Posts: 506
Threads: 20
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Колега, зависи дали избираш със сърцето или с разума, като разход, подръжка и вървене с повечето мотори са подобни данните, с пренебрежими разлики в полза на 1-та или другата кола, като много зависи и на какъв екземпляр ще попаднеш по-читав като техн. и виз. съст. Разликата, и то съществена е в размера на купето, удобството и ергономията вътре съответно, за по-едри хора, но и по принцип, багажника твърдо / с голяма разлика / в полза на ес 80, но пък визуалната красота на спортния седан ес 60 е страхотна / имам ес 80 - много по-елегантна и красива от мерцедес е класа или бмв 5 серия от тези години примерно, в сравнение с ес 60 - избора за форма и красота пада на ес 60, но както ти казах всеки преценя според нуждите и индивидуалността си /. За двигателите, какво да ти кажа - пак е до индивидуалност и стил на каране, като личното ми мнение е да избягваш най-малките мотори 140 к.с. бензин - слаби са дори за ес 60, за ес 80 да не говорим, от дизелите / не съм привърженик на дизела като двигатели, не за волво, а по принцип / бих ти препоръчал D5 без значение дали 163 или 185 к.с. От бензиновите мотори освен гореспоменатите най-малки 2,4 см3 от 140 к.с. всички са добър избор, като за турбинираните трябва да се внимава в какво състояние е турбината при закупуването. Ако търсиш най-добро съотношение мощност/разход за теб са бензиновите 2,4 см3, 170 к.с. атмосферен, 2.0 см3, 163 или 180 к.с./за по-нови коли/ с турбо, както и всички дизелови, като моите предпочитания са за гореизброените мотори /те са си на волво/ пред 2,5 тди, 140 к.с. на ауди. Ако си по-спортен търси 200 к.с., 204 к.с., 225 к.с., 226 к.с., 250 к.с., 272 к.с. или 300 к.с. с различни кубатури - не ги помня всичките как бяха.