The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ за амортисьори :)

#1
Здравейте колеги.
Изпаднах в една дилема,тъй като колата ми се струваше нисичка се разрових тук там и видях, че когато колата е закупувана чисто нова от представителството на волво е имало избор освен на екстри, джанти и на вид окачване. Тоест да бъде стандартно или по-ниско е аз съм с по-ниското :mrgreen: правеше ми впечатление, че обявите които разглеждам нещо им куца, е вече знам какво е :mrgreen: :roll: . Та реших да проверя какви парички искат от МП за амортисьор Confusedhock: ъъъ да кажем, че цената е приемлива но от вадиса номера които ми излизат за 5 а цените които ми показва ценоразписа на МП са 2 :mrgreen:
1. 8612887 - Каталожен номер: 8612887
Наименование: АМОРТИСЬОР
Цена с ДДС: 420.59 лв.

2. 9173850 - Каталожен номер: 9173850
Наименование: АМОРТИСЬОР
Цена с ДДС: 365.96 лв.


Та не мога да разбера за какво става на въпрос как така един и същ артикул е с две различни цени :roll: ще се радвам ако ми можете да ми отговорите и разбира се дали някой знае някой сайт за амортисьори, тези които аз гледам пише " за стандартно окачване". Ако сложа първите който си харесам дали няма да ми се вирне предницата, въпреки, че ще сменя само амортисьорите а не пружините Smile Друг вариант е да сваля единия и да ги сравна с тези от v70-та и да видя разликата дали е в пружините или в амортисьорите.
Поздрави Виктор
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#2
Разликата е, че има различни производители на един и същи амортисьор. Волво ползват амортисьори от няколко марки и затова има и няколко различни номера. На самите амортисьори обикновено освен означенията на Волво има и печат на производителя. Височината идва от пружината, ако сложиш амортисьор за по къса пружина ще натовариш амортисьора, ще изкара по малко и няма да работи както трябва. Трябва да се сменят в комплект с пружината защото амортисьора е подбран към пружината. В сайта на Мото пфое има само номера на части, които са внасяли.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
joro74 Wrote:Разликата е, че има различни производители на един и същи амортисьор. Волво ползват амортисьори от няколко марки и затова има и няколко различни номера. На самите амортисьори обикновено освен означенията на Волво има и печат на производителя. Височината идва от пружината, ако сложиш амортисьор за по къса пружина ще натовариш амортисьора, ще изкара по малко и няма да работи както трябва. Трябва да се сменят в комплект с пружината защото амортисьора е подбран към пружината. В сайта на Мото пфое има само номера на части, които са внасяли.

А ако сложа амортисьор който е за по-дълга пружина (да кажем, че моите са къси) какъв ще е ефекта тогава ? Като гледам на къде отиват нещата се замислям или за цялостно повдигане или за ето това http://carshop.bg/Sportno-okachvane-Volv...iruemo-002 Въпреки, че не ми е ясно ама грам какви са тези амортисьори.
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#4
Височината на окачването се определя от пружините, не от амортисьорите Wink Не мисля че разликата във височината е повече от 1.5 - 2 см, така че няма да се отрази на амортисьора (то ако 1-2 см се отразяваха, щеше да ние забранено да си товарим колите :mrgreen: ) По-важна е твърдостта на пружината, защото това си е трептяща система, като ролята на амортисьора е да я накара да затихне възможно най-бързо (той поглъща трептенията на пружината). Затова характеристиките на амортисьора са свързани с тези на пружината. Вдигни колата, почисти хубаво амортисьорите и потърси номера Wink
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#5
LeecH Wrote:Височината на окачването се определя от пружините, не от амортисьорите Wink Не мисля че разликата във височината е повече от 1.5 - 2 см, така че няма да се отрази на амортисьора (то ако 1-2 см се отразяваха, щеше да ние забранено да си товарим колите :mrgreen: ) По-важна е твърдостта на пружината, защото това си е трептяща система, като ролята на амортисьора е да я накара да затихне възможно най-бързо (той поглъща трептенията на пружината). Затова характеристиките на амортисьора са свързани с тези на пружината. Вдигни колата, почисти хубаво амортисьорите и потърси номера Wink

И аз мислех да направя същото и евентуално да взема пак такива амортисьори с каквито е в момента SACHS и без това сега за събота и неделя имам работа по колата. Ще сваля и единия амортисьор да го разгледам обстойно Smile Благодаря ви за коментарите Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#6
FK не е лошо окачване... разбира се има и по-хубави, но това е добър вариянт от среден клас. Аз също се замислям дали да не взема такова за моят автомобил, тъй като трябва да сменям задните пружини (вече са доста меки и колата е увиснала) и преден (то един не се сменя, та ще трябва и двата) амортисьор.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)