02-09-2013, 06:46 PM
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/sdelay/klapanXX.htm">http://www.volvo850.ru/sdelay/klapanXX.htm</a><!-- m -->
В двата отвора пръсках със спрей за електроконтакти и разклащах докато спре да изтича чернилка. Става и с бензин или друг разтворител. Клапичката трябва да се движи свободно.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/sdelay/vakuumservo.htm">http://www.volvo850.ru/sdelay/vakuumservo.htm</a><!-- m -->
Дроселовата клапа е No.34 на картинката. В нея влиза големия маркуч за въздуха от въздушния филтър/турбото. За почистването използвах същия спрей. Може да се изчисти и без да се сваля от входящия колектор, но аз предпочетох да я сваля, за да съм сигурен. Желателно е след това да се сложи нова гарнитура, но при мен не се наложи.
В двата отвора пръсках със спрей за електроконтакти и разклащах докато спре да изтича чернилка. Става и с бензин или друг разтворител. Клапичката трябва да се движи свободно.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/sdelay/vakuumservo.htm">http://www.volvo850.ru/sdelay/vakuumservo.htm</a><!-- m -->
Дроселовата клапа е No.34 на картинката. В нея влиза големия маркуч за въздуха от въздушния филтър/турбото. За почистването използвах същия спрей. Може да се изчисти и без да се сваля от входящия колектор, но аз предпочетох да я сваля, за да съм сигурен. Желателно е след това да се сложи нова гарнитура, но при мен не се наложи.