The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO Tune Line service

#31
И аз също съм много доволен от колегата nik_dob мога смело да кажа,че работи доста съвестно и професионално и си разбира от работата.Вчера ме спаси от купуването на нов ключ за къси и габарити и ми монтира реле да не се нагрява ключа. Още веднъж Благодаря Ники и Успех с начинанието!!!!

#32
Още един ДОВОЛЕН с големи букви от Ники. Много професионално и коректно отношение. Препоръчвам го с две ръце!

#33
Благодаря за множеството положителна реклама,нека да не си мълчат и тези с отрицателните отзиви!
Нещо което съм пропуснал,а и мисля би било полезно,както за мен така и за бъдещите собственици на Volvo - преди закупуване на автомобил задължително оглед! Механика и диагностика - спестява нерви и финанси.При оглед на място диагностиката на електрониката е пълна,механиката - доколкото е възможно в полеви условия,затова ако интереса към автомобила е сериозен,а той има налични документи и номера - директно в сервиз,а ако не може да се движи - платформа.Поздрави,колеги и добре дошли в клуба на волво Wink
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!

#34
Късно през нощта сядам пред компютъра,но така се стекоха обстоятелствата Smile .Искам да благодаря на всички колеги от форума и не само,които днес ми звъняха и пращаха невероятни пожелания,докато не ми падна батерията на телефона.С ръка на сърцето признавам,че съм удивен и "слисан" от толкова много хора,които се сетиха за моят празник,ни най-малко го очаквах 8-) .Това за мен означава,че не съм заобиколен просто от клиенти,а от прекрасни хора,които показват,че човешкото не е само мит в днешно време.Показва също така,че вие цените моята работа и повечето от вас сте доволни от мен и моята услуга.В отговор от моя страна,ще се потрудя да повиша качеството на работата и оборудването,за да може да има още повече доволни клиенти и приятели.Благодаря ви Smile
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!

#35
Здравейте,колеги.Все по-често се случва да се обаждат хора от провинцията за съвети и някакъв вид помощ за проблем,който ги е наплашил или наистина е наложителен ремонт. До колкото е възможно по обяснените от тях симптоми ги напътствам в намирането на проблема,но това в повечето пъти се оказва недостатъчно.Необходимо е да се сканира колата за грешки,да се визуализират реални стойности и параметри от датчиците и прочие.При въпроса „ходихте ли в сервиз на диагностика?”,някои от отговорите звучат така: „В нашия край (градче) няма сервиз,който да има компютър (диагностична апаратура) за волво” – което за мен е чудно (едва ли в Бургас или Стара загора няма)?!Други отговори твърдят,че няма майстори,които да разбират от марката Volvo и хората имат опасения да се доверят.Реални доводи или не,ме накара да се замисля и да предложа да пусна една Vida DICE да „обикаля” страната и да могат хората самостоятелно да диагностицират колата си,като в същото време аз съм насреща чрез телефонната линия или интернет.Бих могъл да помгам с идеи,знания и опит в областта на марката.При тази идея аз съм първият,който ще се възрази „против” ,защото намирането и отстраняването на проблем,както и диагностицирането много често е работа свързана с опит и знания,които фактори са свързани с максимата „око да види,ръка да пипне”.Въпреки всичко,смятам че тази идея би била в полза на колегите в провинцията.Държа да отбележа,че ефективността й зависи на първо място от собственика на автомобила (доколко има познания по автомобилите и желание да се занимава със собствения такъв) и на второ място от моите познания по марката,а на последно - стабилна телефонна връзка.Засега възнамерявам да пусна една Vida DICE „в обръщение” в страната,която ще бъде едва ли не постоянен клиент на куриерска фирма (за съжаление това са излишни разходи и риск от повреда).За начало за да бъде защитено от злоупотреба начинанието ми(колкото и да не искам да го казвам по този начин),ще изпращам апаратурата само на хора,редовни членове на форума и обосновали гласуваното им доверие.Другият метод,който за момента мога да използвам е изпращане срещу гаранця,изразена финансово,макар и да не предпочитам този начин.Най-добре е в отделните региони ако има желаещи клубни членове да се ангажират.
Държа отново да отбележа,че хора които не се чувстват сигурни в себе си,е по-добре да посетят сервиз на място,освен ако нямат доверие на съществуващите такива в даденото населено място или пък смятат,че в сервиза би им струвало много повече.Важно е да се знае,че не всеки проблем би могъл да бъде разрешен дистанционно.Не рядко има така наречените от мен „заплетени случаи”,където без физически конткат с колата е почти невъзможно да се намери проблема.
Още една точка,която е подходяща да й обърна внимание е отремонтирането на познати проблеми по някои електронни модули – ABS module,Siren Control Module (сирена),Engine Control Module (ECM),ултразвуково почистване на дюзи (само бензинови) и други.Както и в горния случай тук отново се работи с куриерска служба.
Всеки желаещ да се възползва от по-горе изложеното ще помоля да направи публично обявяване на проблема (във форума,в тази тема),заявление за ползване на диагностиката и какъв е крайният резултат.
Пожелавам на всички хубав остатък от неделята и успешна нова седмица. Wink
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!

#36
Още едно голямо благодаря на колегата nik_dob.
Реши проблема, който ми създаваше Волвина и сега си е здрава като шведски лос.
Много добра комуникация по телефона, изпратих му частта с Еконт и своевременно отстрани болежките. Как се е борил не зная, но в Русе никой не успя да се справи с гатанките.
Продължавай само в този дух. Не са много коректните "майстори", малко останаха такива.
Още веднъж благодаря!
Поздрави!
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!

#37
Днес дойде едно момче за оглед на XC70 за закупуване.Когато решихме да погледнем как надува турбината,той ме попита: Това ЕКГ-то на колата ли е? Хареса ми изказването му и ви уверявам,че все по-често ще превключвам на режим "доктор" Smile Весели празници,колеги!
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!

#38
nik_dob Wrote:Днес дойде едно момче за оглед на XC70 за закупуване.Когато решихме да погледнем как надува турбината,той ме попита: Това ЕКГ-то на колата ли е? Хареса ми изказването му и ви уверявам,че все по-често ще превключвам на режим "доктор" Smile Весели празници,колеги!
Ники, то с тази VIDA не е само ЕКГ, а ЕЕГ, ЕМГ, ЯМР и т.н. :mrgreen:
Сложи "Doctor" пред "nik_dob" :lol:
Надявам се поне колата да е била читава и скоро да се появи в ХС раздела Wink
Поздрави и весели празници и на теб! Smile
BG VOLVO Member #00409

#39
Щом съм обявен доктор,сега е задължително да си намеря поне две медицински сестри.Май за топлите летни месеци и автомивка ще подготвяме,но каква да бъде..... тук оставям въображението ви да работи Big Grin
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!

#40
И предпразнично да ви представя един прекрасен екземпляр Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/autoadviceservice/posts/744657368896904">https://www.facebook.com/autoadviceserv ... 7368896904</a><!-- m -->
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)