The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Шумен двигател

#1
Здравейте колеги,

вероятно има и други такива теми,но уви с търсачката не постигнах голям успех Sad

Като цяло проблеите са два: 1-ви: - двигателя ми започна да се чува по-шумно от известно време насам и не работи така тихо и меко като преди. Има един момент докато още не е напълно загрял като работи межу 1500-1800 оборота се чува това типичното потропване от старите дизели...един такъв чист и отчетлив звук на дизел,а преди работеше много меко и плавно.

2-ри: Като настъпя докрай отзад излиза черен дим,не е много но пак си се вижда.

Малко предистория:

Губеше ми се масло и се установи,че турбината тече. До този момент двигателя си работеше идеално. Оставих турбината на ремонт - рециклираха я цялата - валове,перки,лагери,втулки и т.н. дадоха ми и гаранция 6 месеца (Като я върнаха изглеждаше като нова) Тогава смених въздушен филтър,масло,маслен филтър и горивен филтър и от тогава двигателя започна да работи по-шумно и с по-големи вибрации отпреди. Не е много,но преди изобщо не се усещаше,че работи като си в колата а отвън се чуваше много слабо. Карам го с масло 5W-40 на BMW. И преди да сменя турбото и след това. Мислех,че и проблема с пушенето е от турбото,но и с рециклираната турбина пак е така. Някой има ли идея от какво може да е така? Възможно ли е турбото да е направено калпаво и от него да идват тези истории...уж ми дадоха и някаква гравика с налягания,вибрации а-у изглеждаше доста добре. Иска ми се преди да ида в Мото-Пфое да ми режат главата да почерпя малко опит от тук дали някой е имал подобни проблеми.

Поздрави!
VOLVO 780
Reply

#2
моето S60 D5 пушеше като го настъпя заради спукан интеркулер, но за пушенето вариантите са много. относно тракането миналата зима по едно време моето при палене работеше като косачка, и след 3-4 мин оправя, оказа се подгревна свещ, просто "не пали" някой от цилиндрите. ако и при теб се е появило след застудяването може и да е там разковничето.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#3
За шумът и мойта миналата зима докато загрее тракаше повечко

Ето и кратък клип от миналата година: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=9PBq4-SwfYk&feature=plcp">http://www.youtube.com/watch?v=9PBq4-SwfYk&feature=plcp</a><!-- m --> (Последните няколко секунди са 18+) Big Grin

Това което знам е, че имам да сменям подгревни свещи, защото върти много. След този клип на другият ден ми умря акомулатора, но и с нов върти пак толкова...

За пушенето и при мен го има в първите няколко пъти като я изрежа. После намалява. Скоро чистих ЕГР, картерна и дросел и да ти кажа вече не е както беше, малко по добре е. Сега си чувам и турбината вътре в купето, как надува според тежеста на кракът. Smile
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#4
При мен и при студ и при пек си пали нормално 1-3 секунди и е запалил. Двигателя работи равномерно но по-шумно. Всеки път преди да тръгна чакам поне 30-40 секунди да поработи на място и тогава,преди да загрее напълно при 1500-1800 оборота много ме дразни как тропа като тракторче.
VOLVO 780
Reply

#5
Може да започнете да слгате по малко двутактово масълце в нафтата. Това в някои случаи понижава шума от помпата. Препоръчваното количество е 1:200 или 250мл. масло на 50л. нафта. Гледайте маслото да е бездимно, поне JASO FC. Най-изгоно май излиза маслото от Кауфланд. Не слагайте масло за моторни резчки.
S80 2.0 D3
Reply

#6
С последното точно не бих експериментирал все пак става въпрос за Common Rail двигател...
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#7
Аз сега съм с това <!-- m --><a class="postlink" href="http://autoring.bg/product_view.php?product_id=639">http://autoring.bg/product_view.php?product_id=639</a><!-- m -->
Червеникаво е на цвят и е много удобно за наливане.С издължена тръбичка телескопична около 15см, идеално и тече леко,за да не излееш цялата бутилка.Ако някой друг е позлвал от него може и той да изкаже впечатления.За Common Rail предполагам е рисковано,но си мисля,че като цяло не се променя визкозитета на нафтата.Просто се обогатява(омазнява)това ,което в момента липсва в модерната нафта("екологична").
Volvo V40 1.9 DI 1999г. август D4192T2 Първа рег.2000г.
[Image: ab202814.gif]
Reply

#8
momk0 Wrote:С последното точно не бих експериментирал все пак става въпрос за Common Rail двигател...
Именно защото е Комън рейл и имайки предвид качеството на нашето гориво е по-добре да се ползва двутактово масло. Иначе на старите предкамерни дизели каквато и нафта да им сложиш няма проблем. Сегашната нафта е без сяра и смазочните и качества са минимални в сравние с нафтата от преди и маслото компенсира това.
S80 2.0 D3
Reply

#9
Какво точно се смазва на Common Rail, електрическите инжектори за високо налягане ли?! На старите дизели уж се смазваше механичната помпа, но на common rail е все едно да си сипвам масло в бензина за да смазвам инжекторите. Най-вероятният резултат ще са запушени инжектори.

Хората измислиха чудеса за да направят от дизела 'чист' двигател и накрая да му сипеш масло като на Трабант?!
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#10
И аз смятам да не експериментирам с маслото Smile Възможно ли е да е от нафтата. Сипвам само на Еко,някой има ли впечатления от други бензиностанции сравнени с Еко?
VOLVO 780
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)