The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO 940 КОМБИ ИНКАСО

#1
Здравейте, вече и аз съм собственик на Волво, което закупих от една банка.
Колата е блиндирана , но на външен вид си и същата.
Мотора е 6 цилиндров турбодизел, на 234000
Климатроник, автоматик, кожа....със всички джунджурийки

кажете ми как се представя колата, мотора
и някой съвет за правилна експлоатация
Reply

#2
Здравейте, вече и аз съм собственик на Волво, което закупих от една банка.
Колата е блиндирана , но на външен вид си и същата.
Мотора е 6 цилиндров турбодизел, на 234000
Климатроник, автоматик, кожа....със всички джунджурийки

кажете ми как се представя колата, мотора
и някой съвет за правилна експлоатация
Reply

#3
честито и безаварийно! пусни снимки и инфо ако можеш че ми е интересна (бронята)
Reply

#4
честито и безаварийно! пусни снимки и инфо ако можеш че ми е интересна (бронята)
Reply

#5
Честито колега, колата се представя перфектно, карам същия модел само че седан.Мотора ако си го проверил и е в ред няма да те разочарова. Експлоатацията като на всеки дизел, редовна смяна на масло и филтри.
Reply

#6
Честито колега, колата се представя перфектно, карам същия модел само че седан.Мотора ако си го проверил и е в ред няма да те разочарова. Експлоатацията като на всеки дизел, редовна смяна на масло и филтри.
Reply

#7
Честито.
На този етап какво трябва да знаеш или провериш!
Маслото кога е сменяно - да не е на повече от година, има ли вискозитет все още, на колко км е от смяната му.
Маслен филтър - дали е сменен при смяната на маслото.
Въздушен филтър - също кога е сменен - провери си го сам - лесно е - извади го внимателно - виж го, ако е покафенял е за смяна!! Сменя се на около 5 000 до 7 000км или се прави профилактика на тия км и на 15 000км се сменя задължително!
Горивен филтър - там са по сложни нещата!! Преди колко км е смемен? Ако е сменен преди зимата, то сега на пролет го смени задължително!!
Ако е метален - някой хора го промиват - когато е на малко км 2 000 - 5 000км.
Ангренажен ремък - кога е сменен - да не е на повече от 2-3год., ролките сменени ли са тогава - ако не ТЕ немогат да изкарат повече от 120 000км. ВАЖНО Е!
Ремъци - коносовидни - на шайбите - може да ги погледнеш и пипнеш - ако са: напукани, липсват елементи, изхабени, лъскави в работната част, имат цвят на стара гума -СМЕНЯЙ!
Ако са хлабави повече от 2см - притегни ги!
Масло скорости и деферинциял - на колко км - да се сменят поне на най много 150 000км - по каталог го дават на около 80 000км.
Антифриз!! - задължително да е с такъв!! - да не е по стар от 3год. - цветът му трябва да е с цвят прозрачен. Има ли присъствие на "боза" или ръздива мътилка - СМЕНЯЙ.
Течност за чистачките - задължително да НЕ е чиста вода!
Гумите - да са напомпени - 2,2 и 2,4. Аз ги помпам повечко - така вече нережа гуми и некривя джанти от дупките! Гумите се проверяват всеки месец задължително поне 1 път!
Климатик - нямам инфо - питай колегите.
Спирачна течност - недоливай! стига да не е под половината - това означава колко феродо си изхабил - от пълното състояние на казанчето. При смяна на накладките - течноста се възтановява.
Хидравлика!!! много важно и слабо място на този модел 7хх и 9хх. Течноста нетрабва да е мътна или да има присъствие на стружки - ТОВА Е МНГО ЛОШО!!! Ако е прозрачна - е добре - може да доливаш в казанчето ако нивото е спаднало!
ПАЗИ КОЛАТА - от антифриза, спирачна течност и акомулаторната течност!!!!!!!!!!!!!
Провери си резервната гума, светлините, аптечка, триъгълник, въже, светлоотразителна жилетка!!
Да имаш: резервни крушки, помпа за гуми, инструменти и тел.- не се знае нищо. Тоест това ме навежда на мисълта И, да погледнеш гумените скоби на изпускателните тръби!! Ако са напукани- сменай, около 2,50лв.бр.

