
Става въпрос за двигател B4204S, но в МП казват, че "то има само два вида свещи"...
Според повечето литература тези свещи не се регулират...
Ще съм много благодарен, ако някой е правил, или може да направи такова измерване :roll:
Reply

#53
На оригиналните няма как да се измери - централният електрод почти не се подава от керамиката, а страничните са разположени по-високо от него. Според Autodata разстоянието е 1.2 мм.

На свещите на NGK електродите са обли около централния, според каталога на NGK разстоянието е 1.2 мм.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#54
интересното според мен е, че има леко разминаване на разстоянията...единият електрод е на около 1,2мм, а другите два са малко по-близо...
10x joro74
Reply

#55
Няма особено значение, искрата върви към "най-сгодния" електрод. Ако ги свалиш след 2-3000 км ще видиш, че винаги е вървяла към един и същ. Идеята е като износи един електрод да тръгне към друг и така се получава интервал на смяна 60 000 км (официалният на Волво) вместо 20 000 км.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#56
Интересното при мен е, че изкараха 65 километра...и колата започна да прекъсва и да пропуска по един такт от време на време...като ги инспектирах и установих, че едната свещ е правела искра през трите електрода, а останалите през два (личи си по централния електрод)...предполагам са се редували на случаен принцип в зависимост от разстояние, температура, замърсеност и т.н. ...а може просто да съм попаднал на менте...
Reply

#57
Съмнявам се някой да прави менте на свещ за един автомобил. По-вероятно е да има проблем с кабелите. При мен кабелите, с които дойде бяха с разтопени лули отвътре, отвън си бяха идеални. Купих някакви, премерих им съпротивлението - късите 5 килоома, дългите 10 килоома. Работеха, но свещите на дългите кабели бяха по зацапани от тези на късите. Купих кабели на Bosch ( <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/150791723955?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649">http://www.ebay.co.uk/itm/150791723955? ... 1497.l2649</a><!-- m --> ) - късите 500 ома, дългите 700 ома. Проверих ги след около 1000 км - свещите на всички цилиндри са еднакво зацапани.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#58
не са кабелите...купих нови от МП...и с новите и със старите колата прекъсва...като сложа старите свещи и колата спира да прекъсва и с новите и със старите кабели...вариант, за който се сещам е да претоварвам бобините с оригиналните свещи...старите са ми K20TXR на Denso и са с 0.9мм разстояние...ако оригиналните са на 1,2 е възможно да се получава нещо подобно...или греша
Reply

#59
Ето как можеш да провериш бобините. За досега проблеми от свещи не съм имал, слагал съм иридиеви, NGK триполюсни, оригинални. Имах проблеми с куплунзите за ниско напрежение на бобините - бяха счупени и се вадеха.


Attached Files
.pdf   coil.pdf (Size: 65.32 KB / Downloads: 97)
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)