The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Съвети ?

#11
С голям кеф бих си сложил една Ferrita цяла генерация както бях гледал на един колега от чужденецията. Влюбен съм в неговата V40-ка, много лачена. :mrgreen: Но толкова много пари просто няма да е. Аз мисля съм ти споделял как ще процедирам с моята генерация, където тръбите може би ще са около 100 лв. или малко отгоре и едно хубаво гърне и за около 300-350лв. горе долу всичко ще е готово. Пак зависи от гърнето колко ще струва. При тази операция, ако си продадеш катализатора и ще се и улесниш от към финансите. Wink



Я кажи с какъв бензин караш и не е ли мъчение тая газ за колата?




Поздрави,
Иван
Volvo V50 2.0D '08 - Now
Volvo V40 2.0T '01 - Ex
Reply

#12
hamak Wrote:С голям кеф бих си сложил една Ferrita цяла генерация както бях гледал на един колега от чужденецията. Влюбен съм в неговата V40-ка, много лачена. :mrgreen: Но толкова много пари просто няма да е. Аз мисля съм ти споделял как ще процедирам с моята генерация, където тръбите може би ще са около 100 лв. или малко отгоре и едно хубаво гърне и за около 300-350лв. горе долу всичко ще е готово. Пак зависи от гърнето колко ще струва. При тази операция, ако си продадеш катализатора и ще се и улесниш от към финансите. Wink



Я кажи с какъв бензин караш и не е ли мъчение тая газ за колата?




Поздрави,
Иван
Ванка,изгледа на генерацияте не прави колата.Има далеч по добри фирми от Ferrita или некви други такива за генерации.А и гаражните изпълнения често забравят за нашите коли да сложат подходящото място за Ландис сондите и други датчици,а после им светело това и онова по таблата...
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#13
Не казвам, че Ferrita са кой знае какво. Просто бях видял такава генерация на волво като моето и ми хареса, но нищо повече. Стига с тези гаражни изпълнения и хоум мейд тунинг. Никой не говори за такива неща. Да има по-добри от Ferrita, запознат съм горе долу. Просто споделям впечатления от това, което съм видял нагледно. Това е. Smile


Поздрави,
Иван
Volvo V50 2.0D '08 - Now
Volvo V40 2.0T '01 - Ex
Reply

#14
Ами карам си я основно с А95 слагам от време на време и шел в пауер рейсинг ... газта определено я мъчи ако трябва да я сравнявам с това как върви на бензин. Предполагам е за настройка на ГИ. Катализатора е премахнат отдавна.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#15
Точка едно изпълнена. Сега съм с права тръба от край до край. Плюса е че в купето не се чува бучене. Зад мен стават гръмотевици. Минуса е че ми падна налягането на турбото с около 0.1-0.2 сега се замислям да сложа крайно гърне. Но това ще бъде консултирано с професионалист. Продължавам като тази седмица очаквам да сменя окачването. Всичко ще бъде закупено от МП. След това ми остава да реша няколко въпроса какво искам от колата и да го направя. Замислям чипването но преди него ми се иска нова бенз.помпа и регулатор за налягане. От там на татък рециклиране на турбото ако е необходимо.
Това е за сега ще ви държа в течение при някакво развитие.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#16
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=v8r2gneHoRw[/youtube]
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#17
Викторе с какъв диаметър са ти оригиналните тръби които свали от колата? Питам понеже при мен от гърнето назад са малко "избягали" Big Grin и понеже ще ми е трудно да намеря оригинални ще се наложи да препрявям и ми трябва "матрял". Затова в случай че няма да ги ползваш ако станат можем да се разберем нещо.

П.П. Звука е убийствен. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#18
Stanchoni Wrote:Викторе с какъв диаметър са ти оригиналните тръби които свали от колата? Питам понеже при мен от гърнето назад са малко "избягали" Big Grin и понеже ще ми е трудно да намеря оригинални ще се наложи да препрявям и ми трябва "матрял". Затова в случай че няма да ги ползваш ако станат можем да се разберем нещо.

П.П. Звука е убийствен. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


2.5 Инча са ми тръбите или 63.5мм. Аз замених само оригиналното гърне с тръба. Не бих подменил оригиналните тръби освен ако не е за нещо качествено а не матРиала който ни предлагат. Звука е уникален особено под мост видя ли такъв задължително изключвам от скорост и бия прекъсвача :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Да допълня, че колата започна да гори повече гориво ! Да не кажа голяма дума но ми се виждат около литър на горе.
Мога да ти намеря от едно такова волво с атмосферен мотор гърнета но нз какви пари ще иска за тях.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#19
OK, аз тръбите трябва да правя а не гърнета понеже на една от кривките се скъса,а и очевидно са за смяна. Иначе ми харесва как се е получило при теб. Smile
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)