The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Има ли някой с С30?

#11
По-точно фокус, С30 и мазда3. Колкото до "дървото" - мисля, че конкурентите му от този сегмент са по-дървени, но всичко е въпрос на вкус и лични предпочиатния. Wink

@gustav: еклипсът и С30-ката се различават най-вече от гледна точка на маневреност. С30 за мен е много маневрена кола. Ако ще я кара жена, мисля, че ниското задното стъкло би било доста от полза при паркиране. Останалите разлики са малко или много субективни. Смея да твърдя, че еклипсът е по-стабилен в завой при все примитивното му окачване отзад.
Reply

#12
bg_tiger1978 Wrote:C 30 за парите които се продава не струва! Ходил съм гледал съм ги в МП, само външната фаца кефи, вътре е голямо дърво. Говорите за Голфове, но някъде бях чел че ГОЛФ, Форд ФОКУС и С 30 са на една платформа. Wink

Вътре е едно към едно като С40 и V50(не говорим за задния отсек) и в зависимост от оборудването са страхотни. Окачването е същото като фокус и мазда 3, супер стегнато и стабилно.
Ако те са дърво не знам какво да кажа за по старите волво модели ... :oops:
Reply

#13
Аз отначало се загледах по БМВ 1 и Мерцедес СЛК, обаче това не са коли за нас. Ауди А3 се продава още по-скъпо от Волвото и знам че има скзпа поддръжка. Другото за което се колебая е Опел Астра 1.4Т, който дори е маалко по-голям. Това за платформите е вярно, но не е непремемнно нещо лошо. То и СААБ е беше на платформата на ФИАТ, ама като качество нямаха нищо общо. Освен това кой е казал че Голфа е по-добър от Фокуса, това беше едно време - дербито Голф2-Ескорт.

При всички положения ще правя пробни карания, но искам да стесня избора и да съм подготвен. За Волвото С30 не знам на кой мотор да се хвърля. Ако е бензин 2.4 без турбо, иначе може да взема дизел Д5, обаче не го знам дали е надежден и дали няма да ме разсипе със скъпи ремонти.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#14
pachopacho Wrote:Вътре е едно към едно като С40 и V50(не говорим за задния отсек) и в зависимост от оборудването са страхотни. Окачването е същото като фокус и мазда 3, супер стегнато и стабилно.
Ако те са дърво не знам какво да кажа за по старите волво модели ... :oops:
И С40 и V50 не са стока за мирисане, убеден съм, че колегата Густав след S80 няма да е възхитен от тези коли.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#15
Ами S80 и С30 са несравними. На нас ни трябва втора кола, по-икономична и маневрена, която все пак да става и за дълги преходи. Затова не отивам на тотална малолитражка, защото когато се засиля по магистралата или трябва да я карам със 100км/ч и да се движа с тировете, или ако й дам газ ще започне да гори като 8-цилиндрова. Търся малка но сравнително мощна кола и по-нова. Иначе ми харесва Ауди А3 2.0 FSI, обаче не знам дали ще мога да си взема запазен екземпляр. А там ако почне да се разваля човек може да се разори. Френска кола скоро вероятно няма да си купя, защото карах 3г в една френска фирма и още ми държи влага. SLK и BMW 1 също са ми скъпи и прекалено гъзарски, да не кажа сергейски. А и как ще ги опазя когато си идвам в България?
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)