The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Загряла трудно влиза първа и задна

#11
Съединител като се износи започва да отделя по-високо а не по-ниско.Колкото повече се износва толкова повече палците (респективно демпферната пружина) се приближават към аксиалния лагер понеже са на кантар.

За обща култура: това неудобство се компенсира с хидравличен привод където помпите сами си определят хлабината между лагера и демпфера или чрез тресчотен механизъм ако е с жило.Особенно при хидравличен привод почти не може да се разбере кога съединителя си е тръгнал освен ако не се следи нивото на течността което пък няма как да стане при подмяната й на две години.
V40 B4204S '97
Reply

#12
ПРОБЛЕМ РЕШЕН!!!!! Първо.
Искам да благодаря на всички взели отношение по проблема.
Второ.
Проблема се оказа в жилото (което наскоро беше сменяно) не в самия съединител както си мислех аз. Та по някаква причина ако мога да се изразя така се беше "отхлабило" и с натягане на гайките за регулиране нещата се оправиха. Сега педала на съединителя ми седи по-високо от този на спирачката (все ще го преживея някак Smile ) само че си разеля както си му е реда.
Надявам се че това натягане ще му е последното.
Reply

#13
До следващото натягане може би ще е за смяна.
Reply

#14
g.mushev Wrote:ПРОБЛЕМ РЕШЕН!!!!! Първо.
Искам да благодаря на всички взели отношение по проблема.
Второ.
Проблема се оказа в жилото (което наскоро беше сменяно) не в самия съединител както си мислех аз. Та по някаква причина ако мога да се изразя така се беше "отхлабило" и с натягане на гайките за регулиране нещата се оправиха. Сега педала на съединителя ми седи по-високо от този на спирачката (все ще го преживея някак Smile ) само че си разеля както си му е реда.
Надявам се че това натягане ще му е последното.

казах от къде ти е проблема -и ако не си направил оригиналното нещо около вилката на съединителя -скоро пак ще /регулираш/---
педала на съединителя е нормално да стои по нависоко от този на спирачката-така е измислен...и е добре измислен Wink
Reply

#15
Quote:казах от къде ти е проблема -и ако не си направил оригиналното нещо около вилката на съединителя -скоро пак ще /регулираш/---
педала на съединителя е нормално да стои по нависоко от този на спирачката-така е измислен...и е добре измислен
Що така да е измислен ? При нов съединител педала трябва да е равен със спирачния. Колкото е по нагоре , толкова повече е натегнат съединителя. А щом е много натегнат значи е износен.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)