The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвети ?

#1
Здравейте момчета. След като реших официално ц70-та да си остане вечно моя и да не я пускам за продан реших да започна малко по малко да си я правя по мой вкус. Та реших да започна от
1.Генерация
2.нови фарове
3.един чип тунинг
4.евентуално смяна на дискове с нарязани (просто за визията)
5.челен кулер който да е пред всички радиатори а не между тях.
За сега искам да изпълня точка 1.
От където и идва пускането на темата.
Мислих,мислих и до ден днешен колите ми винаги са били с оригиналните си гърнета, никога не съм бил привърженик на гърменето и пръщенето от някоя друга "бегачка" е да де ама от милион клипчета във интернет петака ми харесва адски много как звучи (различно) и реших да пипитам тук с надежда да има хора които могат да ми отговорят.
Искам да направя права генерация от катализатора до отзад. Хубаво ама на какви мм вътрешен диаметър да го сторя? Да сложа само крайно гърне ( не ми се иска) ? Да правя генерация от турбото до отзад ? Имам пък две ламбди какво да ги правя ?
Търся приблизително този звук http://www.youtube.com/watch?v=ItjjLZ-juoM виждам, че въпросното е на 1,1бар и от там ми идва още един въпрос на колко надува стандартното турбо на 2.3 240 к.с. ?
Ще се опитам да изпълня нещата който съм написал поне до края на лятото тъй като не ми стигат много финансите за тези глезотии Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#2
Здрасти. Аз също като теб съм решил да правя генерация. Ако ще правиш генерация най-добре е да е от край до край. Само тръба до края и накрая едно хубаво гърне и ще заспи. Важно е гърнето да е с еднакъв вътрешен диаметър в двата края и да не е по-малък от вътрешния диаметър на тръбата. Ако е по-малък може малко като тапа да се получи. За ламбдите знам, че се справят с тях.... виж как го правят не мога да ти кажа. Аз мислех за 67мм вътрешен диаметър, но там където искам да си я направя (понеже пичовете са добри, имат добра апаратура и т.н.) най-големия диаметър, който могат да ми предложат да изработят е 63мм. Любопитен факт, който мога ти споделя за Volvo като моето е от един чужд форум. Един тамошен колега си беше правил генерация и в сравнения спрямо стандартната беше олекотил колата с 31 или 32 килограма. За чип бих ти препоръчал пичовете от Madness Motor Sport в Пловдив. Дино преди чипа и дино след чипа....даже имат промоция 25% отстъпка до края на годината, но сигурно си имаш идея за това може би. И ние тук имам разни идеи за моя волвак, така че пожелавам успех както на теб така и на мен в постигането на желаните цели. Не съм чак толкова вещ в нещата, но ще следя с интерес развитието при теб и ако мога да съм полезен или да помогна някак съм насреща.


Поздрави,
Иван
Volvo V50 2.0D '08 - Now
Volvo V40 2.0T '01 - Ex
Reply

#3
Мерси Иване както виждам си отново изчерпателен и в готовност за помощ. Мислех да правя генерацията преди новата година но сега разбрах, че май ще пътувам до Италия та ще се отлага правенето ѝ. Относно чипа съм казал, че той може и последен да е не заради друго а защото след него гаранция ще карам "друга" кола. 63 мм вътрешен диаметър ми се вижда добър избор за твоята кола. При мен предполагам не трябва да е повече от 70мм. Ще се опитам да намеря малко инфо въпреки, че с английския съм много скаран. Освен да търся в испанския форум. Не успявам така или иначе да намеря на колко бара надува стоково колата. Моля ако някой знае да сподели.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#4
Бих препоръчал следната генерация :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://rumont-bg.com/agromall/?page_url=info&id=12359">http://rumont-bg.com/agromall/?page_url=info&id=12359</a><!-- m -->

Със съвсем леко приправяне ще пасне идеално.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#5
Kangalov Wrote:Бих препоръчал следната генерация :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://rumont-bg.com/agromall/?page_url=info&id=12359">http://rumont-bg.com/agromall/?page_url=info&id=12359</a><!-- m -->

Със съвсем леко приправяне ще пасне идеално.


Това по върви да го сложиш на печката. Wink :mrgreen:
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#6
Първо реши колко коня я искаш и след това се прави останалото.
При мен и двете са с 76мм и въобще не гърмят . Така че ти го препоръчвам като размер.
А що се отнася до гърнето там е много специално и китайските не вършат работа те само създават шум.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#7
Не съм си определял до какви коне искам... както казах искам просто звука и един чип да и сложа. Като за силов тунинг. Просто тези коне които има са напълно достатъчни според мен за нашите пътища, но ми се иска да тръгне още малко :mrgreen:
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#8
Хайде сега вече без заигравки през свободното време.

1.Ако искаш колата да има бъдещо развитие,ще направиш нещата не по детски и по картинки,а по начин,който да бъде полезен.
2.Нещата от BSR са наистина уникални и достъпни,но сложени в колта Ти,тя просто си остава вечно твоя.
3.Нещата направени на принципа НАПРАВИ си сам и с подръчни материали,не винаги е най-удачния,не че не се получава ефект(доди на ауспуха,като сложиш пластина пак ще ръмжи и ще създава впечатление...).
Или подготвяш един автомобил за развитие,или просто го стягаш за да отговаря поне на динамичните си харктеристики,а другото е ако спечелиш от ТОтО то...
Поздрави и успех.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#9
Забравих само да спомена:
Когато направиш един автомобил да върви,не забравяй че същият трябва да може и да спира.Защото именно ходова част и спирачки,са решавали много битки и състезания,да не говорим за сигурността след някоя еуфория....
Idea
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#10
Ами аз след като съм решил да започна нещо по нея това значи, че нямам намерения да я продавам. Ясно ми е, че ако започна наливане в колата възвръщане няма, аз и не очаквам Smile Относно това направи си сам ми допада поради две причини, обичам да се занимавам и нямам кой знае какви финанси за да си позволя всичко готово. Определено изпускателната система няма да я пипам аз. Там са вложени мнооооого инженерни умове. Бих направил варианта с готовото само да си го сложа но пък едни 500-700 евро за изпускател ми се виждат множко. Все пак колата ще е евридейка а не Race car.Като оставим изпускателната система ми се иска да преместя или заменя оригиналния кулер. За сега събирам информация. След определено време и събрани кинти ще се започне с модването малко по малко. Благодаря все пак за съветите.
п.с. Кангалов още чакам да се намерим на някоя права Smile :mrgreen:
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)