The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Загуба на мощност след 3500 оборота

#21
Колега,мойта дойде от чужбина с ГИ и тука местните газаджий се чудиха и възхищаваха как е монтирано всичко.В този ред на мисли се сетих ,че казаха за газовите дюзи са с по голям дебит за да може да храни турбо моторът.Мисълта ми е дали са ти монтирани правилните барабар с рейката,защото много се пести от части а те са скъпи.Ако си с неподходящи никога няма да можеш да го изфорсираш на газ и да имаш мощност на високи обороти.А това с разпробиването им не съм наясно и за пръв път от вас чувам......... нещо не ми вдъхва доверие този метод!?
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#22
Разпробиването на дюзите се прави поради това, че не се внасят всички размери дюзи, а само 2-3 размера, главно от малките. Говоря за масовите Райл, Валтек използвани в бюджетните ГИ. Не знам как стои въпроса с Ланди и Ланди Ренцо. Моят съвет към "metallista" е да се обърне към Официалния вносител Таньо Видев - Ямбол, имат си форум и контакти, чувал съм че са отзивчиви, но май трябва да се отиде в техните сервизи.
P.S. Мембраните се скапват след сериозен пробег, но е възможно запушване на клапан, филтър на втечнена газ или на изпарител вследствие на кофти газ.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#23
Колега "metallista", преди всичко смени филтъра на газовия клапан за втечнена газ - малки са и едно зареждане с замърсена газ може да намали пропускателната му способност драстично и от там да дава проблемите в режими с висока консумация на газ, също филтъра за изпарена газ, но той е с по-голям обем и все пак газта е минала през първия филтър и изпарителя и големи замърсявания не би трябвало да има.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#24
Здраевей Металисте,

Значи според мен си тръгнал от трън та на глог. Какво имам предвид:
"След определени километри изведнъж сякаш колата казва "не ми харесват настройките" и започва да тъпче пак на същото място"
ами така е екуто се е адаптирало вече към новите коеф-ти в газовата карта. Кой знае с бензиновата карта какво е станало???
Сега според мен за да имаш добра основа/бензинови времена/ най- добре е да я покараш седмица макс две само на бензин за да си оправи самото еку
неговата си карта.
Сега на другият ти въпрос:
"В тоя ред на мисли- по какво може да се съди за изпарител с издухани платна "?
Ами при загряла кола връзваш компа към екуто на газовата и гледаш налягането на изпарителя-Pgas при рязко настъпване на газта/оборотомера да иде поне до 4500об/ изпарителят трябва да вдигне и налягането. При това настъпване ако е :
съвсем скапан- може и изобщо да не вдигне налягането.
ако е започнал да сдава багажа би трябвало до някъде да вдига налягане и от там на татък да спре или дори налягането да започне да пада.
Обаче както виждаш каквото и да правиш не може да пребориш проблема така, че ще трябва да разпробиеш дюзите поне с малко за да видиш със следващата настройка дали това тъпчене при 3500об не е отишло нагоре например към 4000об.
Извинявам се за тъпият въпрос но нали Т4 мотора е някъде около 210коня? Защото в момента ми идва една идея свързана с тръбата между бутилката и изпарителя. Защо не питаш хората от ланди рензо за тази мощност/изпарител/ колко трябва да е вътрешният диаметър на тръбата. Защото ако е малко фито на тръбата то тогава до изпарителя няма да идва достатъчно газ и съответно той няма да държи налягане към рейката. Според Заволи до 140кВ тръбата е ф6мм а за над тази мощност трябва да е ф8мм
Понеже по- горе не написах нищо, което да се следва като последователност то тя трябва да е:
проверка диаметъра на тръбата между бутилката и изпарителя
проверка на изпарителя дали държи налягане
ако тези двете са ОК то минаваш на проверка на колко са ти разпробити дюзите и ако са доста по-тесни от препоръчителните за твоята мощност ги разпробиваш примерно с още две десети от милиметъра/но това зависи от това с колко са ти по малки от препоръчителния размер/.
виж това <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.zavoli.com/upload/manuali/en_file_7.pdf">http://www.zavoli.com/upload/manuali/en_file_7.pdf</a><!-- m -->:
стпоред този документ на теб ти трябват дюзи 3-3 и нещо мм. Но питай в Ланди Рензо какви трябва да са и инжекторите защото и те си имат макс дебит на газта.
Успех!!!
Reply

#25
Благодаря за съветите!
На всичко отговарям по реда си:

2та филтъра са сменени- този на газовия клапан и този преди дюзите.
Горивната тръба е с фи 8мм.
Относно дали изпарителя държи налягане- да качва се до 3,6бара като е натоварен.
Сега си мисля откъде да направя така, че след примерно 21мс дюзите да остават отворени, докато времето не падне. Точно според мен от там идва проблема- не смогват.. обаче от тази версия на Ланди ЛСИ плюс няма такава цъканка.
Относно съветването с ЛР и г-н Видев, имах пълно съдействие в Маргел в София, но явно софтуера просто е калпав.
Ще се завъртя тези дни покрай сервиза им в Хаджи Димитър да видим дали ще намерят те начин да оставят отворени дюзите след смачкване >3500 оборота.
Reply

#26
Колега "metallista", когато с вдигането на консумацията ти се вдига и налягането, означава че всичко с изпарителя и филтрите са наред, при запушени филтри или проблемен изпарител налягането при повишаване на консумацията спада. Моето мнение е, че са ти малки дюзите, тоест големи коефициенти и при големи газови времена увисват. С по-големи дюзи, коефициентите ще паднат и ще имаш прилични газови времена. Вдигането на налягането над 4 бара води също до залепване на газовите инжектори.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply

#27
Еми тва с дюзите го казах преди половин месец , ама .... Когато правих консултация и го гледаха моя ГИ само гледах отстрани майсторите, коментарите и разсъжденията по между им и попивах. Извода беше,че без подходящи дюзи и рейка не можеш да постигнеш максимална мощност,особено при турбо-мотор.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#28
Здравей колега, не знам дали е за тука. Но и аз имах същия проблем като тебе, на оборот колата забиваше нямаше мощност и повече от 110км/ч трудно вдигах. Нямах време до днеска, и я карах на бензин. И аз съм с landi rezno газова уредба монтирана в Италия, но съм моно инжекцион, без турбина (за съжаление). Днеска сутринта имах време и закарах колата в оторизиран сервиз на Landi Renzo ето резултатът. Това е филтърчето на газовия клапан, по ред на гадни истории след него беше заминал и изпарителя. Сега съм с нов филтър и изчистен разпределител и нов изпарител. Разликата е очеизвадна... Дано съм бил в полза, не знам как е при пълна инжекция и турбина, но май това са основните неща...
[Image: 698391.jpg]
[Image: 698392.jpg]
Понякога решителната крачка напред се дължи на здрав шут отзад!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vsgvision.com">http://www.vsgvision.com</a><!-- m -->
Reply

#29
Здравей колега, благодаря за съвета- смених всички филтри на няма и 20 000км, бяха чисти като нови, никаква промяна. В резултат на това колата е на части..
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)