The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с една 360-ца

#1
Купих наскоро 360ГЛЕ която е била карана с масло20/50 и сега като доидоха големите студове не иска да запали, един приятел ми каза че е от времето защото маслото било много гъсто и затова. Правих опит да запаля вчера(стори ми се топло), но пак не запали.
Казаха ми че може и да е включватела, някой имали идея какда проверя кое е?
2. Знаете ли някъде майстор в района на Подуяне или Хаджи Димитър, защото живея тук и да не обикалям цяла софия.
Reply

#2
unicata Wrote:Купих наскоро 360ГЛЕ която е била карана с масло20/50 и сега като доидоха големите студове не иска да запали, един приятел ми каза че е от времето защото маслото било много гъсто и затова. Правих опит да запаля вчера(стори ми се топло), но пак не запали.
Казаха ми че може и да е включватела, някой имали идея какда проверя кое е?
2. Знаете ли някъде майстор в района на Подуяне или Хаджи Димитър, защото живея тук и да не обикалям цяла софия.
Дай малко инфо какъв е двигателя. Това че е карано с такова масло,според мен може да значи само две неща:
1. Карано е в Африка
но по-вероятно 2. Много зле с компресията.
И какъв е този включвател ?!?!?
Reply

#3
незнам какъв е този вкючвател не разбирам чак толкова
двигателя е 2.0 инжекцион оригинален на Волво.

Edit:
сега правих опит да запаля, не става въпреки че стартера върти, пък и времето навън ми се струва достатъчно меко за да разбие маслото нормално
Reply

#4
unicata Wrote:незнам какъв е този вкючвател не разбирам чак толкова
двигателя е 2.0 инжекцион оригинален на Волво.

Edit:
сега правих опит да запаля, не става въпреки че стартера върти, пък и времето навън ми се струва достатъчно меко за да разбие маслото нормално

Аз съм с масло 20/60 и мойта пали трудно, но пали. Трябва да повъртиш поне 10 сек докато запали и да подаваш газ. Така че ако не пали едва ли е от времето. Да няма имобилайзер и да не са ти казали? Има два варианта според мен:
Или е горивната истема, или е температурен датчик. Може да ти оливат дюзите по няква причина може и друго да е. Най-добре я заведи някъде на диагностика. За съжаление най-близкото за което се сещам е Дунев до стадиона ЦСКА. Аа провери си и свещите и кабелите за всеки случай, но едва ли е от тях.
Reply

#5
VolvoFan Wrote:Аз съм с масло 20/60 и мойта пали трудно, ............................................. За съжаление най-близкото за което се сещам е Дунев до стадиона ЦСКА. Аа провери си и свещите и кабелите за всеки случай, но едва ли е от тях.
Няма да е лошо в тоя момент да не хвалиш тая фирма дето много хора от други клубове я оплюват доста!!!!
Така че те не са единствени!!
А ти щи си с такова рядко масло в България? Нали знаеш е най доброто за масовите е 15ве40 - а за по хубавите и нови коли е 10ве35...... 5ве .. - нещо такова.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#6
Efri 740 Wrote:
VolvoFan Wrote:Аз съм с масло 20/60 и мойта пали трудно, ............................................. За съжаление най-близкото за което се сещам е Дунев до стадиона ЦСКА. Аа провери си и свещите и кабелите за всеки случай, но едва ли е от тях.
Няма да е лошо в тоя момент да не хвалиш тая фирма дето много хора от други клубове я оплюват доста!!!!
Така че те не са единствени!!
А ти щи си с такова рядко масло в България? Нали знаеш е най доброто за масовите е 15ве40 - а за по хубавите и нови коли е 10ве35...... 5ве .. - нещо такова.


Ами аз не ги хваля просто за диагностика биват горе долу.
С такова масло съм, щот като кача мошността и ми трява масло, което да запазва вискозитета си при високи температури, а това масло е уникално и е предимно за спортни автомобили. Държи висока компресия дори и при екстремни натоварвамния и температури.
Reply

#7
Quote:Аз съм с масло 20/60 и мойта пали трудно, но пали. Трябва да повъртиш поне 10 сек докато запали и да подаваш газ. Така че ако не пали едва ли е от времето. Да няма имобилайзер и да не са ти казали? Има два варианта според мен:
Или е горивната истема, или е температурен датчик. Може да ти оливат дюзите по няква причина може и друго да е. Най-добре я заведи някъде на диагностика. За съжаление най-близкото за което се сещам е Дунев до стадиона ЦСКА. Аа провери си и свещите и кабелите за всеки случай, но едва ли е от тях.
podobre ne podavai gaz shtom e injekcion[/quote]
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#8
Shubert Wrote:
Quote:Аз съм с масло 20/60 и мойта пали трудно, но пали. Трябва да повъртиш поне 10 сек докато запали и да подаваш газ. Така че ако не пали едва ли е от времето. Да няма имобилайзер и да не са ти казали? Има два варианта според мен:
Или е горивната истема, или е температурен датчик. Може да ти оливат дюзите по няква причина може и друго да е. Най-добре я заведи някъде на диагностика. За съжаление най-близкото за което се сещам е Дунев до стадиона ЦСКА. Аа провери си и свещите и кабелите за всеки случай, но едва ли е от тях.
podobre ne podavai gaz shtom e injekcion

И какво от това?
Reply

#9
unicata Wrote:незнам какъв е този вкючвател не разбирам чак толкова
двигателя е 2.0 инжекцион оригинален на Волво.

Edit:
сега правих опит да запаля, не става въпреки че стартера върти, пък и времето навън ми се струва достатъчно меко за да разбие маслото нормално


Все пак не си ли знаеш типа на двигателя, защото ако си с елктронната инжекция е възможно да не ти работи системата за студено палене,а не работи ли тя в тези студове е абсурт да запалиш. Аз съм с такава инжекция и трбва да ти кажа че нямам никакви проблеми, стига стартера да направи повече от два оборота, независимо слаб ли акумулатора или стратера върти бавно.

Провери дали всичко е наред с тоците и бензина. Извади един кабел от свеща сложи друга свещ и виж дали има искра. Ако има искра провери и горивото, отвий някъде на бензиновия филтър. Естествено трябва някой да върти на стартер когато проверяваш. Ако всичо е наред, пробвай някой път по обяд когато е най-топло.....с много въртене би трябвало да запали и дори и да не работи системата за студено палене.

Абе я вземи ми звънни на 0888706396 Стоян. Ако мога ще ти бъда полезен.
Reply

#10
VolvoFan Wrote:
Shubert Wrote:И какво от това?

ами така съм чул... и също и за некви ламбди сонди....
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)