The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo Д5 прекъсва на студен двигател

#1
та както се разбира от заглавието на темата, проблема ми е следния:
като я запаля, пали си веднага, оборотите ги заковава, изобщо не трепери оборотомера, но при подаване на газ работи като косачка, все едно на по - малко цилиндри, след 3-4 мин работа оправя, и това го прави само при напълно студен двигател, в момента в който стрелката отлепи от началото и се нормализира работата. закачих го и няма записани никакви грешки. от къде да почна? мисля си да не би някоя подгревна свещ да не работи , но пък тогава не би ли трябвало да има записана грешка.
поръчал съм нов въздушен и горивен филтър, че така или иначе им е време за смяна.
ако е подгревна свещ как да я хвана коя е? ще ги извадя и с кабели една по една ще ги пробвам но това дали е надеждна проверка"?
- дали може да е някоя дюза да прави проблем?
приемам всякъвки съвети и насоки. Smile
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#2
На мен ми намирисва че има въздух в горивната система или че горивния филтър е затлачен...смени филтрите и ще кажеш как е, ако не се оправи после ще задълбаеш Wink
Reply

#3
Дано да е от филтрите ако не е другото за което се сещам е някоя пикаеща дюза Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#4
а ако е дюза, защо после няма проблем а само в началото? това го прави само при първото палене през деня когато е напълно студена. не че ми пречи но издивявам като нещо не е както трябва, трябва да го реша този проблем. как се хваща " пикаеща" дюза, с едни китове където съм виждал с бурканчета монтирани за обратното гориво? но как ще го хвана като го прави само сутрин. трябва да я оставя в някой сервиз за да направят манипулацията.иначе горивния филтър е оригинален Volvo на 20 000км, като на два пъти преди да си оправя поплавъците ми загасва за гориво, т.е. е забило всичката тиня в него.
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#5
Смени и доставчика на гориво.Може и от това да е.
Reply

#6
Може да е температурен датчик. Само предположение. Отхвърлям дюза, лошо гориво .... Малки съмнения за въздух в системата, който предполагам за около 2-3минути се "издухва" от нафтовата помпа. Та за това си забелязал че след като стрелката отлепи, се оправя и двигателя.
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#7
vil4an76 Wrote:Смени и доставчика на гориво.Може и от това да е.
няма да е от това, че аз не зареждам само на една бензиностанция, зареждам на всички - OMV,SHELL, Lukoil и т.н.
caby Wrote:Може да е температурен датчик. Само предположение. Отхвърлям дюза, лошо гориво .... Малки съмнения за въздух в системата, който предполагам за около 2-3минути се "издухва" от нафтовата помпа. Та за това си забелязал че след като стрелката отлепи, се оправя и двигателя.
ако е датчик нали "уж" са много умни Smile, няма ли да е записало някаква грешка за некоректна работа на датчика
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#8
Или е филтър (въздух или затлачен) или някоя подгряваща свещ не работи. Ако изкара бял дим след запалване значи имаш не изгоряла нафта - мирише доста специфично. Ако беше дюза или някой датчик щеше да имаш проблеми постоянно а не само сутрин или на студен/не пален мотор.

Обаче филтър на 20к км и то след зима си е потресаващо. Залагам на него Wink
Reply

#9
pachopacho Wrote:Или е филтър (въздух или затлачен) или някоя подгряваща свещ не работи. Ако изкара бял дим след запалване значи имаш не изгоряла нафта - мирише доста специфично. Ако беше дюза или някой датчик щеше да имаш проблеми постоянно а не само сутрин или на студен/не пален мотор.

Обаче филтър на 20к км и то след зима си е потресаващо. Залагам на него Wink
в интерес на истината има и сиво пушене, не много но има Smile
Volvo S60 D5 163hp D5244T - automatic
[Image: ab192146.gif]
юзербары для форумов
Reply

#10
ДЮЗА щом на загряла нямаш проблеми поливай сутрин дюзите с топла вода - глупаво,но върши работа ако нямаш щуцери за нафта.няколко съм имал с такъв проблем,в повечето случаи с почистване на ултразвук - проблема е отстранен.поздрави
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)