The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Винаги паля от второ стартиране при студен двигател?

#1
Колеги, имал ли е някой този проблем? Колата е Volvo 850 2.0 бензин 126к.с. 96г. От както я карам винаги при по-хладно време пали от второто завъртане сутрин. Ако е карана часове наред след това няма проблем. Свещите са добре и всичко е наред при работата на двигателя. Само тази особеност при стартиране сутрит ме изнервя. Може ли някой да сподели опит?
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#2
Здравей , задръж на контакт преди да завъртиш на стартер , при мене беше тръгнала бензиновата помпа
искам Volvo XC 70
карта №0222
Reply

#3
Ако имаш възможност, провери налягането на горивото в горивната рейка, сутрин преди да си давал контакт.
Reply

#4
stefpetkov Wrote:Здравей , задръж на контакт преди да завъртиш на стартер , при мене беше тръгнала бензиновата помпа
Пробвал съм. Даже преди да завъртя стартера съм давал на контакт два поредни пъти с цел да покачи достатъчно гориво, но все същото.
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#5
ivopifa Wrote:Ако имаш възможност, провери налягането на горивото в горивната рейка, сутрин преди да си давал контакт.
Според теб това може да е от липса на налягане. Значи филтър или бензинова помпа.
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#6
Четох някъде, че е възможно да е и изпускащ инжектор, през който в цилиндъра влиза гориво и образува "хидравлична възглавница", което пречи на запалването. Може да се провери като се развият и огледат свещите когато колата е престояла в покой една нощ.
Също е възможно да е проблемен сензор за температурата на охладителната течност, който дава неверни показания.
Друг вариант - моторчето за празен ход. Дори само профилактично не е лошо да се свали и да се промие.

Аз също забелязвам подобен проблем при моята кола от няколко седмици. В повечето случаи пали и от първия път, но е необходимо доста повече въртене и има нещо като "давене" в момента когато запали. Ако се наложи второ завъртане, пали от раз. При следващи паления, дори и след няколко часа, няма проблеми.
Reply

#7
ivopifa Wrote:Четох някъде, че е възможно да е и изпускащ инжектор, през който в цилиндъра влиза гориво и образува "хидравлична възглавница", което пречи на запалването. Може да се провери като се развият и огледат свещите когато колата е престояла в покой една нощ.
Също е възможно да е проблемен сензор за температурата на охладителната течност, който дава неверни показания.
Друг вариант - моторчето за празен ход. Дори само профилактично не е лошо да се свали и да се промие.

Аз също забелязвам подобен проблем при моята кола от няколко седмици. В повечето случаи пали и от първия път, но е необходимо доста повече въртене и има нещо като "давене" в момента когато запали. Ако се наложи второ завъртане, пали от раз. При следващи паления, дори и след няколко часа, няма проблеми.
Точно същият проблем като моя. Все едно описваш моята кола. Не съм почиствал моторчето за празен ход. Температурният сензор отпада защото го смених с чисто нов и същият като оригиналният на колата. Поради това, че старият се развали. Гледах в руският саит как се сваля и почиства стъпковото моторче, но все не ми остава време. А и не съм сигурен дали е това. Ти пробва ли да почистиш твоето?
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#8
Стъпковото моторче го свалях и чистих преди около година. Използвах спрей за електроника защото това имах под ръка, но става и с друго, примерно с бензин. Налях го обилно и изтече доста мизерия от него. В края на седмицата ако ми остане време мисля пак да го "изкъпя".
Reply

#9
При мен пали от първото въртене на стартера,но лятото запалва при втория оборот,докато при студено време върти с оборот два повече и тогава възпламенява.Бях чел някъде за Волво,че нарочно колата е направена така,че при ниски температури да върти повече и тогава да запали ,с цел да подкачи хубаво навсякъде масло и износването на двигателя да се сведе до минимум.Хитри и умни Шведски инженери!!! А и между другото има логика в това.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#10
И при мен стана така ,моето волво е същото,126кс ,но не всеки път не пали като е студена понякога запалва но след по продължително въртене на стартер,но не и както преди една година когато като подам ключа и запалваше.Сменил съм свещите и ремъци.И аз се питам каква е причината за този ефект.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)