The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекъсване при подаване на газ?

#1
Колеги, имам едно питане. Колата е Volvo 850 2.0 126к.с При потегляне като подам газ по-рязко започва да прави няколко прекъсвания. Когато влезе в обороти всичко е наред. Двигателя работи равномерно и чисто. Появява се само при по рязко подаване на газ. Прави ми го проблема и на бензин и на метан. Свещите са добре. Дистрибуторната капачка не можах да сваля за да погледна от това, че са спекли винтовете и долният е на трудно достъпно място. Някой срещал ли е този проблем? Може ли да чуя мнение вече знаещ как да се оправи?
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#2
Тези дни на този модел,на един приятел ,колата имаше сьщите симптоми!Сменихме стьпковото моторче за оборотите на инжекциона и проблемьт изчезна!То се намира отпред под металният капак,дето влиза жилото за газта!Преди да направиш подобна интервенция,все пак си провери,кога си сменял за последно инжекцион-филтьра,защото той се сменя на 30000 км. и ако ти е запушен,може от там да ти е проблема!Този филтьр се намира над задният мост отдолу,преди резервоара!
Reply

#3
emg07 Wrote:Тези дни на този модел,на един приятел ,колата имаше сьщите симптоми!Сменихме стьпковото моторче за оборотите на инжекциона и проблемьт изчезна!То се намира отпред под металният капак,дето влиза жилото за газта!Преди да направиш подобна интервенция,все пак си провери,кога си сменял за последно инжекцион-филтьра,защото той се сменя на 30000 км. и ако ти е запушен,може от там да ти е проблема!Този филтьр се намира над задният мост отдолу,преди резервоара!
Предполагам имаш предвид бензиновия филтър?
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#4
Аз имах подобен проблем, оказа се бобина.Вдигни капака на двигателя вечер на тъмно и гледай за искри и пращене около кабелите на свещите и общината
Reply

#5
Бобината.
Reply

#6
raceteam Wrote:
emg07 Wrote:Тези дни на този модел,на един приятел ,колата имаше сьщите симптоми!Сменихме стьпковото моторче за оборотите на инжекциона и проблемьт изчезна!То се намира отпред под металният капак,дето влиза жилото за газта!Преди да направиш подобна интервенция,все пак си провери,кога си сменял за последно инжекцион-филтьра,защото той се сменя на 30000 км. и ако ти е запушен,може от там да ти е проблема!Този филтьр се намира над задният мост отдолу,преди резервоара!
Предполагам имаш предвид бензиновия филтър?

Да,може да се нарече и бензинов филтьр,макар,че точното название му е инжекцион филтьр,защото за разлика от обикновеният бензинов филтьр,този работи под по-високо налягане и пази инжекционните дюзи от запушване и като цяло инжекциона и от там е названието му-инжекцион филтьр!В повечето случай,представлява един метален цилиндьр с два отвора от страните и стрелка за посоката на горивото от помпата,която се намира в резервоара!Ако дьлго време не се подмени,а подмяната му е на 30000 км.,той се запушва,автомобила започва да прекьсва и в последствие изгаря бензиновата помпа от претоварване,която е доста скьпа!
Reply

#7
Колега soni, може да провериш и датчика за положението на дроселовата клапа (TPS). Намира се на корпуса на дроселовата клапа и представлява потенциометър, задвижван от оста и. Най-лесно се проверява с мултицет в режим омметър. Между пинове 1 и 3 при въртене на оста, съпротивленето трябва плавно, без прекъсване, да се променя в рамките от 1 килоом до около 2,6 - 2,8 килоома.

Огледай контактите на куплунга на този датчик, както и на всички останали, до които имаш достъп, за окисления и вземи мерки ако се налага.

Моторчето за регулиране подаването на въздух на празен ход, за което по-нагоре спомена колегата emg07, не е лошо да се свали и да се промие. С годините в него се натрупва доста мизерия и е възможно в един момент да блокира частично или пълно.

Може би преди всичко, провери компютъра за грешки. В повечето случаи си казва къде го "боли".
Reply

#8
Колеги, свалих дистрибуторната капачка и като погледнах видях, че е за смяна. Кокса е износен и леко настрани. Вижда се пружинката даже. Металните части са като разядени. Палеца е заминал също. Всичко е в мърсотия. Поръчал съм нови от мото пфое и чакам да ги доставят. Като ги сменя ще пиша. Преди време карах един опел кадет. Трябваше често да се почиства дистрибуторната капачка. После вървеше известно време перфектно. Симптомите и начинът на прекъсване са същите. Това ме наведе на мисълта за капачката и палеца да проверя. За тези, които предполагат, че е от бензинов филтър в началото споменах, че проблема го има и като карам на метан. Тоест няма участие на помпа, бензин , филтър. Дроселовата клапа работи добре и е почистена. Кабелите нямат пробив, гледах на тъмно. За бобината някой спомена, как мога да проверя дали е от нея?
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#9
wolfenstein Wrote:Бобината.
Колега, как мога да проверя дали е от бобината?
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#10
При мен и кабелите бяха заминали ,на първия и последния цилиндър прескачаха искри от лулите към главата.Не е зле да ги погледнеш.Прекъсваше само на газ,но преди няколко дена започна да прекъсва и на бензин.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)