11-19-2012, 09:00 AM
Здравейте колеги,
вероятно има и други такива теми,но уви с търсачката не постигнах голям успех
Като цяло проблеите са два: 1-ви: - двигателя ми започна да се чува по-шумно от известно време насам и не работи така тихо и меко като преди. Има един момент докато още не е напълно загрял като работи межу 1500-1800 оборота се чува това типичното потропване от старите дизели...един такъв чист и отчетлив звук на дизел,а преди работеше много меко и плавно.
2-ри: Като настъпя докрай отзад излиза черен дим,не е много но пак си се вижда.
Малко предистория:
Губеше ми се масло и се установи,че турбината тече. До този момент двигателя си работеше идеално. Оставих турбината на ремонт - рециклираха я цялата - валове,перки,лагери,втулки и т.н. дадоха ми и гаранция 6 месеца (Като я върнаха изглеждаше като нова) Тогава смених въздушен филтър,масло,маслен филтър и горивен филтър и от тогава двигателя започна да работи по-шумно и с по-големи вибрации отпреди. Не е много,но преди изобщо не се усещаше,че работи като си в колата а отвън се чуваше много слабо. Карам го с масло 5W-40 на BMW. И преди да сменя турбото и след това. Мислех,че и проблема с пушенето е от турбото,но и с рециклираната турбина пак е така. Някой има ли идея от какво може да е така? Възможно ли е турбото да е направено калпаво и от него да идват тези истории...уж ми дадоха и някаква гравика с налягания,вибрации а-у изглеждаше доста добре. Иска ми се преди да ида в Мото-Пфое да ми режат главата да почерпя малко опит от тук дали някой е имал подобни проблеми.
Поздрави!
вероятно има и други такива теми,но уви с търсачката не постигнах голям успех
Като цяло проблеите са два: 1-ви: - двигателя ми започна да се чува по-шумно от известно време насам и не работи така тихо и меко като преди. Има един момент докато още не е напълно загрял като работи межу 1500-1800 оборота се чува това типичното потропване от старите дизели...един такъв чист и отчетлив звук на дизел,а преди работеше много меко и плавно.
2-ри: Като настъпя докрай отзад излиза черен дим,не е много но пак си се вижда.
Малко предистория:
Губеше ми се масло и се установи,че турбината тече. До този момент двигателя си работеше идеално. Оставих турбината на ремонт - рециклираха я цялата - валове,перки,лагери,втулки и т.н. дадоха ми и гаранция 6 месеца (Като я върнаха изглеждаше като нова) Тогава смених въздушен филтър,масло,маслен филтър и горивен филтър и от тогава двигателя започна да работи по-шумно и с по-големи вибрации отпреди. Не е много,но преди изобщо не се усещаше,че работи като си в колата а отвън се чуваше много слабо. Карам го с масло 5W-40 на BMW. И преди да сменя турбото и след това. Мислех,че и проблема с пушенето е от турбото,но и с рециклираната турбина пак е така. Някой има ли идея от какво може да е така? Възможно ли е турбото да е направено калпаво и от него да идват тези истории...уж ми дадоха и някаква гравика с налягания,вибрации а-у изглеждаше доста добре. Иска ми се преди да ида в Мото-Пфое да ми режат главата да почерпя малко опит от тук дали някой е имал подобни проблеми.
Поздрави!
VOLVO 780