This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
една реликва за феновете на 144
#31
Невероятен екземпляр!!!За това състояние цената може единствено да расте Big Grin Надявам се ,че го покарваш това бижу ,а не стои само в гаража Wink
940-B230FB
945-B230FT
245-B200E
S80-B5254T2
850-B5234T-ex
Цитирай
Thanks given by:
#32
Наистина здрав автомобил и тоз на снимката добре запазен реставриран ако ще за времето си е бил лукс.Имах такав 1,8 беше със странен карбуратор наливаше се масло в него вървеше добре ходил съм 6-пъти в гърция с него на работа преди 15-16 години,предпочетох го пред Лада заради пространството и удобството за спане по онова време ходихме по земеделие в гарция та спяхме по колите е това Волво 144 беше незаменимо широко и удобно.беше поизоставено преправях му фаровете от Газ 53 а рефлекторите от Трабант радиатор от Москвич дйанти 14-цола не помня от каква кола бяха стерео система ми я подари един грък от Аскона Опел тапицерия исцяло нова обезшумена колата беше добра без абсолютно никакви аварии само масло и бензин и нищо друго.Последния път във Гърция се наложи да пътуваме от Халкидики към Волос но малко след Катерини ме бласна едно Пунто,Кътастрофата беше голяма със 130 кил.почти челно се залепи 46 годишен грък и залепна отляво като ваделка от колата му личеше единия стоп та да се познае ква кола е а аз и спаника ми се оттарвахме със няколко операции аз 3 дена в кома и 30 дни по болници та сме живи а гърка така си залепна измеждо ламарините.На снимките които ми донесоха да видя кво е станало Волвото отпред и от ляво външно беше помляно интересното е че отвътре беше непокътнато освен доло до съединителя там беше изгнило затова и ми премаза глезена а и коланите не ги бяхме поставили друга причина за премахването на далака но ето поредния случаи катастрофа със Волво наистина добре направен за сигорност по пътя здрав макар и стара 1972г. ударжа на такъв удар.Това го испитах аз и мои селски с които често ходихме по Гърция да работим,като трагвахме от село се чудехме да идем с Ладата или с него тои имаше Лада 2105 почти нова и с нея сме ходели но късмета е бил на наша страна,та сега живеем 2-ри живот както се казва благодарение на здравината на колата. Та и Гърците очевитци така казваха колата ви спаси.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)