Posts: 506
Threads: 20
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Колега, ако намериш запазен за годините си екземпляр, ще си адски доволен от тази кола - това е кола за сърцето, не за разума, непрактична е , с 2 врати и т.н., но пък кефа да караш това купе е несравним / лично за мен това е най-доброто в 1 кола - дълга база, 2 врато купе, но съм с жена и дете и карам с 80 с такъв двигател, който по-горе си споменал /, но иди с някого, който малко поне да има представа от коли и по-точно от волво, ако нямаш такъв кажи в кой град е колата - все някой от нас ще дойде да я погледне с теб или ако е голям град иди с нея в Мото Пфое да я огледат. Като двигател аз имам мнение за споменатия от теб в поста ти - до 2200 оборота - нормална кола от 130-150 к.с., след това - истината /226 коня ама истинска мощ/ докъм 6000 и малко обороти. Здрав мотор, както всеки Волво двигател, турбиниран 5 цил. 20 кл. 1984 см3- гори градско към 12-13/100, извънградско към 8.5-9/100 при 130 км/ч - на темпомат. Кара се с масло 5w30,0w30,5w40 и последен вариант 10w40. Като обслужване не е по-скъпа кола от други премиум марки като Ауди, Бмв или Мерцедес, даже е по-евтино смея да заявя, като рез. части малко по-скъпо от vw примерно, но пък много по-изгодно от другите от класа на волво и не на последно място здравината на тези коли е пословична и се налага много рядко да сменяш няколкото по-скъпи компонента / спрямо другите подобни марки / в колата, като на мен не ми се е налагало за 7-8 год. с 850 и 6 мес. с с 80 да сменям или ремонтирам нещо много скъпо. За другите двигатели и повече подробности за ц 70 има няколко колеги във форума с такива коли и предполагам че ще се включат с мнения. Моя съвет е, ако намериш хубава - вземи си и ще си много доволен.