The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tps дали е този за модела.

#1
поради зачестилите проблеми с оборотите,подмяна на регулатора на празен ход нарочих датчика на клапата.Това което пишеше на него като номер е 5002 08В.Измерванията показаха в едното положение крайно-крачета 1-3 - 2,5ком,крачета 2-3 -1ком.в другото крайно положение стойностите са обратни- крачета 1-3 - 1 ком ,крачета 2-3 - 2,5 ком а през целия диапазон на въртене крачета 1-2 без никаква промяна-1,88 ком.някъде бях чел други стойности но не ги откривам за да ги сравня.Моля споделете да не са сложили друг модел или е тотално прецакан.Имам и други проблеми но ще споделя по нататък.
Reply

#2
    Когато измервате м/у 1-3 и завъртате дросела съпротивлението трябва да се изменя от 1ком до 3ком.При измерване м/у 2-3 съпротивлението се изменя от 2.5 до 1ком.
Reply

#3
Много странно на схемата дават за B18U,че TPS-a e с 4 крачета а при мене е с 3.. :roll: :?:
Понякога решителната крачка напред се дължи на здрав шут отзад!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vsgvision.com">http://www.vsgvision.com</a><!-- m -->
Reply

#4
    Колега, Jim съгласно литературата, която ползвам tps-са за B 18 U e показан на рисунката.Виждат се ясно четирите крачета.Възможно е за колите от по-късни години tps-са да е с трикрачета.
Reply

#5
    До xPLOID, Колега измерване на съпротивлението на tps-са Ви показва дали той по принцип е изправен, но не дали функционира правилно когато е свързан към ECU-то, затова по-добре е да направите измерванията съгласно снимката.Номерацията в кръгчетата са пиновете на ECU-то.Първо се измерва напрежението м/у пин 16-17-напрежението трябва да бъде 5в.След това при отпуснат педал на газта се измерва напрежението м/у пин 9-17, трябва да е 470мв, а при натиснат до край педал 4.5в.Тези стойности се отнасят за двигатели B18EP/FP.За другите видове двигатели виж снимката.
Reply

#6
днес докато си ровичках под капака забелязах че симулатора на дюзите е пълен с ръждива вода.Какъв ще ми препоръчате и къде в Русе ако има колеги да кажат да взема.
Reply

#7
стойностите които сте постнали са за крачета 1-3 и 2-3,а в преведеното от руски ръководство ги дават 1-2 и 2-3.Не успях да го копирам и за това пуснах темата.Наи големия проблем е че при рязко отпускане на педала от 3000 3500 оборота оборотите спадат до гаснене и ако успее МПХ да ги оправи пулсират два три пъти и се застопоряват на около 900.При по ниски обороти не падат плавно а изведнъж и угасва без да се замисля.На място е същото.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)