04-03-2013, 06:02 PM
Здравейте колеги и приятели.
Настъпи момента в който съм решил твърдо да го сваля кулера, искам не искам ще остана за известно време без Оптимус
Питането ми е как се сваля кулера? Трябва ли да махам другите два радиатора (на климатика и за охлаждането на мотора) или има вероятност да мине без да ги махам. Общо взето ако някой може да ми каже горе долу стъпките една по една за премахването на въпросния кулер ще съм му много благодарен.
Още когато купих колата на следващия ден да я паркирам пред Макдоналдс и забравих, че е по-ниска от в-70-та и лекичко си приближавам към бордюра и само чух "клоп" и спрях ... като слезнах видях, че бронята е от горе над него и помислих, че съм тръкнал гредата от долу. Е да ама не, пукнал съм кулера ( то не че му и трябва много, нали от долу е пластамасовото легенче) уж незначително но с течение на времето и надува на турбината сега вече е станало доста по-голяма пукнатината. Казаха ми, че може да се залепи. Но от там се породи друг въпрос, понеже за лятото имам малък план за колата и сиг ще надува новата турбина до към 1.4 bar и се питам ако се залепи после дали ще държи на надуването ?
Ако ли не ще знам, че трябва да взема друг такъв . Но пак ще ми трябва инфо как се сваля . Колкото по запознат съм със свалянето толкова по-малко време ще ми отнеме. Имам и един въпрос относно самия кулер. Каква е тази дупчица от долу на него ? От там също духа а според мен не трябва да го прави нали така ?
В жълто е дупчицата която има а в червено е началния стадии на пукнатината сега е вече три пъти по голяма.
Благодаря предварително.
Поздрави Виктор
Настъпи момента в който съм решил твърдо да го сваля кулера, искам не искам ще остана за известно време без Оптимус
Питането ми е как се сваля кулера? Трябва ли да махам другите два радиатора (на климатика и за охлаждането на мотора) или има вероятност да мине без да ги махам. Общо взето ако някой може да ми каже горе долу стъпките една по една за премахването на въпросния кулер ще съм му много благодарен.
Още когато купих колата на следващия ден да я паркирам пред Макдоналдс и забравих, че е по-ниска от в-70-та и лекичко си приближавам към бордюра и само чух "клоп" и спрях ... като слезнах видях, че бронята е от горе над него и помислих, че съм тръкнал гредата от долу. Е да ама не, пукнал съм кулера ( то не че му и трябва много, нали от долу е пластамасовото легенче) уж незначително но с течение на времето и надува на турбината сега вече е станало доста по-голяма пукнатината. Казаха ми, че може да се залепи. Но от там се породи друг въпрос, понеже за лятото имам малък план за колата и сиг ще надува новата турбина до към 1.4 bar и се питам ако се залепи после дали ще държи на надуването ?
Ако ли не ще знам, че трябва да взема друг такъв . Но пак ще ми трябва инфо как се сваля . Колкото по запознат съм със свалянето толкова по-малко време ще ми отнеме. Имам и един въпрос относно самия кулер. Каква е тази дупчица от долу на него ? От там също духа а според мен не трябва да го прави нали така ?
В жълто е дупчицата която има а в червено е началния стадии на пукнатината сега е вече три пъти по голяма.
Благодаря предварително.
Поздрави Виктор
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".