04-11-2013, 09:01 PM
Съединител като се износи започва да отделя по-високо а не по-ниско.Колкото повече се износва толкова повече палците (респективно демпферната пружина) се приближават към аксиалния лагер понеже са на кантар.
За обща култура: това неудобство се компенсира с хидравличен привод където помпите сами си определят хлабината между лагера и демпфера или чрез тресчотен механизъм ако е с жило.Особенно при хидравличен привод почти не може да се разбере кога съединителя си е тръгнал освен ако не се следи нивото на течността което пък няма как да стане при подмяната й на две години.
За обща култура: това неудобство се компенсира с хидравличен привод където помпите сами си определят хлабината между лагера и демпфера или чрез тресчотен механизъм ако е с жило.Особенно при хидравличен привод почти не може да се разбере кога съединителя си е тръгнал освен ако не се следи нивото на течността което пък няма как да стане при подмяната й на две години.
V40 B4204S '97