The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Силов тунинг

#1
Здравейте колеги Smile Искам да ви попитам какви идеи можете да предложите за такъв тунинг на 2.4 20в 170к.с и това което също ме интересува на турбиниране носи ли , как става номера и колко ще ми излезе ако вземам всичко необходимо от такъв 2.4Т двигател Wink
Reply

#2
...По-лесно и просто, та и безболезнено от финансова гледна точка - направо си купи двигател с турбо, ама, с придружаващата електроника и пр.
Reply

#3
Ами от законова гледна точка как се получават нещата Smile
Reply

#4
Или си я карай така или я продай си си вземи турбинирана версия...
Това да прехвърляш мотор , то ще ти излезе по ефтино да си вземеш готова 2.4Т , а ако сложиш на твоята ,става дълга и широка ,трябва технотест да се минава ,минаване на канал в кат и смяна на талони... Това ако искаш да е законна .
Иначе в България всяка трета "бегачка" е с сменян мотор и неузаконена Big Grin
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Reply

#5
Мисля че няма и нужда от узаконяване в талоните вече няма номер на двигателя.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#6
nikistk Wrote:Мисля че няма и нужда от узаконяване в талоните вече няма номер на двигателя.
В големия има Wink
Но масово се карат коли със сменени двигатели, а собственикът си носи документ за него отделно - фактура, например.
Иначе, за да е 100% законно, когато не се слага същият агрегат, тогава се минава на Технотест, както каза колегата.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
Бе,кой ви кара да пререгистрирате тунингован двигател?!То и сега, даньците в БГ са неимуверно високи!Друг е вьпросьт,че при слагане на турбина с по-високо налягане,трябва да се сложат и бутала подходящи за това,които са усилени и с двойно дьно,сьщо и лагерите на мотора трябва да бьдат сменени с подходящи за това,както и компютьра на колата...!Трябва да се пипне и окачването,както и спирачките!
Reply

#8
Dodo 155 Wrote:
nikistk Wrote:Мисля че няма и нужда от узаконяване в талоните вече няма номер на двигателя.
В големия има Wink
Но масово се карат коли със сменени двигатели, а собственикът си носи документ за него отделно - фактура, например.
Иначе, за да е 100% законно, когато не се слага същият агрегат, тогава се минава на Технотест, както каза колегата.

Точно за големия говоря по закон вече не се изисква номер на двигател така знам де.
То в България нищо не е сигурно.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)