The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 850 Да бъде или да не бъде?

#1
Привет на всички. Фамилията става все по-голяма и е време да махна тясните двуместни автомобилчета и да си купя автомобил със стая хол и кухня. Спрях се на Волво понеже 100 човека ми ги похвалиха колко били здрави (не съм карал немога да дам мнение). За това реших да се обърна към още повече хора, които карат а не само са чували за Волво. Та молбата ми към вас е да споделите всичко за модел 850 (само бензинов мотор, дизела е за селскостопанска техника и верижни машини). Как се чупят, колко се чупят, къде се чупят после колко дълбоко трябва да бръкна в джеба за да го поправям? От какво страдат най-често или те не страдат, страда само собственика и т.н. Ще се радвам ако изтъкнете повечко недостатъци (положителните ще съм щастлив да си ги откивам сам).
П.С. Във UK форум на Toyota четох следното "Мойта Toyota е на 220 000км и още не се е повредила, това ли е вечният автомобил или просто мойта е дефектна та не се чупи" Big Grin
Reply

#2
Здр. Изборът и преценката за даден автомобил е много субективен фактор. Собственик съм от 5 години на 850. Класен автомобил с заложен голям ресурс. Удобен и практичен. Вече е на преклонна възраст и много от болежките на16 годишен автомобил са му чужди. Ръжда няма никаква и всичко си работи като ново.
Ако си се спрял на Волво гледай да е пазено и нов внос за предпочитане от Германия защото в BG и Италия всеки майстор "си е оставил ръцете". Поддръжката с оригинални части е скъпа. Има и евтини части но с лошо качество.ЗА тия години съм сменял ;
съединител LUK - 600лв
тампон на макферсона Febi- 30 лв
биалета Моог -25 лв
Маншон каре - не помня
Тампон двигател горен -30 лв
Носачите ги рециклираха за по 20 лв. без труда
задни амортисьори Монро по 89 лв мисля че бяха.
Монтирах си метаново защото разхода ме изнервяше - за 1100 лв.
Колата на сегашните цени на метана ми гори приблизително 15 лв на 100 км градско в Варна.
Надявам се да съм ти помогнал.
Човек е толкова голям колкото големи са и мечтите му !
Не е важно колко години си живял а колко са били моментите когато ти е спирал дъха !
Reply

#3
Леле човек! Цените на това което ми изреди до тук не са високи, а даже ниски!!! Че за мойта кошница един амортесьор е 360+ лв. и съм се отказал да ги сменям. О.О Какво говориш направо почвам да бръмча по обяви за Волво.
Reply

#4
http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic....66#p199066
Колега аз имах късмета да попадна на кола която не е поддържана и в тази тема може да видиш цените на повечето части. Wink
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)