11-15-2013, 10:12 AM
Аха ,Landi Renzo значи...
Не бих ти препоръчал газаджий ,щото не съм срещал добри такива.Но ,мога да ти кажа къде е проблема на тая система.Аз съм с такава.Монтирах си я и си я поддържам.
Отпред на изпарителя има електрически клапан за празния ход.Когато не работи добре ,се получават такива като твоите проблеми.А не работи най-често от замърсяване.
С ключ 19 го отпускаш го леко от основата и продължаваш на ръка.Вътре има една малка пружинка и сърдечник.Последния завършва с малък конус и игла.
Ето там се натрупват нечистотии и клапана почва да губи прецизност.Зачистваш и връщаш обратно.Трябва да се прави при всяка проява на твоите симптоми.
След което си нагласяш оборотите (ако си пипал врътката).Ако не-връщаш всичко обратно.
За кабелите - случвало ми се е на няколко пъти да работи на един цилиндър по-малко и решението е това- напасваш на ръка.Просто някой от тях не дава добър контакт.
За оборотите на загрял двигател: Провери датчика на температурата ,намира се около термостата.Вадиш щекера и гледаш дали има промяна.Също така си виж филтъра на горивото и скобите на бензиновите маркучи.Възможно е като позагрее колата ,да прави парови пробки по системата.И ..вакуумчетата ..ама всички.
Не бих ти препоръчал газаджий ,щото не съм срещал добри такива.Но ,мога да ти кажа къде е проблема на тая система.Аз съм с такава.Монтирах си я и си я поддържам.
Отпред на изпарителя има електрически клапан за празния ход.Когато не работи добре ,се получават такива като твоите проблеми.А не работи най-често от замърсяване.
С ключ 19 го отпускаш го леко от основата и продължаваш на ръка.Вътре има една малка пружинка и сърдечник.Последния завършва с малък конус и игла.
Ето там се натрупват нечистотии и клапана почва да губи прецизност.Зачистваш и връщаш обратно.Трябва да се прави при всяка проява на твоите симптоми.
След което си нагласяш оборотите (ако си пипал врътката).Ако не-връщаш всичко обратно.
За кабелите - случвало ми се е на няколко пъти да работи на един цилиндър по-малко и решението е това- напасваш на ръка.Просто някой от тях не дава добър контакт.
За оборотите на загрял двигател: Провери датчика на температурата ,намира се около термостата.Вадиш щекера и гледаш дали има промяна.Също така си виж филтъра на горивото и скобите на бензиновите маркучи.Възможно е като позагрее колата ,да прави парови пробки по системата.И ..вакуумчетата ..ама всички.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->