Posts: 5,371
Threads: 151
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2007
Reputation:
2
Аз от опит като драйвър и единият от Шампионите с Volvo,ще кажа само едно : Визията,понижението и всичко останало не правят колата стабилна,сигурна и безопасна на пътя,ако нямаме необходимото поведение на пътя.Ако не сме толерантни към останалите участници в движението и АГРЕСИЯТА я проявяваме само по пистите.Именно по пистите да става доказване на най добрият автомобил.
Нека нещата се правят с инжинерно мислене,а не с НАПРАВИ си сам ....
За дабъде създаден един автомобил,както и неговата сигурност,се грижат огромна маса от екипи.Анализи,изследвания и накрая един продукт на пазара.
Фарове,стоп светлини,дневни лайт и други екстрички не правят една кола качествено и спортно тунингована на пътя.
Оптичен тунинг ДА,но не бъркайте в системите,ако това не е по финансовият ресурс и мисленето за сигурността на пътя.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Posts: 63
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Колега, гледам на снимката доста е свалена.. На каква цена ти легнаха амортисьорите и от къде ги взе ? И също така нямаше ли проблеми с 17-ките, защото и аз мисля да слагам такива, в смисъл какви гуми слагаш, за да не опрат, пак и като се свали колата с окачването, това не е ли още един проблем ?! А относно фаровете, наистина стоят идеалнооооооо, и аз го обмислям този вариант да ги направя такива, обаче колко актове ще отнеса и аз не знам хахах
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Мани ги актовете.... въпросът е колко дървета ще отнесеш :mrgreen: Щом толкова искаш да обираш дупките и т.н. виж този съфорумник stanio77 преди време продаваше качествени ниски пружини
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Амовете ги взех втора ,по интернет ги намерих ,за 17" както ти казах в другата тема с гуми 215/40 не съм имал проблеми ,дори и смъкната като беше...
Фаровете им сложих фолио за авто-стъкла ,колкото за снимката , не карам така,трябва да си взема фолио за фарове за да стане както трябва
А мойте 17" се продават...
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Kangalov Wrote:Това с рязането на пружините не е добра идея...Какво правим с хода на амортесьора,когато скъсим пружините.При натоварена кола,ще се стигне до конфликт в долна мъртва точка.Ако греша,поправете ме. Не грешиш ... само ще добавя, че ВОЛВО печели своите клиенти заради сигурността, която предоставя.
Пружината е изчислена като дължина, намотки, натягане и т.н., затова не става да се реже като сирене.
И тъй като една намотка не отговаря на Х кг, при евентуално рязане се нарушава цялостното разпределяне на натоварването и евентуално отвръщане на метала при загряване с флекса ... резултатът - счупена пружина, а в някои случаи може и счупена глава :mrgreen:
Голф изпълненията никога не са ми харесвали, оставям ги на перничаните (да не се обиждат колегите от Перник, за съжаление градът е извоювал това благодарение на шепа олигофрени, от което страдат всички) и винаги съм залагал на заводски изпълнения или от цялостни решения на реномирани фирми.
Ще ви дам един пример ... преди няколко години един познат изкаше да си свали колата (Алфа 147 FL). Красива кола, но изгледа със заводското окачване малко висока, макар и не толкова в реалност. Първо искаше да реже пружините, успях да го откажа и му поръчахме червен Айбах (сваля височината, но запазва комфорта и мекотата), но не ме послуша да вземе и едни В6 на Билщайн или на Айбах за тези пружини. Резултатът - ниска кола със запазен комфорт, но адски нестабилна и постоянно блъскаше в долна мъртва точка (напълно прав е Kangalov). Изкара 1-2 месеца и взе амортисьори. Колата стана ниска, вози нормално, но и стабилна. Позследва смяна на стабилизиращите щанги с Айбах и в момента е като картинг по завоите, но седи като залепена. В крайна сметка всичко му излезе над 2000 лв., но стана интелигентно и сигурно!
Да не подценяваме инженерната мисъл, изчисления и технологии с един флекс, това исках да кажа
BG VOLVO Member #00409
Posts: 200
Threads: 19
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2007
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo S60R
Препоръчвам ти пружини на "Apex". Преди няколко години бях взел такива от Хеед-91 и ги бях монтирал на старата ми 850- тка. Колата придоби уникална визия. Цената обаче беше нещо от сорта на 250 - 300 лв.
Posts: 41
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2013
Reputation:
0
Здравейте,
Имам въпрос относно настройка на окачване - ако съм доволен от твърдостта на самото окачване и искам да запазя возията, но и да подобря управлението, реално ли е да постигна това с промяна на ъглите на окачването при реглаж от нормални към по-агресивни?
Who Dares Wins
Volvo XC60 T6 P*
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
BrainStormeR Wrote:Здравейте,
Имам въпрос относно настройка на окачване - ако съм доволен от твърдостта на самото окачване и искам да запазя возията, но и да подобря управлението, реално ли е да постигна това с промяна на ъглите на окачването при реглаж от нормални към по-агресивни? Подобряване на управлението се постига не със смъкване на окачването или втвърдяване. Дори напротив - може да се окаже, че става по-нестабилна.
Ако искаш да запазиш височината и твърдоста, но да подобриш поведението в завой, тогава се сменят стабилизиращите щанги (слагат се от типа "рейсинг") или се заменят с унибали. Другото е височината на гумата - трябва да е по-ниска, за да не се огъва в завоите.
Отделно, за да се намали усукването на купето в завои, се монтират разпънки м/у ботушите - отпред и отзад.
Има фирми, които предлагат подобни "глезотии"
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ultraracingshop.com/front-anti-roll-bar_c275752.htm">http://www.ultraracingshop.com/front-an ... 275752.htm</a><!-- m -->
А тези са ми фаворитите, но са далечко - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ipdusa.com/">http://www.ipdusa.com/</a><!-- m -->
BG VOLVO Member #00409
|