03-29-2007, 08:22 AM
Това с датчика на дроселовата клапа ми прилича точно на това, което не си правил На мен ми се е случвало да бъзикам нещо и да запаля с изваден някой куплунг.
Ако си на кеф може да свалиш цялото тяло барабар с клапата и да ги понакиснеш малко, след това любимия ми спирт за промиване. Тялото е с 2 части и гарнитурки между тях, ако изпускат въздух докато е студено и се стягат като загрее двигателя трудно ще докараш обогатена смес за палене сутрин. Може и нещо по смесителната плочка за газ да не уплътнява и да иска просто да се зачисти и стегне.
А може и просто температурния датчик да е е окислена връзка към кабелчето и да иска само шкурка и нова, непременно алуминиява щипка на кабела за 5-10ст. Много се учудих като видях в 1 фирма токаджии цяла торбичка шайби - от едната страна медни или нещо от сорта на цвят, а от другата алуминиеви. Обясниха ми че при контакт между алуминий и мед се получва особен вид окис, който скапвал работата и ...
В неделя може да се заиграем на моя паркинг...
Ако си на кеф може да свалиш цялото тяло барабар с клапата и да ги понакиснеш малко, след това любимия ми спирт за промиване. Тялото е с 2 части и гарнитурки между тях, ако изпускат въздух докато е студено и се стягат като загрее двигателя трудно ще докараш обогатена смес за палене сутрин. Може и нещо по смесителната плочка за газ да не уплътнява и да иска просто да се зачисти и стегне.
А може и просто температурния датчик да е е окислена връзка към кабелчето и да иска само шкурка и нова, непременно алуминиява щипка на кабела за 5-10ст. Много се учудих като видях в 1 фирма токаджии цяла торбичка шайби - от едната страна медни или нещо от сорта на цвят, а от другата алуминиеви. Обясниха ми че при контакт между алуминий и мед се получва особен вид окис, който скапвал работата и ...
В неделя може да се заиграем на моя паркинг...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър