The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Странен проблем с копчето за газ-бензин

#1
Колеги онзи ден за втори път ми се случи да не мога да обърна от бензин на газ. Колата е 440 1.8 ми с фабрична газова. Като позагря го натиснах, но си светеше червено и не се чуваше нищо при натискане (обикновено се чува едно цъкване при превинаване на газ). Спрях и като загасих всичко копчето остана да свети червено?!?!?Натиснах го и загасна. Дадох на контакт-цъкнах копчето и светна зелено, запалих и си продължих на газ без проблем...Тия дни карам и няма проблем, обръща си на газ без проблем. Това ми се случва за втори път, предния беше преди около 6 месеца. Предполагам че е някакъв ел проблем, но ако някой има конкретни идеи ще се радвам да ги сподели :lol:
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#2
Колеги онзи ден за втори път ми се случи да не мога да обърна от бензин на газ. Колата е 440 1.8 ми с фабрична газова. Като позагря го натиснах, но си светеше червено и не се чуваше нищо при натискане (обикновено се чува едно цъкване при превинаване на газ). Спрях и като загасих всичко копчето остана да свети червено?!?!?Натиснах го и загасна. Дадох на контакт-цъкнах копчето и светна зелено, запалих и си продължих на газ без проблем...Тия дни карам и няма проблем, обръща си на газ без проблем. Това ми се случва за втори път, предния беше преди около 6 месеца. Предполагам че е някакъв ел проблем, но ако някой има конкретни идеи ще се радвам да ги сподели :lol:
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#3
Може копчето да се е зацапало доста или поокислило отвътре, виж как може да го напръскаш с контактен спрей. Общо взето в ръководството препоръчват да се направи еди си какво и ако не стане да се смени копчето, ако стане еди си какво да се смени електрониката и все такива страшни неща. Виж подробно във файловия сървър архива за Виали и по точно големия .ПДФ .
Според мен можеш само да напръскаш копчето и кабелите между копчето и електрониката с контактен спрей, ако евентуално пак прави проблеми да смениш и самия бутон с БГ такъв за смешни пари. Нашия ключ газ-бензин си е просто бутон и електрониката командва останалото, не като италиянските с платчица зад бутоните.
След спрея най добре да поцъкаш на контакт и загасен мотор 20-тина пъти да видиш дали ще си сменя цвета... Ако не е бутона ще трябва да си вадиш електрониката и да нагряваш всички спойки, което си е играчка.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#4
Може копчето да се е зацапало доста или поокислило отвътре, виж как може да го напръскаш с контактен спрей. Общо взето в ръководството препоръчват да се направи еди си какво и ако не стане да се смени копчето, ако стане еди си какво да се смени електрониката и все такива страшни неща. Виж подробно във файловия сървър архива за Виали и по точно големия .ПДФ .
Според мен можеш само да напръскаш копчето и кабелите между копчето и електрониката с контактен спрей, ако евентуално пак прави проблеми да смениш и самия бутон с БГ такъв за смешни пари. Нашия ключ газ-бензин си е просто бутон и електрониката командва останалото, не като италиянските с платчица зад бутоните.
След спрея най добре да поцъкаш на контакт и загасен мотор 20-тина пъти да видиш дали ще си сменя цвета... Ако не е бутона ще трябва да си вадиш електрониката и да нагряваш всички спойки, което си е играчка.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)