Това е от мен - което се сетих сега.
Лека и безавариина.

п.п.- Алтернатора ти ако са сменяни четките преди 115 000км - значи им е време. Да не ти светне цялото табло - контролните лампи!!!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Честито.
На този етап какво трябва да знаеш или провериш!
Маслото кога е сменяно - да не е на повече от година, има ли вискозитет все още, на колко км е от смяната му.
Маслен филтър - дали е сменен при смяната на маслото.
Въздушен филтър - също кога е сменен - провери си го сам - лесно е - извади го внимателно - виж го, ако е покафенял е за смяна!! Сменя се на около 5 000 до 7 000км или се прави профилактика на тия км и на 15 000км се сменя задължително!
Горивен филтър - там са по сложни нещата!! Преди колко км е смемен? Ако е сменен преди зимата, то сега на пролет го смени задължително!!
Ако е метален - някой хора го промиват - когато е на малко км 2 000 - 5 000км.
Ангренажен ремък - кога е сменен - да не е на повече от 2-3год., ролките сменени ли са тогава - ако не ТЕ немогат да изкарат повече от 120 000км. ВАЖНО Е!
Ремъци - коносовидни - на шайбите - може да ги погледнеш и пипнеш - ако са: напукани, липсват елементи, изхабени, лъскави в работната част, имат цвят на стара гума -СМЕНЯЙ!
Ако са хлабави повече от 2см - притегни ги!
Масло скорости и деферинциял - на колко км - да се сменят поне на най много 150 000км - по каталог го дават на около 80 000км.
Антифриз!! - задължително да е с такъв!! - да не е по стар от 3год. - цветът му трябва да е с цвят прозрачен. Има ли присъствие на "боза" или ръздива мътилка - СМЕНЯЙ.
Течност за чистачките - задължително да НЕ е чиста вода!
Гумите - да са напомпени - 2,2 и 2,4. Аз ги помпам повечко - така вече нережа гуми и некривя джанти от дупките! Гумите се проверяват всеки месец задължително поне 1 път!
Климатик - нямам инфо - питай колегите.
Спирачна течност - недоливай! стига да не е под половината - това означава колко феродо си изхабил - от пълното състояние на казанчето. При смяна на накладките - течноста се възтановява.
Хидравлика!!! много важно и слабо място на този модел 7хх и 9хх. Течноста нетрабва да е мътна или да има присъствие на стружки - ТОВА Е МНГО ЛОШО!!! Ако е прозрачна - е добре - може да доливаш в казанчето ако нивото е спаднало!
ПАЗИ КОЛАТА - от антифриза, спирачна течност и акомулаторната течност!!!!!!!!!!!!!
Провери си резервната гума, светлините, аптечка, триъгълник, въже, светлоотразителна жилетка!!
Да имаш: резервни крушки, помпа за гуми, инструменти и тел.- не се знае нищо. Тоест това ме навежда на мисълта И, да погледнеш гумените скоби на изпускателните тръби!! Ако са напукани- сменай, около 2,50лв.бр.

Това е от мен - което се сетих сега.
Лека и безавариина.

п.п.- Алтернатора ти ако са сменяни четките преди 115 000км - значи им е време. Да не ти светне цялото табло - контролните лампи!!!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#9
Да ти е 4естито и безаварийно каране,този мотор е изклю4ително здрав тайната е ка4ествено масло и никога не допускай да прегрява двигателя,просто не го юркай много далго време,ако видиш,4е стрлката на температурата отива в 4ервеното намали скороста.При добра експ оатация е ве4ен. Вси4ко друго колегата Ефри го е написал.
We are N:1,VOLVO FOREVER!
Reply

#10
Да ти е 4естито и безаварийно каране,този мотор е изклю4ително здрав тайната е ка4ествено масло и никога не допускай да прегрява двигателя,просто не го юркай много далго време,ако видиш,4е стрлката на температурата отива в 4ервеното намали скороста.При добра експ оатация е ве4ен. Вси4ко друго колегата Ефри го е написал.
We are N:1,VOLVO FOREVER!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)