The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нов собственик на V40 с няколко въпроса.

#1
Здравейте колеги,от 3 седмици съм собственик на Волво Volvo V40 1.9 D D4192T4-2002 година - 102 k.c.
Изключително много ми харесва колата,бях тръгнал за друга,но когато я видях,си казах-това е моята кола и на следващия ден вече беше мояSmile)
Имам 2 въпроса:
1-вия е относно маслото,тъй като когато обслужих колата,майстора ми сложи 10w-40 Esso масло,но след като си я взех от сервиза усетих че ми причукваше (може би клапан),а преди обслужването го нямаше. след консултации с други двама майстори, се оказа че маслото за моя двигател е
5w-40 и клапаните чукали от това.
Та въпроса ми е дали мога да изкарам с това масло до следващата смяна или трябва да го сменям отново?
2-рия въпрос ми е относно вместимостта на резервоара и дали има лампа,която свети когато свършва горивото,защото вчера докарах стрелката до минимума(долната червена черта) и нищо не ми светна. А кого напълних резервоара до горе ми събра около 45 литра.
По книга резервоара е 60 литра,възможно ли е да има над 10 лира резерва?!
Надявам се колегите с коли като моята да ми помогнете!
Благодаря ви предварителноSmile

А ето и новата ми любов Smile))

           


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#2
Честита и много безаварийни км Smile Относно въпросите по компетентните колегите ще ти отговорят Smile
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#3
Честито и от мен, много добър избор!!! Ама многоооо ти е готина колата и с тези хромирани дръжки .....супер си!
По първия въпрос не мога да ти отговоря с точност макар, че аз съм с 5w40
По втори въпрос и аз съм се чудел ама никога не съм експериментирал да карам дълго време със светната лампа, а максимума който съм наливал догоре е 51 литра при светнала лампа. Лампата светва малко след, като подмине най-долната черта! А и другото, е че никога не премигва просто си светва и това е трябва да налееш за да изгасне.
А и щах да пропусна да ти кажа имаме си тема "Нашите Шведски Красавци" твоите снимки са перфектни за там само малко ги преоразмери!!!
V40 1,9 dci 85kw 115 к.с.-2000г.
XC 60 2,4 D5 AWD 205 к.с.-2009г.
Reply

#4
Благодаря колега за хубавите думиSmile
Значи явно наистина има доста резерва,както си мислех.
А относно темата със снимките-вече качихWink
Reply

#5
Това ще ти е полезно: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoosad.com/Manuals/s40_v40_2002.pdf">http://www.volvoosad.com/Manuals/s40_v40_2002.pdf</a><!-- m -->

Лампата за гориво светва под 7 литра. Резервоара е 60 литра. В топло време няма да имаш проблем с 10/40. Когато е произведена колата 5/40 е било екзотика и най-вероятно е карана с 10/40 като нова. На следващата смяна можеш да слагаш и 5/40 вече. Разликата между 5/40 и 10/40 е във вискозитета на студено. Ако на загряла кола чукането изчезва с 5/40 ще чука по кратко.

Ако не изчезва и на загряла кола проблема е в повдигача, а не в маслото. Тогава може да опиташ с това и ако няма ефект повдигача трябва да се смени <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.senax.bg/eshop/product/41/dobavka-za-hidravlichni-povdigachi.html">http://www.senax.bg/eshop/product/41/do ... gachi.html</a><!-- m --> .
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
Благодаря за изчерпателния отговор.
Ще пробвам с тази добавка,да видим какво ще стане.
Reply

#7
Здравей колега,

относно втория въпрос - аз съм наливал най-много 67литра(в 60 литровия резервоар)... в МНОГО празен резервоар. със светнала лампа съм минавал 80километра градско (около 10 литра разход) и не угаснах...

поздрави!
Reply

#8
Айде и аз да се изкажа като един "неразбирач". Та в тази си роля си мисля че 5w40 едно че покрива по-широкия температурен диапазон и в този смисъл и случай си запазва вискозитета и качествата при тези условия и второ по-добре охлажда турбината поради факта че е по-рядко и е по-добро за живота и а тя си е цифра ако се наложи ремонт или подмяна. Та според мен е добре да си го смениш с такова което отговаря
на спецификациятя посочена от Волво на скрийншота,макар че е наистина доста скъпо удоволствие.
Относно добавките - в подчертаното на снимката изрично е посочено че производителя не препоръчва използването на добавки в маслото понеже може да намали живота на мотора.
Относно резервата на резервоара - не ти трябва да знаеш в какъв филм ще се вкараш ако ти свърши някъде горивото така че според мен е добре да не си правиш експерименти - карай с резервоар с една идея и черта над това което си мислиш че е минимума.

Към колегата с поста над моя - не разбрах с бензин или дизел си,но мисля че има разлика - най-вече в бутането и въртенето на стартер и най-вече хабенето на нерви когато заредиш след като ти е свършило горивото когато си с дизела.

   

И не на последно място - честита придобивка ! Наистина е много хубава колицата което си личи от снимките. Smile

П.П. Ако на някой му чука нещо - един съвет - да слезе първо от колата и да се отдалечи от нея и ако чукането продължи резултата е ясен и могат да се вземат по-нататъшни мерки. При мен да ви кажа този метод върши работа,ползвал съм го многократно и е много сигурен,така че... 8-) .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#9
Честита придобивка колега.
Много хубава колица, със здраве да си я караш и хиляди безавариини километри.

Относно маслото, Моята е бензинка и я карам само с 5w40 и то само на елф.

До сега нищо не ми е чукало освен няколкото съчми в главата, което чукане според думите на Stanchoni трябва да изчезне .
Ама как като те са ми в главатаSmile
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#10
dilana Wrote:Честита придобивка колега.
Много хубава колица, със здраве да си я караш и хиляди безавариини километри.

Относно маслото, Моята е бензинка и я карам само с 5w40 и то само на елф.

До сега нищо не ми е чукало освен няколкото съчми в главата, което чукане според думите на Stanchoni трябва да изчезне .
Ама как като те са ми в главатаSmile

Да ти кажа и при мен е така - не изчезва.Но поне съм сигурен че чукането не идва от мотора на колата... Wink . Лошото при мен е че освен чукането в допълнение понякога почва и да ме "хапе кучето" Big Grin .

А мерки могат да се вземат - за колицата де Big Grin .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)